ACT: Geflitst!
Zaterdag geflits op de weg tussen Borne en Hengelo in twente. Ik reed nog geen 90 waar je 80 mag, dus dat zal wel iets van 28 euro worden 

afgelopen week geflitst op de Randweg in Haarlem 70 waar je 50 mocht 

Ik had dus pech en werd bekeurd voor 41 km te hard, en die boete klopte wel met de boetedatabase.Merijn schreef:Daar kom je dan goed vanaf, want ik reed 40 km te hard en mocht 216 aftikken! Volgens mij heb je niet goed gelezen of ben je enorm gematst!

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Ik heb de bon zelf ook nog niet gezien.
Ik kreeg t goede nieuws van mn ma...
En die zei dat mn snelheid 165km/u was.
en dat ik 156euro kwijt zou zijn.
en dat vond ik meer dan genoeg.
misschien geluk?
ik weenie.
Ik kreeg t goede nieuws van mn ma...
En die zei dat mn snelheid 165km/u was.
en dat ik 156euro kwijt zou zijn.
en dat vond ik meer dan genoeg.
misschien geluk?
ik weenie.
-
mama was boos?? 

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
fuk.
kijk ik effies op flitsservice...
18/10.
http://images.flitsservice.com/cm_php/m ... hp?id=1354
stelletje.....
En mama wist niet eens dat ik zo hard kon op de A4....
kijk ik effies op flitsservice...
18/10.
http://images.flitsservice.com/cm_php/m ... hp?id=1354
stelletje.....
En mama wist niet eens dat ik zo hard kon op de A4....

Heren, opgepast!
sinds een aantal weken heeft de politie flevoland een nieuwe camera auto:
een renault megane 2.0 16v 5 deurs
kleur donkerblauw.
DUS PAS OP!!!!!!!!!!!
(zal voor de meeste van ons in ieder geval niet zo moeilijk te spotten zijn)
sinds een aantal weken heeft de politie flevoland een nieuwe camera auto:
een renault megane 2.0 16v 5 deurs
kleur donkerblauw.
DUS PAS OP!!!!!!!!!!!
(zal voor de meeste van ons in ieder geval niet zo moeilijk te spotten zijn)

-
- Über-Spammer
whehehe. leuk nieuws 

-
- Contacteer:
http://www.om.nl/boetebase/
De tarieven voor heel veel boetes zijn per 1 januari een (flink) stuk omhoog gegaan. Dit geldt ook voor de snelheidsovertredingen. Op de bovenstaande link kun je kijken hoeveel je kwijt bent.
De tarieven voor heel veel boetes zijn per 1 januari een (flink) stuk omhoog gegaan. Dit geldt ook voor de snelheidsovertredingen. Op de bovenstaande link kun je kijken hoeveel je kwijt bent.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Zelfs bij wegwerkzaamheden binnen de bebouwde kom is het 'slechts' 225 euro. Dus het klopt niet helemaal denk ik. Of was je met een brommermathijs schreef:kreeg een boete binnen 345 euri's voor 31 mrt betalen voor 35 km te hard.
wordt toch eens tijd dat ik wat rustiger ga rijden of wat meer oplet naar de zijkant van de weg ipv. de medeweg gebruikers voor me
Ik krijg binnenkort ook een boete voor 40 km/u te hard binnen de bebouwde kom

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Met de gtt ooit eens 110 binnen bebouwde kom gehaald, moets zeggen, best eng... Ik wist niet eens dat ik zo snel zo hard ging, maar bijrijder die wel eens de turbo wilde voelen zag dat en zei het later. Dan geflitst worden is niet prettig lijkt me, gelukkig niet gehad!
Wel twee weken geleden, haalde ik op een 60-weg over de doorgetrokken streep een 40-rijdende auto in. Eventjes verderop ging de politie midden op de weg staan, gaat me 92 euro kosten, krijg ik over 1-2 maanden zei hij...
Wel twee weken geleden, haalde ik op een 60-weg over de doorgetrokken streep een 40-rijdende auto in. Eventjes verderop ging de politie midden op de weg staan, gaat me 92 euro kosten, krijg ik over 1-2 maanden zei hij...

-
- Contacteer:
ree gister in almere op die klote weg richting
de A6 waar je 50 mag met al die stoplichten
(sommige kennen hem vast wel)
Ik weet dat er flitsstaafjes staan dus
ree er stipt 50...en ja hoor FLITS
zal een dikke zijn, 50 waar je 50 mag...lol
de A6 waar je 50 mag met al die stoplichten
(sommige kennen hem vast wel)
Ik weet dat er flitsstaafjes staan dus
ree er stipt 50...en ja hoor FLITS
zal een dikke zijn, 50 waar je 50 mag...lol
Dit is echt niet zo hoor! Zoiets bestaat niet...De andere bevat instructies voor een alcoholcontrole waarbij politiepersoneel de opdracht krijgt om per persoon minimaal drie processen verbaal op te maken. Lukt dat niet dan moet dat tijdens een volgende avonddienst worden ingehaald.
De informatie komt van de politie af en nu het uitgekomen is willen ze de journalist voor de rechter slepen.
Lijkt me nogal duidelijk dat ze ergens boos over zijn en iets te verbergen hebben.
Al klopt er maar de helft van dit verhaal, dan is het al schandalig.
Lijkt me nogal duidelijk dat ze ergens boos over zijn en iets te verbergen hebben.

Al klopt er maar de helft van dit verhaal, dan is het al schandalig.

-
- Über-Spammer
Ach man, dat kan toch niet.
Het is hun eigen fout. We leven in een vrij land dus je mag plaatsen wat je wilt, tenzij het de ander zijn prive rechten raakt.
Naja en als dat zo is heeft de politie idd wat te verbergen.
of zie ik het nou fout?
Het is hun eigen fout. We leven in een vrij land dus je mag plaatsen wat je wilt, tenzij het de ander zijn prive rechten raakt.
Naja en als dat zo is heeft de politie idd wat te verbergen.
of zie ik het nou fout?
-
- Contacteer:
Er staat ook dat het interne info is van de politie. Ik denk ook maar dat het goed is dat niet alles naar buiten komt. Zo is dat bij elk bedrijf. Op straat dient er echter wel correct gehandeld te moeten worden. Zeggen en doen is een heel verschil.
Tevens is het wel zo dat elke diender zelf zijn eigen discretionaire bevoegdheid heeft. Hij heeft zelf de vrijheid om een bekeuring te geven of iets anders. Dit moet wel weer binnen de regels vallen. Elke diender mag voor 1 incident, 3 bonnen per persoon schrijven.
Toch is het niet slim....
Tevens is het wel zo dat elke diender zelf zijn eigen discretionaire bevoegdheid heeft. Hij heeft zelf de vrijheid om een bekeuring te geven of iets anders. Dit moet wel weer binnen de regels vallen. Elke diender mag voor 1 incident, 3 bonnen per persoon schrijven.
Toch is het niet slim....
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Net eerste boete binnen gehad... 45 Euro.. 136 waar je 120 mag. Nog errug veel mazzel gehad want het was onderweg naar Leiden terwijl we net een wedstrijdje hadden met een clio 2.0 RS. Hij verbaasde zich erover hoe snel een 16V was trouwens.. 

ja binnen de bebouwde kom met 85 ipv 50 km/hMerijn schreef:Was dat binnen de bebouwde kom en bij wegwerkzaamheden of zo?Ik heb een tijdje geleden iets meer dan 200 euro af moeten rekenen bij 40 km te hard.

KIJKEN DUS!GeenStijl.nl schreef: Gelijke monniken, gelijke kappen?
Vanavond allemaal even voor de buis met bak chips op schoot en een biertje in de hand Peterrr de Vries kijken. De besnorde misdaadverslaggever heeft namelijk met de verborgen camera het verkeersgedrag van de top van het Openbaar Ministerie vastgelegd. U weet wel, de heren waarvan u gemiddeld iedere maand een schrijven krijgt, omdat u drie kilometer te hard hebt gereden of uw auto fout heeft geparkeerd. Welnu, diezelfde heren blijken het zelf ook niet zo nauw te nemen met de regels. Mercedessen van de hoogste gezagsdragers worden in strijd met alle regels op invalidenparkeerplaatsen neergezet of her en der op het trottoir neergekwakt. Terwijl bestuurders van andere foutgeparkeerde autoŽs die in de buurt van het hoofdkantoor van het Openbaar Ministerie in Den Haag staan zonder pardon op de bon worden geslingerd, bekommeren parkeercontroleurs zich niet om de voertuigen van de procureurs-generaal. Verder werd ook vastgelegd hoe bezoekers van het college de regels aan hun laars lappen. Zo liet de hoogste baas van het KLPD zijn wagen urenlang fout geparkeerd staan. Een zegsman van het KLPD laat weten het te betreuren als er verkeersovertredingen met de auto van de hoogste baas zijn gemaakt: "De betrokkene zal daarover worden aangesproken." Oh ja, door wie dan? Hij is toch de baas? Maar goed, kijken dus, want deze mannen beslissen straks of de redactie van GS achter de tralies verdwijnt...

-
- Contacteer:

dat is toch al eens geweest?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Nee, dit zijn nieuwe afleveringen, vorige keer was met die woordvoerder van 3VO.-Ray- schreef:dat is toch al eens geweest?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Dat was ook een leuke aflevering ja