[/quote]Leon schreef:bij die foto van je motor, lopen 2 slangetjes vanaf je carb, naar een andere slang welke van je turbo komt, en dan lopen ze ergens heen, maar kan niet zien waar, waar dienen die voor? want ik heb dat helemaal niet, want op mn turbo zit inderdaad iets waar een slang op moet, maar is gewoon open
help![]()
Nee volgens mij niet. Denk dat bij dat andere blok de nokkenas 180 gr. was verdraait.Allartino schreef:klopt het dus dat de volgorde verschilt tussen ph1 en ph2, of heb ik nou weer iets raars?
Lul niet zo verwarrend, daar heb je het olielampje voor.Abel schreef:als die verligt is wil dat zeggen dat er een probleem is. telaag olie pijl of olie druk is nihil
antwoord op je vraag is ja.
maakt 't nog wat uit als ik de stekkers op de sensor omdraai? zal wel niet he...Allartino schreef:dat gele boogje blijft bij mij onder 't rijden ook branden?
maar onderin zit er een rood gebiedje, ljkt me dat dat dan een te laag peil aangeeft?
mijn gewone olielampje (dat oliekannetje) brandt trouwens ook niet als ik het contact aanzet....