ACT: Films&Series
2 schijnt nog beter te zijn 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
ckersVosje schreef:Yep!Chris schreef:Als het weer wat minder warm is ga ik dat zeker dan maar doen.
Zijn er al mensen bij Terminator3 geweest?

-
Ik krijg binnenkot via een kameraad van me 2fast 2 furious van hem. FF kijken of dat wat is.
Wat ook een leuke film is, is Enemy at the Gates.

Wat ook een leuke film is, is Enemy at the Gates.

-
FINAL DESTINATION 2 is, vind ik, nog realistischer (zeg ik dit goed
) dan 1. Je krijgt meer botten en bloed te zien
Ben gister ook nog naar Pirates of the Caribean
geweest. Was ook een leuke en strakke film.
Zeker een aanrader

Ben gister ook nog naar Pirates of the Caribean
geweest. Was ook een leuke en strakke film.
Zeker een aanrader

...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Van de week bij het afrekenen bij een tankstation zag ik Jack Ass the movie liggen, pak maar in mevrouw.. Gister gekeken..
Ik had het ooit wel eens een klein stukkie op MTV gezien, wat een mafkezen..

is idd wel maffe film, sommige stunts zijn gewoon echt te idioot voor woorden, maargoed zolang ik ze niet hoef te doen kan ik er wel om lachenChris schreef:Van de week bij het afrekenen bij een tankstation zag ik Jack Ass the movie liggen, pak maar in mevrouw.. Gister gekeken..

Don't walk the grass... smoke it
Mja tis wel heftig, maar om nou te zeggen dat er teveel explosies in zitten, neuh...Jasper16v schreef:Is BB2 niet beetje TE ? Te overdreven dus zeg maar ? Heb de trailer wel al gezien en daarin ging het er wel heftig aan toe qua explosies.
Er kunnen nooit teveel explosies in een film zitten!

Nee maar echt overdreven is et niet.
Don't walk the grass... smoke it
Helemaal mee eens, erg slap maar wel ff lachen om te kijken als er echt niets anders is.Jasper16v schreef:Porky's is echt lomp, maar wel coolChris schreef:Mensen, volgens mij begint Porky's 2(pikante pretpark) op RTL5..![]()
heb deel 1 op dvd
is het iemand het al opgevallen dat in Final des. 2,
ghost ship en resident evil hetzelfde efect wordt uitgehaald..........hoor iedereen al denken>>>>>>>>>>>>>wat dan !!!!

ghost ship en resident evil hetzelfde efect wordt uitgehaald..........hoor iedereen al denken>>>>>>>>>>>>>wat dan !!!!

Gecko298 schreef:is het iemand het al opgevallen dat in Final des. 2,
ja het effect met de staalkabel en het, prikkeldraad

idd......
wel erg gaaf gedaan met die staalkabel.
Bij res. evil zijn het lasers

Bij res. evil zijn het lasers

Is het jouw zeker nog niet opgevallen dat in "The Cube" dit truukje al verzonnen was...?Gecko298 schreef:is het iemand het al opgevallen dat in Final des. 2,

Precies! Ik wil ze ook op DVD! Allemaal!Ollie schreef:Seinfeld roeleert echt vet!
Altijd afgevraagd waarom dat niet op dvd wordt uitgebracht. Bijna alles komt tegenwoordig op dvd, maar geen Seinfeld.
Hello Newman....