Check mijn sig maar, Schnollie!Ollie schreef:Doe ik ook niet schat![]()
It takes a big man to handle a 2"

Ja maar een keeeer! zou het leuk zijn als er normaal op gereageerd word op mijn posts die normaal bedoeld zijn, daarom ook die klets met die wijven van vorige keer... ik zie niemand het nadoenMerijn schreef:Jealousy is a mother fucker. Weet je dat nu nog steeds niet, Rory!Rory schreef:Weet ik ook wel dat ze het niet slecht bedoelen, maar een keer is het genoeg en een keer is het niet leuk meer maarja... dat moet altijd VERTELD worden voordat het gesnapt word.Ollie schreef:Die gozers bedoelen het niet slecht man!
Merijn heeft in het echt ook maar 2" cock en bij Hobby Rob hangen de balletjes net zo laag bij de grond als zijn cliootje
Vertel voortaan alleen maar of ik wel of niet op een meeting komJij hebt nog dates, wij zoeken ons heil bij elkaar. Zegt toch al genoeg, hè!
Nee dat je niet weet wat je moet zeggen snap ik sommige momenten ook wel, maar een keer is het WEL leuk om iets positiefs te horen maarja..Merijn schreef:En dat zal niemand je ooit nadoen, vrees ik...
Maar ja, wat moeten we erop zeggen? Het enige wat in me opkomt is "Pompen, dat wijf!" en "Tip: Trek je bioscoopbroek aan." Ik kan er ook niks aan doen!
Voor mezelf is het ook verwarrend en snap er geen KONT meer van, daarom ik word van alle kanten, alle kanten opgetrokken en heb daar ff genoeg van.Merijn schreef:Het is een beetje verwarrend met wat je soms verteld op MSN, dus vandaar dat ik soms niet echt serieus kan reageren op je vrouwen-problematiek, Rory... Sorry 'bout it.
Daarom, spreek morgen met die meid gewoon af, heb haar sinds het uit is met mn ex al leuk gevonden en zie wat het word, mn ex kan ff het graf in wat mij betreftMerijn schreef:Lay low 4 a while... Effe nadenken. Helpt altijd!
Whahaha en bedankt heDouwe schreef:Whahahahahahh.......whahahahahahahhaha.....whahhahahaah...hmmmmmm oh ja whahahahahahahahahahahahahaha....hah.haha...ha![]()
Zo ik ben weer een beetje bij gelezen hierkan niet wachten tot m'n karretje weer klaar is en ik weer vollop aanwezig kan zijn
Faggest of the world united
![]()
![]()
Maar voor de verandering dames op een FNO waar gaat de wereld heen way da go RORY
werk dat lijstje dan bij, aap!Ferdy schreef:toch wel kans dat ik ook aanwezig ga zijn
@Haas, lijstje is bijgewerkt~Haas~ schreef:werk dat lijstje dan bij, aap!Ferdy schreef:toch wel kans dat ik ook aanwezig ga zijn
@Rory...tsja, je moet gewoon btje dikke huid hebben hier. Altijd te horen krijgen dat je een langzaam karretje hebt is ook niet het leukste, maar ja, boeiend, ik ben er blij mee, dus![]()
Merijn schreef:*** Friday Nightmeeting Oss ***
When: Vrijdag 20 februari 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Merijn - Clio Williams
Frits - clio RT
Rory - Clio II
Maybe's:
Rob - Clio 16V
Ferdy - Clio II