Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Balen is dat! Ikzelf heb 't zelfde, één of andere huismoedertje in een voor haar veel te grote auto die haar kinders naar school moest brengen.GijsClioRS schreef:Nou, lekker is dat. Ik zie net dat iemand hier uit de straat vannacht met z'n trekhaak tegen m'n voorbumper heeft gezeten. Nummerplaathouder gescheurd (was gelukkig nog geen RTC-houder) en klein deukje in me bumper.
![]()

-
Ik had al meerdere deuken in me nummerplaat van trekhaken. Was ook te verwachten bij mij in de straat.Maus schreef:Balen is dat! Ikzelf heb 't zelfde, één of andere huismoedertje in een voor haar veel te grote auto die haar kinders naar school moest brengen.GijsClioRS schreef:Nou, lekker is dat. Ik zie net dat iemand hier uit de straat vannacht met z'n trekhaak tegen m'n voorbumper heeft gezeten. Nummerplaathouder gescheurd (was gelukkig nog geen RTC-houder) en klein deukje in me bumper.
![]()
Gelukkig alleen een deukje in m'n nummerbord, maar toch....

Heb die kerel waarvan ik vermoedde dat ie het gedaan had er op aangesproken en hij is zich van geen kwaad bewust, maar is wel bereid om de reparatie te betalen

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Yep. Zelfs ik heb m'n voorbumperlip geraakt. 
(ik neem aan dat je die nieuwe drempel in Borft bedoeld ??)

(ik neem aan dat je die nieuwe drempel in Borft bedoeld ??)
Laatst gewijzigd door Arco op ma 30 mei 2005 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wordt dan leuk met die "Williams meeting" aankomende zondag. 
Project: GTT Blue Sport
Eff wat anders...., deze Clio kwam ik tegen op het net....:
[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]
Chris, Jochem, en Tjabel kenne deze Clio nog wel van een jaar of 5 geleden......., toen werden er eff sprintjes getrokken tegen meerdere GTT's.....
Jammer voor die jongens toen, helemaal uit zeeland gekomen....
(wel een leuke Clio)
[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]
Chris, Jochem, en Tjabel kenne deze Clio nog wel van een jaar of 5 geleden......., toen werden er eff sprintjes getrokken tegen meerdere GTT's.....

Jammer voor die jongens toen, helemaal uit zeeland gekomen....

(wel een leuke Clio)
hey mensen,
is er vanavond iets bij jullie te doen. Misschien dat we met een paar man naar bodegraven wilde komen uit maastricht? ik moet zowiezo omdat ik velgen op kom halen. maar ja laat even iets weten.
groetjes Danny
is er vanavond iets bij jullie te doen. Misschien dat we met een paar man naar bodegraven wilde komen uit maastricht? ik moet zowiezo omdat ik velgen op kom halen. maar ja laat even iets weten.
groetjes Danny
Danny, je kan beter doorrijden naar Leiden, daar zijn we altijd met zijn allen. En vanuit Bodegraven zit je daar binnen 20 minuten. Bij goed weer is het er altijd erg druk met veel verschillende merken.
Waar ga je die velgen halen?
Waar ga je die velgen halen?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Oja, dat is die jongen die een 5je Campus aan het opbouwen was, Je hebt dus die Borbet T's gekocht. Liep gister nog langs zijn auto, zie de onbekende Renault.
Hij stopt geloof ik helemaal met zijn 5je.
Hij stopt geloof ik helemaal met zijn 5je.
Hij had ze hier ook te koop staan.
Hij had hiervoor een Civic, vraag eens aan hem wat hij nu gaat rijden.
Kijk maar eens naar zijn Campus vanavond, dan zie je de boorgaten voor skirts al zitten.
Hij had hiervoor een Civic, vraag eens aan hem wat hij nu gaat rijden.
Kijk maar eens naar zijn Campus vanavond, dan zie je de boorgaten voor skirts al zitten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij heeft nog een enkel dins middenconsole.
Ja, ik heb nog wel een plekkie. Misschien achterin, weet nog niet of Ellen zin heeft om mee te gaan.
Ja, ik heb nog wel een plekkie. Misschien achterin, weet nog niet of Ellen zin heeft om mee te gaan.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik kon het niet laten, maar ik heb de meest onduidelijke foto's gepakt
En je ziet alleen alle standaart delen. Ik heb de voorbupmer thuis liggen effe aan me buurman showen

En je ziet alleen alle standaart delen. Ik heb de voorbupmer thuis liggen effe aan me buurman showen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92