Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
HEhe eindelijk weer online en ook mn clio bijna klaar.
Achteras zit er onder, morgen alleen nog even de remmen ontuchten. en dan eens kijken hoe dat rijdt. Nu alleen mn koplampen nog monteren, andere velgen ophalen, uitlaat ophalen en ik ben voorlopig klaar.
Maar het weekend wat gepland was is dus gehaald!!!!
GR.Frits
Achteras zit er onder, morgen alleen nog even de remmen ontuchten. en dan eens kijken hoe dat rijdt. Nu alleen mn koplampen nog monteren, andere velgen ophalen, uitlaat ophalen en ik ben voorlopig klaar.
Maar het weekend wat gepland was is dus gehaald!!!!
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee ik timmer aan mn auto. das makkelijker dan aan de weg. Of ik moet overal gaan timmeren maar dat was niet de bedoeling.Ollie schreef:Die Frits timmert stevig aan de weg
Frits schreef:Nee ik timmer aan mn auto. das makkelijker dan aan de weg. Of ik moet overal gaan timmeren maar dat was niet de bedoeling.Ollie schreef:Die Frits timmert stevig aan de weg
Ben je nou met dat ene bezig frits wat je mij toen verteld hebt???
Tegenwoordig staan we niet meer in Oss, maar in Beuningen. A.s. vrijdag is een weer een meeting om 20.00. (correct me if i'm wrongSebastiaan schreef:he man dat is een goed idee en meeting bij oss. Lijkt me wel wat. Count my in!!

Maar stel je even voor in het Wie is Wie topic http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=183
De meeting is inderdaad in Beuningen (bij Nijmegen), maar er komen ook minimaal 2 mensen uit Den Bosch, dus misschien is het handig als je met hen richting Beuningen rijdt.Sebastiaan schreef:he man dat is een goed idee en meeting bij oss. Lijkt me wel wat. Count my in!!
Zou in ieder geval erg cool zijn als je langs kwam!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee dat nog niet. Maar wel een klein opstapje in die richting, er zit nu een GTT achteras onder. helaas zonder schijven maar die komen binnekort nog wel een keer.Jesper16v schreef:Frits schreef:Nee ik timmer aan mn auto. das makkelijker dan aan de weg. Of ik moet overal gaan timmeren maar dat was niet de bedoeling.Ollie schreef:Die Frits timmert stevig aan de weg
Ben je nou met dat ene bezig frits wat je mij toen verteld hebt???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oke daar is ie weer..
Kleine update van vandaag: remmen ontlucht, lampen gemonteerd. Auto weer vast op zn wielen gezet en gelijk een probleem
Mn velgen lopen aan de binnekant van de wielkuipen aan. En ik moet de hoogte weer aanpassen zoals het er nu bijstaat is het geen gezicht. Voor en achter op dezelfde hoogte maar ik vind het niet mooi zo. Dus achter een stukje omhoog, 1 of 2 cm en dan zou het goed moeten zijn.
Nu alleen nog kijken hoe dat zit met het aanlopen.
Helaas helemaal geen foto's, de digicam heeft het begeven afgelopen week.
GR.Frits
Kleine update van vandaag: remmen ontlucht, lampen gemonteerd. Auto weer vast op zn wielen gezet en gelijk een probleem

Nu alleen nog kijken hoe dat zit met het aanlopen.

Helaas helemaal geen foto's, de digicam heeft het begeven afgelopen week.
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tuurlijk. zou zowiezo niet met de clio gaan dus die mag nog even een dagje stil staan wachten op wat er komen gaat.Ollie schreef:@ Frits....klaar voor de rit morgen?
P.s. ollie hoe breed zijn die 16v velgen eigenlijk?? j-maat en ET bedoel ik dan.
GR.Frits
Euj gezellig man! Je kan eventueel met me mee oprijden naar Beuningen toe. Lijkt me wel zo makkelijk en gezellig toch?Sebastiaan schreef:he man dat is een goed idee en meeting bij oss. Lijkt me wel wat. Count my in!!

Waar in Denbosch woon je dan en wat voor kar rij je?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat is en blijft toch een van de mooiste kleuren waar ze mee gemaakt zijn. Zou er zo verliefd op kunnen worden.Johan schreef:. alpineblauw
O nee dat ben ik al

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
*** Friday Nightmeeting Oss ***
When: Vrijdag 6 februari 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Rob - Clio 16V
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Who:
Rob - Clio 16V
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Ferdy - Clio II
klinktJohan schreef:ja, de 5 gtt. alpineblauw 70.000 km gelopen. ex-grijskenteken dus geen achterbank. dealer onderhouden. 2 puntjes roest onder de voorruit. verder vragen via msn.

weinig km gelopen
en een mooie kleur ja, alpineblauw
succes met de verdere onderhandelingen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wel eventjes maar niet al te hard. 120 was leuk. Altijd beter dan een focus die er in het weiland stond op dat stuk.Ollie schreef:@ Frits: Heb je de Diesel ff lekker uitgelaten op het stukje Duitsland gisteren ?

Maar netjes op tijd weer terug.
GR.Frits
Kom de komende tijd niet helaas... beetje veel kosten op het moment en APK op 1 maart zal ook betaald moeten worden
Tel daarbij ook nog vakantie bij op en tijd voor nieuwe garderobe dan heb ik echt alle centen nodig... tevens ben ik weinig online te vinden door het vele werken en overwerken
Zucht!
Ja Merijn ik heb opslag, wel 16% meer

Ja Merijn ik heb opslag, wel 16% meer

Who:
Rob - Clio 16V
Johan - Megane Scenic
Haas - Clio
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Who:
Rob - Clio 16V
Johan - Megane Scenic
Haas - Clio
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Ferdy - Clio II
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laat eens een foto zien dan!. dan kunnen we alvast zeggen dat het er goed uit ziet. En het is jouw project en zolang jij het mooi vind is er niets aan de hand toch. Er zullen ook wel mensen zijn die mijn dingetjes niet mooi vinden maar zelf vind ik het wel geslaagd en daar gaat het om.Douwe schreef:Hoop dit weeken m'n project af te ronden. Denk dat zelfs de niet Twingo fans het wel mooi gaan vinden. Vind het zelf ergworden.
GR.Frits
-
- Contacteer:
Who:
Rob - Clio 16V
Johan - Mégane Scenic
Haas - Clio
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Who:
Rob - Clio 16V
Johan - Mégane Scenic
Haas - Clio
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Wie? Ik? Ja!MartijnG schreef:Komtie ook naar Breda ?? (7 maart)

Vrijdag maak ik pica's maar ze komen nog niet op het internet

Of ik kom naar de volgende FNO (20ste) maar als het een beetje mee zit kan ik mijn projectje door een financieele meevaller wat verder uit bereiden als dit lukt dan verschijn ik pas bij de openings meeting op 7 maart en uiteraard ben ik daarna weer een vaste FNO'r.

goossens, kom jij eigenlijk?MartijnG schreef:Komtie ook naar Breda ?? (7 maart)