ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
even zoeken dan..misschien iets niet goed aangedraaid? of een keerring gesneuveld? zoekt en gij zult vinden 

-een klein plasje olie onder een bougie, terwijl de bougie wel goed aangedraaid was
-een natte carter waarvan de olie ofwel van het plugje komt, of anders van de overgang naar de vliegwiel-kant
..
dat zal me leren dat soort dingen in t donker in t oog te houden...
en k heb ook een scheur in m'n radiator gevonden, wat ineens ook verklaart hoe ik (zoals ik eerder vandaag ook pas gemerkt heb) koelvloeistof verlies
misschien toch maar eens naar een aziaat op zoek gaan ...
-een natte carter waarvan de olie ofwel van het plugje komt, of anders van de overgang naar de vliegwiel-kant
..
dat zal me leren dat soort dingen in t donker in t oog te houden...
en k heb ook een scheur in m'n radiator gevonden, wat ineens ook verklaart hoe ik (zoals ik eerder vandaag ook pas gemerkt heb) koelvloeistof verlies
misschien toch maar eens naar een aziaat op zoek gaan ...
ik droog er almera 1.6-jes mee afChris@R5 schreef:Ik vraag me wel eens af wat jij in godsnaam met die Twingo doet

en maak ze dan weer nat door er olie op te spuien ...
t is nen daily, welke alle ergernissen van het dagelijks verkeer moet doorstaan, en mijzelf op idioot korte tijden op mijn bestemming moet krijgen. een rees-beest dus...

oh, en k moet er ook wel bij melden dat ie al wel meer dan 250dkm achter de kiezen heeft..
nog geen jacco-getallen, maar toch ook al wel respectabel
nog geen jacco-getallen, maar toch ook al wel respectabel
Achja, ik heb er 196k op zitten en hij snort nog heel mooi. Ik rij best pittig, maar pas als ie warm is. Ja, ook bij een Twingo... En een Almera, daar sprint je toch niet tegen? Zoiezo, met een Twingo? Ik wordt al amper serieus genomen in het verkeer, maar ik maak mezelf niet belachelijk door het uit te lokken tegen de meest grijze muis op het Nederlandse (en ook Belgische) wegdek te sprintenTheoV schreef:ik droog er almera 1.6-jes mee afChris@R5 schreef:Ik vraag me wel eens af wat jij in godsnaam met die Twingo doet
en maak ze dan weer nat door er olie op te spuien ...
t is nen daily, welke alle ergernissen van het dagelijks verkeer moet doorstaan, en mijzelf op idioot korte tijden op mijn bestemming moet krijgen. een rees-beest dus...

nou, die almera had het verdient; de eigenaar was eerst aan het opscheppen over z'n vermogen etc.. effe later rij k er achter en die gaat niet echt vooruit, vond k, kom k er naast te staan, en droog k em zoo hard af dat t zielig was...
maar de tut deed het ook nog mooi zacht, tot ie 251 000 benaderde...
maar k kan redelijk vlot het verkeer volgen, zelfs zonder echt veel moeite te hoeven doen..
maar de tut deed het ook nog mooi zacht, tot ie 251 000 benaderde...
maar k kan redelijk vlot het verkeer volgen, zelfs zonder echt veel moeite te hoeven doen..
idd.. k heb erom gevraagd naar iets in de aard van al de rest hierRonnie schreef:eindelijk geen tut meer

t is effe enorm wennen

Dat heb ik gehoord!Rontwingo schreef:Niemand interesse in een mooie twingo met koni schroefset en Tline velgen?![]()
![]()
Wordt ie niet verkocht voor de juiste prijs, dan gaat de schroefset los weg
Maar dat is nog ff afwachten natuurlijk
Psssssst........Heb ook wel interesse.......!!!Rontwingo schreef:Niemand interesse in een mooie twingo met koni schroefset en Tline velgen?![]()
![]()
Wordt ie niet verkocht voor de juiste prijs, dan gaat de schroefset los weg
Maar dat is nog ff afwachten natuurlijk
een update over de stand van zaken in verband met het lekken van olie door mijn twungo: een keerring aan het vliegwiel wordt geacht olie te lekken..
dusja, dat gaat waarschijnlijk zo gelaten worden, en dan zal ik de tut op termijn de verkoop in loodsen... iemand interesse?

dusja, dat gaat waarschijnlijk zo gelaten worden, en dan zal ik de tut op termijn de verkoop in loodsen... iemand interesse?

omdat ik momenteel redelijk extreem krap bij kas zit, en die keerring vervangen kost redelijk veel aan werkuren... (zou wel ideaal moment zijn om m'n vliegwiel af te laten draaienPetertje5 schreef:waarom niet repareren? gooi je en niet 10 euro per week aan olie erin voordat ie weg is, en hij blijft van jou

probeer het dan eerst zelf, of vraag een vriend van je die er enigzins wat vanaf weet, bedoel als je zoiets hebt van, nee dit gaat het niet worden, kun je alles altijd weer terugzetten, lukt het je wel, ben je beter af en een ervaring rijker 

mijn probleem met vrienden die er enigzins iehs vanaf weten, is dat ik die niet heb.. en, zoals ik gemerkt heb met m'n cilinderkop, hulp over een forum is zeer hulpvol, maar je verliest er redelijk veel tijd door ..
maar ja .. eerst nog wat rondkijken in de buurt...
maar ja .. eerst nog wat rondkijken in de buurt...
Heeft er iemand interesse in mijn schroefset?
Het is een schroefset van Koni in hardheid en hoogte verstelbaar tot ruim
7cm..!! Richtprijs zal rond de 350 zijn.
Als mijn auto 16 maart nog niet verkocht is, gaat de schroefset eronder vandaan!
Misschien mijn velgen ook, maar dan wel tegen inruil originele (met doppen
) en een bijbetaling van rond de 200
pm me maar mocht je interesse hebben!
Prijs van me auto gaat dan natuurlijk weer omlaag
Maar ik heb al wat op het oog, dus zou wel lekker zijn als ie weg kon
Het is een schroefset van Koni in hardheid en hoogte verstelbaar tot ruim
7cm..!! Richtprijs zal rond de 350 zijn.
Als mijn auto 16 maart nog niet verkocht is, gaat de schroefset eronder vandaan!
Misschien mijn velgen ook, maar dan wel tegen inruil originele (met doppen

pm me maar mocht je interesse hebben!
Prijs van me auto gaat dan natuurlijk weer omlaag

Maar ik heb al wat op het oog, dus zou wel lekker zijn als ie weg kon

Laatst gewijzigd door Rontwingo op do 22 feb 2007 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Schroefset past volgens mij ook niet nee, alleen van 1993 t/m 08-2000Ronnie schreef:Tis jammer dat ik de mijne niet verkocht krijg Ron.
Jouw t-lines passen ook al niet bij mij en denk dat de schroefset ook anders is (zou me niks verbazen iig)
geloof ik!
Had dan gewoon een oudere twingo gekocht

Petertje5 schreef:ja het kost je idd veel tijd ja, maarja scheelt zoizo als je het lukt vindt om te sleutelen, en ik ben er liever 20 uur mee bezig dat het me 20 euro kost, dan dat het 2 uur duurt en me 200 kost, maar dat ben ik
ik ben zo ook, vergis je niet. t is daardoor dat ik een half jaar geleden besloten had om zelf m'n koppakking te vervangen, omdat het bij de dealer +-700 euro zou gekost hebben... k ben teon uiteindelijk op 1300 euro klaar geraakt (was toen wel met andere, gereviseerde cilinderkop en een gloednieuw spruitstuk. en een momentsleutel en een heel pak ander materiaal) (als iemand een koppakking van een c3g vervangen wil hebben? t is alles bij elkaar ongeveer een uurtje werk hier

alleen dat ik hierthuis om te beginnen al geen mogelijkheid heb om m'n bak los te halen enzo...
nouja.. t zou zonde zijn om er nu 'mee te stoppen'.. maar k ben het ook een beetje beu van er geld in te moeten pompen..
inderdaad.. spijtig dat schoolgaan (momenteel) geen geld oplevert ...Petertje5 schreef:tjah hobbye kost geld he
Nee, althans niet bij een Fase 1...DxRsd schreef:past 8 j ook voor?? op de twingo want heb nu setje gezien voor weinig geld maar dan moet ik voor en achter 8 j kwijt kunnen is dit mogelijk??? 14 inch???
Gaat zeker aanlopen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T