[Chamade16v] Jeroen's Project...einde verhaal!!!
hoe ist ermee joenie loopt die frikandel nou onderhand al of hoe zit da? 

Nou gister kon ik mn lol op 
Rijd ik weg van mn werk...en was laat dus auto stond op het plein en daar staan 3 paaltjes die vrij laag zijn... en ik wil er dus mooi ruim omheen sturen...en dat deed ik ook...om het middelste paaltje
Dus raak het buitenste paalte...nou ja, raak...ik reed dr gewoon overheen...
Gelukig stond dat paaltje niet echt vast...schade zo te zien...voorbumper, zijscherm, grille, koplamp en knipperlicht...motorkap staat volgens mij ook iets omhoog...maar kan ook door het zijscherm komen...mensen met 16v onderdelen kom maar op dus 

Rijd ik weg van mn werk...en was laat dus auto stond op het plein en daar staan 3 paaltjes die vrij laag zijn... en ik wil er dus mooi ruim omheen sturen...en dat deed ik ook...om het middelste paaltje

Sjonge
Heb je weer wat te knutselen 

-
welke koplamp heb je nodig?
-
Heb je ook foto's van schade?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Alle schade zit aan de besturderskant...koplamp, knipperlicht en grille zijn geen probleem...bumper wordt lastiger, maar moet ook te doen zijn en zijscherm moet zonder knipperlicht zijn...
En een reden om de auto helemaal te spuiten had ik al
Alleen eerst weer ff een schip met geld binnenkrijgen 
En een reden om de auto helemaal te spuiten had ik al

Goh wat zonde zeg
Ben ook eens over een houten! paaltje gereden met opa's VW Jetta die ik even had geleend, die heeft hierna nooit meer bij hem voor de deur gestaan. Dikke knik in 't dak
De pest is juist dat de auto word opgetild op een verkeerd punt en gewoon kan knikken
Bij jou dus hopelijk niet 't geval??

Bij jou dus hopelijk niet 't geval??
Mrtn = Maarten
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Da's balen, wordt een duur grapje...
Suc6 met repareren!
Suc6 met repareren!
de tering...wordt je niet blij van. Ken het gevoel jammergenoeg...jeroen.k schreef:Nou gister kon ik mn lol op
Rijd ik weg van mn werk...en was laat dus auto stond op het plein en daar staan 3 paaltjes die vrij laag zijn... en ik wil er dus mooi ruim omheen sturen...en dat deed ik ook...om het middelste paaltjeDus raak het buitenste paalte...nou ja, raak...ik reed dr gewoon overheen...
Gelukig stond dat paaltje niet echt vast...schade zo te zien...voorbumper, zijscherm, grille, koplamp en knipperlicht...motorkap staat volgens mij ook iets omhoog...maar kan ook door het zijscherm komen...mensen met 16v onderdelen kom maar op dus
Nou een paaltje alleen was blijkbaar niet genoeg...tip: Stap nooit in de auto als je een beetje mot hebt met je vriendin...
Ik rij dus bij haar weg en zit in mn auto alles een beetje te overdenken en zink dus gewoon weg in gedachten...ik schrik inene "wakker" zie ik een rotonde aankomen en ik reed te hard om die rotonde normaal te nemen...op zich had ik het evt. kunnen redden, maar 1 of andere auto kwam van links en die had ik waarschijnlijk vol geraakt als ik die rotonde over was geschoten. Dus dan maar proberen te remmen, maar ja...was veel te glad...dus raak in een slip...stuiter over een stoeprand heen (een flinke stoeprand)waardoor ik half door de lucht vlieg, dwars de rotonde over en daarna met beide wielen over nog zo'n stoeprandwaarna ik midden op de rotonde tot stilstad kom...
meteen de kap open gedaan en olie gechecked...dat zat er gelukkig nog in...blokje lijkt niks te hebben...iig zijn de voorste 2 velgen krom en 1 band lek...ook staan de wielen een stuk naar achter...hij staat nu bij een sleepbedrijf...maar even kijken wat de schade is...ik vrees het ergste
Ik rij dus bij haar weg en zit in mn auto alles een beetje te overdenken en zink dus gewoon weg in gedachten...ik schrik inene "wakker" zie ik een rotonde aankomen en ik reed te hard om die rotonde normaal te nemen...op zich had ik het evt. kunnen redden, maar 1 of andere auto kwam van links en die had ik waarschijnlijk vol geraakt als ik die rotonde over was geschoten. Dus dan maar proberen te remmen, maar ja...was veel te glad...dus raak in een slip...stuiter over een stoeprand heen (een flinke stoeprand)waardoor ik half door de lucht vlieg, dwars de rotonde over en daarna met beide wielen over nog zo'n stoeprandwaarna ik midden op de rotonde tot stilstad kom...
meteen de kap open gedaan en olie gechecked...dat zat er gelukkig nog in...blokje lijkt niks te hebben...iig zijn de voorste 2 velgen krom en 1 band lek...ook staan de wielen een stuk naar achter...hij staat nu bij een sleepbedrijf...maar even kijken wat de schade is...ik vrees het ergste

GVD 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat suckt inderdaad enorm! Suc6 met de afhandelingen.
Zoals eerder al vermeld, lijkt dit jaar wel een Renault schade jaar!
Zoals eerder al vermeld, lijkt dit jaar wel een Renault schade jaar!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Heb zelf niet echt iets...beetje last van mn nek nu...moet nog ff naar de dokter...maar van de klap niks gemerkt...het is iig geen prrettig gezicht als je auto wordt weggesleept...
met veel pech moet er een nwe carrosserie komen...
met veel pech moet er een nwe carrosserie komen...
-
- Contacteer:
Dat zit je echt niet mee. Ik hoop voor je dat de voorkant met de ophanging een beetje te redden is. Anders zou je opzoek moeten naar een andere auto en daar dan je blok in hangen. Ik hoop dat alles nu wel n keer goed komt. Sterkte ermee!
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-
Shit man! Het zit je niet mee met je auto....... 
Succes met het repareren van de schade

Succes met het repareren van de schade
Balen zeg, het zit je niet echt mee.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Zonde!
Ik hoop voor je dat je er ietsaan kunt doen en anders dat je vlot een nieuw chassis hebt!

Ik hoop voor je dat je er ietsaan kunt doen en anders dat je vlot een nieuw chassis hebt!
Waarschijnlijk subframe en draagaremen vervangen en nog wat zooi...dit chassis blijft dus wel ws...Alleycat schreef:Zonde!![]()
zolang je carros recht is kan deze blijven.
als je wielen naar achter staan zijn dat meestal je draagarmen, die dan helaas meestal ook je subframe een oplazer geven, in het ergste geval dan.
hou ons op de hoogte
als je wielen naar achter staan zijn dat meestal je draagarmen, die dan helaas meestal ook je subframe een oplazer geven, in het ergste geval dan.
hou ons op de hoogte

Mrtn = Maarten