Jij weet het altijd wel voor mekaar te krijgen zeg!!! De laatste (en 1e) keer datr ik jouw GTT heb gezien was toen we naar Speed gingen.
Tuurlijk niet! Als het maar geen Top Oss hooligan is!Turbo-Peer schreef:Ik ben er zeker niet voor 21.15u want ik ga nu nog trainen. But I'll be there!!
Ennuh tis dus geen probleem dat die maat van me meegaat??
mac heesch ?? ik dacht dat we naar beuningen gingenMerijn schreef:Maareh, ik stap in mijn racemonster en rijdt richting Oss, waar ik effe wat op moet halen en daarna ga ik naar Beuningen. Ergens afspreken, Tom? Mac in Heesch?
Hehhe... Ja, maar ik moet daar heel erg in de buurt zijn en daarna kachel ik de A50, dus als hij in de buurt is...R5GTE schreef:mac heesch ?? ik dacht dat we naar beuningen gingenMerijn schreef:Maareh, ik stap in mijn racemonster en rijdt richting Oss, waar ik effe wat op moet halen en daarna ga ik naar Beuningen. Ergens afspreken, Tom? Mac in Heesch?
Tom schreef:laat ik maar meteen het goede voorbeeld geven. Wie komen er nog meer op vrijdag 1 nov. naar de mac in Beuningen?? Sla met opzet 1 week over zodat er ruimte is voor F.N.ZN of iets anders en op deze manier kunnen we mischien de opkomst hoog houden (bij een twee weeklijkse meeting).
Tom - GTT ph2
Rob - Clio 16V
Waarom vergeet iedereen die S toch constantTom schreef:laat ik maar meteen het goede voorbeeld geven. Wie komen er nog meer op vrijdag 1 nov. naar de mac in Beuningen?? Sla met opzet 1 week over zodat er ruimte is voor F.N.ZN of iets anders en op deze manier kunnen we mischien de opkomst hoog houden (bij een twee weeklijkse meeting).
Tom - GTT ph2
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Haaz - Clio S (mischien laat)
Je bedoelt hoeveel mensen er gisteren waren? Okay, komt 'ie!Rudo schreef:Hé jongens, zet hier even een opkomstlijstje neer, dus wie waren er allemaal, met wat voor auto etc.
Dan krijgen wij ook een beetje een indruk hoe druk/gezellig het bij jullie was
Een paar dames erbij zou anders niet verkeerd zijn!Tom schreef:nee, die dames in de deawoo zijn niet meer gekomen (naar ons). Ze riepen nog wel iets toen ze weg gingen, maar ik weet ook niet ofdat je blij moet zijn als die naar je toe komen.
als je die GSi-knakker met die dikke *PIEP* maar niet wil bekijken...Tom schreef:ach ja, die deawoo mogen ze houden. Als ze er nou volgende keer weer zijn dan moeten we ze maar eens beter bekijken