Zo vroeg op de fiets naar de meern, pffff

Tja, dat had eigenlijk niet gehoeven als de andere RS'ers het ook goed hadden gevonden dat de meeting verplaatst zou worden naar Assen! Maar ja...niet dus. Helaas.Chris schreef:Gijs, prioriteiten stellen!
Stelletje asociale wegpiraten!!!Jacco Twingi schreef:
Ik heb gezien hoe jullie rijden (Rotterdam).![]()
Kunnen jullie me oppikken thuis, dat is het meest makkelijke.Chris schreef:Gijs, prioriteiten stellen!
Lex, moeten we je oppikken zondag, of kom je met de trein naar Boreft of op de fiets naar AC De Meern?!
Ach weet ik nie. Ik lul maar 'n end meeChris schreef:Jacco, Gijs, was het echt zo erg?
Lex, komt goed, vanaaf gaan we touren, dus bel maar als je waif van huis is.
Mmm, dat heeft weinig zin met twee uur rijden. Volgende keer beter...Chris schreef:Hou je er wel rekening dat Assen een uurtje of twee rijden is, en dat je daar waarschijnlijk een behoorlijke drukte kan verwachten?
Maar tof als je meegaat, en als het goed is is er een paddockaart over!
Lex schreef:Ik heb maar een ding te zeggen over gisteren, le Traffic c'est magnefiek
dan heeft ivo zondag een aardig knappe prestatie geleverdLex schreef:Ivo, ik heb net effe nagezocht maar zo'n Carerra heeft maar 231pk
Eh, die flitsers nog gezien op de terugweg???Ronnie B. schreef:dan heeft ivo zondag een aardig knappe prestatie geleverdLex schreef:Ivo, ik heb net effe nagezocht maar zo'n Carerra heeft maar 231pk![]()
Als je aan het sprinten bent tegen een Porsj wil je zeker geenRonnie B. schreef:wij gingen rond 7 uur terug en toen heb ik geengezien.gelukkig..
Er stonden zeker hele mooie 106jes....!
maar het blijft peugeot natuurlijk
Geen idee. Ik weet wel dat de laatste eigenaar hem nog maar twee dagen had. Hij staat overigens nog in nieuwstaat te koop op marktplaats.Ronnie B. schreef:aardig gek die uitgefikte 5!
waar is dat gebeurd?
Of iemand die walgt van SesamstraatLex schreef:vast Lionsdale jongeren