Friday Nightmeeting Oss I
Whehe, toch leuk die geintjes 

Fijn.....
Meestal zijn de te klikken dingetjes wel lollig bij de FNO, dus ik dacht dat dit ook wel leuk zou zijn

Meestal zijn de te klikken dingetjes wel lollig bij de FNO, dus ik dacht dat dit ook wel leuk zou zijn

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nee man, dan zou ik die de hele week mee moeten krijgen aangezien ik doordeweek niet thuis ben. En doordeweeks heeft mn pa m natuurlijk nodig voor zn werk...maar als ik mazzel heb koopt mn broer binnekort een Clio (ik heb m even overgehaald) en dan neem ik die wel een keer meeeMerijn schreef:Je kan de auto van je ouders toch wel een keer lenen?

Goed bezig goossens!! Je rijbewijs gehaald en dan ook nog eens langskomen in een goddelijke Clio SMartijnG schreef:Nee man, dan zou ik die de hele week mee moeten krijgen aangezien ik doordeweek niet thuis ben. En doordeweeks heeft mn pa m natuurlijk nodig voor zn werk...maar als ik mazzel heb koopt mn broer binnekort een Clio (ik heb m even overgehaald) en dan neem ik die wel een keer meeeMerijn schreef:Je kan de auto van je ouders toch wel een keer lenen?

ben je nou zo lang bezig je masker af te krijgen of nog steeds met je deurpaneel bezig?Ferdy schreef:slimme tip, maar eens proberen danOllie schreef:lekker duidelijkFerdy schreef:waarom krijg ik mn zijpaneel niet los![]()
![]()
![]()
Moet je je masker eens afdoen, werkt wat makkelijker![]()
*** Friday Nightmeeting Oss ***
When: Vrijdag 23 januari 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rob - Clio 16v
Frits - Clio RT*
Wilco - clio RTi
Haas - Clio S
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
* misschien met ander vervoer
Who:
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rob - Clio 16v
Frits - Clio RT*
Wilco - clio RTi
Haas - Clio S
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nou ja, dat langskomen zal nog wel even duren...op zich wil mn broer die Clio S wel kopen maar ten eerste staat ie veel te ver weg. (In Reek wel vlakbij Nijmegen) Hij heeft geen zin om voor een auto zo ver te gaan rijden om te kijken. Mijn pa moet namelijk mee want die heeft de meeste ervaring met auto's kopen want hij (en ik op zich ook) heeft daar niet zoveel verstand van. En we weten de kilometerstand ook nog niet...moet nog even en meiltje sturen. Maar ALS hij een nieuwe auto koopt zal het waarschijnlijk zeker een Clio worden...~Haas~ schreef: Goed bezig goossens!! Je rijbewijs gehaald en dan ook nog eens langskomen in een goddelijke Clio S![]()
Gaat de aankoop nou definitief door?
[BTW; je avatar is kaduuk

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Iedereen is met elkaar of een ander projectje bezig denk ik.Ferdy schreef:wat een dooie boel zeg![]()
sinds gister is hier al nix meer gepost...
waar gaat dat heen met het FNO topic
Maar goed het zal straks wel weer beginnen met de maat-verwijzingen.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Of lengte verwijzingen.Ferdy schreef:holmaat-verwijzingen ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
DreamerDouwe schreef:
ja...per ongeluk je link weggehaald...en ik weet m niet meer helemaal. pm m nog ff als je wiltMartijnG schreef: [BTW; je avatar is kaduuk]

vind t niet zo erg om na twee dagen nix gelezen te hebben, te kunnen volstaan met twee minuutjes bijlezen ipv vijf pagina'sFerdy schreef:wat een dooie boel zeg![]()
sinds gister is hier al nix meer gepost...
waar gaat dat heen met het FNO topic

Waar blijven Past'ie, Kevin, Nielske R. de V., Douwe, R'orgie en de andere Wolfskuul-gangers nou!?Merijn schreef:*** Friday Nightmeeting Oss ***
Who:
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Frits - Clio RT*
Wilco - Clio RTi
Haas - Clio S
Johan - Megane Scenic
Maybe's: