ik heb iets waar ik niks van snap
ik heb een fase 2 uit 1989 maar nu heb ik een ding wat ik niet snap namelijk ik heb geen electrische ramen hoe kan dit
ik hoop dat iemand het weet want ik weet het niet hoe dit zit
groetjes
Misschien zijn er andere deuren in gezet en hebben ze deuren van een phase 1 gepakt. Of ze hebben het raammechanisme van een phase 1 overgezet en het elektrische raammechanisme van de phase 2 eruit gehaald. Het elektrische raammechanisme van een gtturbo loopt namalijk niet altijd even lekker.
Het kan ook zijn dat er een uitvoering is zonder elektrische ramen, maar dat weet ik niet.
Het kan ook zijn dat er een uitvoering is zonder elektrische ramen, maar dat weet ik niet.
nou het klopt er zijn ook uitvoeringen die die electrick ramen niet hebben , en trouwens wat maakt het uit , die dingen gaan vaker stuk dan dat ze het doen , maar als je ze echt wilt hebben kun je ze ook inbouwen,
ikzelf zou dat niet doen gewoon zo laten
groetjes gt turbo freak
ikzelf zou dat niet doen gewoon zo laten
groetjes gt turbo freak
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ha,
Volgens mij is het zo dat je eerder een "comfort" pakket kon bestellen met elek. ramen en centrale vergrendeling. Ik dacht dacht dat het alleen op de type I was, maar zou ook op de type II kunnen zijn...
Volgens mij is het zo dat je eerder een "comfort" pakket kon bestellen met elek. ramen en centrale vergrendeling. Ik dacht dacht dat het alleen op de type I was, maar zou ook op de type II kunnen zijn...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
<font color=blue>Die elec. ramen en cv en zo is niet standaard bij een ph2... gewoon extra pakket, zo had je bij ph1 ook een pakket waarbij de achterramen open konden (blijkbaar kunnen sommige dat niet)
Ik weet het allemaal niet zeker....
Ik weet het allemaal niet zeker....
Laatst gewijzigd door jetab op do 29 mar 2001 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.