Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
cliodiesel

rij ik vanmiddag over de snelweg, kijk in in mijn achteruitkijk spiegel, wat zie ik daar?

de nieuwe renault clio v6.........

wat is dat toch een geile bak. had bijna te lang gekeken en mijn eigen total loss gereden tegen de vangrail. wat is dat ding breed en wat heeft hij een motervermogen! kunnen daar de 5jes aan tippen? of is dat te ver weg?
Anonymous

Dat is idd een supervette bak.
Kost wat, maar heb je ook wat :smile:
Pieter
Contacteer:

Ik denk niet dat dit te vergelijken is. Clio V6 lijkt mij meer een auto in de trent van de r5 turbo dan van de r5 GTturbo.

Ik denk dat de r5 GTturbo af fabriek er niet aan kan tippen, maar wat wil je, een V6 met de motor achterin van een ton. Daar mag je ook wel prestaties van verwachten die indrukwekkend zijn!!??

Echt een vette bak inderdaad.
Goof

Zie de laatste autoweek voor de Clio 3l. V6 vs de Renault 5 Turbo!!!

En die ouwe Turbo gaat hard!
cliodiesel

maar getuned red hij het dan? ik lees de autoweek niet meer dus daar kan ik het niet in op zoeken. ik begin ok steeds meer in die 5 te zien. dus ik weet niet hoelang ik nog een clio op het pad heb staan, hangt wel af waar mijn nieuwe baan is. ben gewoon even ontslagen!! lulde te veel over auto's inplaats van koken! :smile:
Pieter
Contacteer:

ik lees de autoweek ook nooit meer,

maar dit nummer moet ik toch echt hebben, dadelijk gelijk langs de pomp
cliodiesel

de v6 kom je overal tegen, maar dit... ik ga ook even naar de pomp o.i.d :d
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoi wees niet bang werk zat in de horeca ,(het is wel k*t natuurlijk)
maare zou je niet meteen wat anders gaan doen ik bedoel weg met die k*ttijden (ik zit er ook in )
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op ma 21 mei 2001 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
cliodiesel

he haas weet jij niks voor mij, een baan als chef de partie
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

euh waar woon je precies ? in de randstad is veel werk te vinden .ik weet niet wat je leuk vind (soort bedrijf) en wat je kan (gewend bent om te doen )echt er is zat ik las van de week nog 2 adv voor hier in de buurt reeuwijk : de pepermolen en in polsbroek : de kwakel en zo zijn er meer maar wat wil je
succes ik hoor nog wel wat
cliodiesel

ja ik woon in de kop van noord holland, dus is de randstad erg ver. ik zoek een baan als kok. maar ik heb misschien al een baan gevonden 6 km van mijn huis vandaan, nu nog hopen dat het doorgaat, ik heb er wel zin in. evengoed bedankt voor het rond kijken.

patrick
Plaats reactie