Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Weet iemand wat voor verf je moet gebruiken om het interieur te spuiten, zodat dit niet gaat scheuren en bladeren? En hoe en wat moet je het voorbewerken???

groetjes
Hagen
Contacteer:

Ik heb verf in spuitbussen van Motip gebruikt.
Deze zijn te koop bij de betere automaterialen zaak. Je moet eerst het kunststof goed ontvetten met wasbenzine of motip ontvetter en dan het kunststof inspuiten met kunststofprimer(ook van Motip)
daarna kan je het spuiten in de gewenste kleur en eventueel inspuiten met blanke lak.
Zo heb ik het in ieder geval gedaan en het blijft goed zitten. Het gaat ook niet barsten.
succes
Michel S.
Contacteer:

Ik was namelijk van plan het dashboard een kleurtje te spuiten. Maar ook al het plastic om je heen wil ik mooi zwart spuiten. Heel mooi glad schuren en spuiten maar.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

Groetjes
Anonymous

Als je je auto op nieuw laat spuiten kan je het interieur mee laten spuiten, hievoor wordt gewone autolak gebruikt op een speciale coating. Hierover gaat Blanke lak in hoogglans of mat,

Zal niet gouw loslaten. Ik heb het zelf ook laten doen en er is nog niets gescheurd ofzo
cliodiesel

ik heb laatst mijn interieur aangevallen met gewone autolak en dat blijft ook prima zitten, maar je moet het wel goed ontvetten en niet achter elkaar vast pakken met je handen waar een ring aan zit. voor op het dashboard kan het gewoon volgens mij.
Plaats reactie