Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hoi hoi,

Ik zit even wat rond te snuffelen en ik zag dat ik voor mijn Hybrid turbo (MD28R) ook "large bore modified oil feed pipe" nodig heb. Is dat hier in nederland ook te krijgen?? Volgens mijn kan ik die slangen met koppelingen gewoon bij een hydroliek bedrijf laten maken. Anders moet ik deze gaan bestellen.

Ik heb bij reichhard-motorsport de maxi-spoiler gezien en deze wil ik echt wel hebben voor op mijn bak. Weet iemand waar ik die kan uithalen in nederland? BIj reichhard moet ik 50% aanbetalen van de 600 mark en een levertijd van 4 tot 6 weken????? Iemand een idee.

Nu heb ik nog een klein vraagje. Zou het mogelijk zijn om ABS op de 5 te kunnen bouwen?? Ik heb hier nog een complete 21 turbo staan welke uit elkaar wordt gehaald. ZOu het mogelijk zijn om de wiel bevestigingen op de 5 te zetten en zo de schijven, remklauwen en ABS van de 21 turbo erop te zetten??? Of zou het gesoon niet passen omdat het abs gebeuren met pedalen al heel erg groot is???

mzzl
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bij Renault zijn de dingen die jij wilt volgens mij niet mogelijk.
Bij Volkswagen kan het allemaal wel.
Een jongen die ik ken heeft een Scirocco uit 1981 (jaja Porsche blauw), en hij heeft daar stuurbekrachtiging en ABS ingebouwd en een G60 blok, maarja hij kan alles van een Golf type 1 tot aan een type 3 gebruiken alles past!!!
Bij Renault is dat niet zo, ik vind dat niet jammer, ik hou juist van het Spartaanse wat ik nu heb, anders had ik mijn 5 GT Turbo allang ingewisseld voor een Clio Williams.

Die jongen van die Scirocco heeft er nog een van 1981 en daar bouwt hij nu een Audi TT motor in met 4 wiel aandrijving en ook dat gaat hem lukken!

Renault heeft voor elk type wat anders, volgens mij is echt alles anders van een GT Turbo vergeleken met een TL, dus dan passen spullen van een Clio al helemaal niet denk ik!

Ik kocht een keer hoedeplankdrages en zelfs die waren anders van een turbo in vergelijking met een tl.

Succes met je project!
Mazzel!

Ps ben wel benieuwd naar je resultaat, kom je een keer naar de meetings?
Laatst gewijzigd door Chris op ma 14 mei 2001 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Als ik klaar ben kom ik zeer zeker naar de meetings. Ik denk dat niks mij dan nog kan tegenhouden. Dus je zult me zeer zeker zien verschijnen. Het project zal zeker nog 4 maanden duren, zolang moet ik namelijk wachten voordat die gespoten kan worden. Maar dan heb ik wel genoeg kunnen sparen om me die EVO bumper te kunnen kopen en de bijpassende intercooler. Eens kijken hoe het loopt. Wil namelijk nog veel meer dingen doen met die 5. o.a. 17" wielen, rolbeugel, maxi spoiler, andere sitecurves (die van de carisma demo car). misschien een dubbele uitlaat zoals de Clio trophy dat heeft enzo. We zullen zien hoever we komen. Financieel zal het me heel wat gaan kosten, maar dan heb ik ook praktisch een nieuwe auto.

mzzl
Plaats reactie