sleep well.
Was allang weer blij een plaatje van m'n auto te zien op kindernet. Wel jammer dat 't kenteken er nog opstaat. Als die foto terugstuur zonder kenteken, kan jij 'm dan vervangen, Bas?
Heb overigens geen idee waarom ik 't altijd doe, maar wil 't wel erg graag, dat kenteken weggepoetst. Zolang ie stilstaat is er verder nix illegaals aan m'n auto. (heb zelfs LPG op kenteken staan)
Ik heb 'm nu bijna 2,5 jaar, en ga heel binnenkort een kratje bier drinken omdat ik er dan een ton mee heb gereden. Dan is LPG toch wel wat voordeliger dan Benzine
Ik heb 'm als dagelijks vervoer inderdaad. (of ik moet m'n RangeRover meenemen, maar m'n vriendin gelooft nu echt dat die van haar is)
Ondertussen heeft m'n 21 bijna 270.000 km gelopen. Maar d'r is al een hoop vervangen, geriviseerd blok, nieuwe turbo, etc. Ik ben daarom ook niet zo treurig om die hoge kilometerstand, hij kan nog wel een tijd mee.
Nix zonde aan hoor, daar heb ik 'm voor. Geniet er elke dag zwaar van. Ik zit ook wel eens naar iets anders te kijken, maar er is geen enkel ander voertuig dat 't op alle fronten net zo leuk doet als die 21.
-----------------
R21 Turbo & R4 Alpine Turbo owner
Laatst gewijzigd door Menno op ma 7 mei 2001 0:20, 1 keer totaal gewijzigd.