ja, het lijkt mij ook wel wat om een "gewone renault club" op te richten.
Er moeten dan veel meetings zijn, en niet zo weinig als met crs.
Hier ben ik wel lid van, maar ik vind dat er te weinig grasveldmeetings georganiseerd worden.
Die vind ik persoonlijk het leukste.
Bij crs kan ik ook geen echt lid meer zijn, omdat ik mijn 5 gtturbo heb omgebouwd naar een gte.
Maar, het idee voor een club vind ik wel tof.
Leuk inderdaad, af en toe een toertocht organiseren door de mooiste PLEKJES!!! van Nederland of verder.
Als het goed is heeft Bas Pijl nog een aantal mooie tochten liggen van de PUG club.
We hebben het er morgen nog wel even over.
Wat vind de rest van dit idee?
Als het goed is heeft Bas Pijl nog een aantal mooie tochten liggen van de PUG club.
We hebben het er morgen nog wel even over.
Wat vind de rest van dit idee?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ik wil best een deel van het internet gebeuren op me nemen dat doet ik graag hoor absluut geen probleem. Maar het moet niet teveel tijd in beslag gaan nemen want straks ken ik niet meer aan mijn turbo'tje sleutelen.

Geintje

Geintje
We kunnen ook zo iets van een actief Renault Register opzetten, dus ook een soort clubje alleen dan iets minder serieus.
Er is natuurlijk al een heel groot aantal mensen geregistreerd hier nu, maar we kunnen daarnaast misschien een aktief register maken, van de mensen die ook zin hebben om regelmatig meetings te bezoeken, en die ook regelmatig op de site zitten.
Met deze "leden" zouden we dan regelmatig dingen kunnen gaan doen en organiseren.
Dus dan met name :
-regelmatig meetings
-toertochten
-puzzeltochten
-sportieve meetings (slalommen/sprinten)
-af entoe iets van een nieuwsbrief(via E-mail)
Ook dit is maar een ideetje.
Volgens mij hoeft het op zo'n manier niet echt veel te kosten.
Reacties?
Er is natuurlijk al een heel groot aantal mensen geregistreerd hier nu, maar we kunnen daarnaast misschien een aktief register maken, van de mensen die ook zin hebben om regelmatig meetings te bezoeken, en die ook regelmatig op de site zitten.
Met deze "leden" zouden we dan regelmatig dingen kunnen gaan doen en organiseren.
Dus dan met name :
-regelmatig meetings
-toertochten
-puzzeltochten
-sportieve meetings (slalommen/sprinten)
-af entoe iets van een nieuwsbrief(via E-mail)
Ook dit is maar een ideetje.
Volgens mij hoeft het op zo'n manier niet echt veel te kosten.
Reacties?
ik word meteen lid
Hee chris voorwiel lagers zitten er weer nieuw in Pffffff met die grote klauwen van mij
Hee chris voorwiel lagers zitten er weer nieuw in Pffffff met die grote klauwen van mij

-
EN DAT ZIJN ER 600!!!!! OP NAAR DE 700 en nog geen pijn in de vingers van al dat tikken???:LOL:
mzzl, Jeof
mzzl, Jeof
-
op een gegeven moment krijg je gewoon het "infinity"-teken achter je naam, lijkt me een beter idee i.p.v. 9999773667878 berichies achter je naam, staat halve pagina al vol en heb je nog niet eens en berichie getyped.:LOL:
maar nog ff "on topic"
zag net dat er al een Renault Sport Club bestaat, zie http://www.renaultsportsclub.co.uk
Toch maar een andere naam dan?
Renault-tuning.club bijvoorbeeld?
Klinkt wel modern, en dekt tevens de lading aanzienlijk beter. Naar mijn idee maakt juist dat tuning 't grote verschil/bestaansrecht tov de CRS.
zag net dat er al een Renault Sport Club bestaat, zie http://www.renaultsportsclub.co.uk
Toch maar een andere naam dan?
Renault-tuning.club bijvoorbeeld?
Klinkt wel modern, en dekt tevens de lading aanzienlijk beter. Naar mijn idee maakt juist dat tuning 't grote verschil/bestaansrecht tov de CRS.
rev it like a rental
Of gewoon Renault-Sport-Club.nl/en het tuning weglaten voor de club site
Maakt in principe niet uit dat er een bestaat
is toch in de uk
of vifa-la-sport-club.nl
-----------------
Greetings from,
Marcel van Aalst
Maakt in principe niet uit dat er een bestaat
is toch in de uk
of vifa-la-sport-club.nl

-----------------
Greetings from,
Marcel van Aalst
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 7 mei 2001 9:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Och, weer eens leuk om te lezen, niet? 
Ik reed toen nog niet eens een vijfje, laat staan dat ik de site kende ...

Ik reed toen nog niet eens een vijfje, laat staan dat ik de site kende ...