hier even een mening betreft de toekomst van Renault Sport en Luca de Meo.
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Het zit mij (en vele anderen) niet lekker wat die Luca de Meo allemaal aan het doen is.
Zonder overleg met de vele Renault Sport en Renault F1 fans gooit hij zomaar alle historie en passie van Renault Sport in de prullenbak!
Die man moet echt gestopt worden! (Seat en Cupra heeft hij ook al kapot gemaakt)
Normaal ben ik niet zo om mij te mengen in discussies online, maar Renault sport en Renault F1 is een stukje van mijn leven.
Dus een post op FB gaf toch al best veel reacties.
Hier staan ook hele mooie reacties waaronder deze: I mean look at us... we're on opposite sides which we never were before!!!
https://www.facebook.com/AlpineF1Team/p ... =notif[url][/url]
Dus kunnen wij vanuit de Renault sport clubs en fans wereldwijd een statement maken richting Renault?
(niet dat het wat uitmaakt, maar dan weet die de Meo wel even hoeveel Renault sport fans er zijn zodat hij daar rekening mee moet houden)
In zijn persconferentie heeft hij geen enkel woord genoemd over de toekomst van Renault Sport en Renault F1 en de vele fans.
Hij beslist zomaar even dat vanaf nu alles Alpine wordt.
Alpine en Renault Sport moeten gewoon gebroederlijk naast elkaar en met elkaar blijven bestaan, met ieder hun eigen historie en passie.
vr.gr.
Peter