Inmiddels iets meer dan 2 mnd eigenaar van een GT line van 2016. Mooie auto maar toch niet geheel tevreden over de nieuwe aanwinst (vooral motorisch een tegenvaller).
Het is tijd voor grotere velgen.
Twijfels tussen een 18 en 19 inch set. Heb een setje 19 inch RS wielen op het oog. Maar past dit? En wordt het dan een enorme stuiterbak?
Wie kan me helpen?
Nieuwe wielen Megane 4 GT line
-
- Moderator
- Car: Megane
Volgens mij past 18 inch sowieso. Want de GT heeft deze standaard. 19 inch zal ook wel gaan alleen met rs velgen moet je rekening houden met de ET waarde. Het kan zijn dat je spoorverbreders moet gebruiken om aanlopen tegen te gaan.
Suc6
Maaruh als je motorvermogen tegenvalt kan je dan niet beter inruilen voor een GT met 205 pk.. Is net even beter en je krijgt er gratis 18 inch velgen bij
Suc6

Maaruh als je motorvermogen tegenvalt kan je dan niet beter inruilen voor een GT met 205 pk.. Is net even beter en je krijgt er gratis 18 inch velgen bij

-
- Car: R19.R
Ik denk niet dat die van 18 of 19 inch velgen sneller wordt
(18 of 19 inch t.o.v. wat je nu hebt zal onafgeveerd gewicht toevoegen, en zeker op de aangedreven wielen gaat dat niet helpen, de auto gaat er niet beter van rijden).