ACT: Clio RS
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
- Triggerhappy
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
- Car: Meg 3 Trophy + 4 GT
En wat een fantastische auto was/is de Clio RS 172 nog altijd.. het motorgeluid vanaf 5000 toeren bracht me destijds (was ook mijn eerste auto) al een grijs van oor tot oor... en spontaan bij dit filmpje had ik het weer!! Wie weet... ooit nog eens zo'n ding voor de deur... for old times sake! 

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Auto blijft werelds, hij trekt hem nog niet door tot in de begrenzer.Patrick RS schreef:Leuk dat mijn oude RS nog steeds rond rijd![]()
:
https://www.autojunk.nl/2019/02/mijn-au ... AmcU6EhR_M

En wat een commentaar gelijk over postuur van de jongeman onder het filmpje.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Goedenavond,
Ik heb een probleem met mijn clio 182, wanneer ik hem s'morgens met koude motor uit de garage haal houdt de motor licht in bij +-2200 Rpm dit is weg naar 500m. En bij het stilstaan draait hij eerst even 1100 rpm en daarna valt die terug naar 'normaal', hebben deze twee klachten met elkaar te maken en wat zou het kunnen zijn? Gr Alfred

Ik heb een probleem met mijn clio 182, wanneer ik hem s'morgens met koude motor uit de garage haal houdt de motor licht in bij +-2200 Rpm dit is weg naar 500m. En bij het stilstaan draait hij eerst even 1100 rpm en daarna valt die terug naar 'normaal', hebben deze twee klachten met elkaar te maken en wat zou het kunnen zijn? Gr Alfred
Hi, lees hier even:
http://ftp.renault-tuning.nl/viewtopic.php?f=6&t=35109
Wat ik zo weet is dat bij een koude start de ecu het mengsel wat aanpast met dit karakter tot gevolg.
http://ftp.renault-tuning.nl/viewtopic.php?f=6&t=35109
Wat ik zo weet is dat bij een koude start de ecu het mengsel wat aanpast met dit karakter tot gevolg.
Is inderdaad heel normaal. Makkelijk teverhelpen met een remap overigens 

Check Dekker Motorsport eens op Facebook 

- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Waar blijft die site dan tutuur 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Heeft iemand hier ervaring met het schoonmaken van de induction kit van K-TEC? Op de site van K-TEC hebben ze wel een speciale set hiervoor, alleen kost me dat bijna 50 euro om dat hier te krijgen
Weten jullie andere producten om het ook goed schoon te krijgen? Zelf zat ik aan Twin Air olie te denken, wat ze ook gebruiken bij schuimfilters in de motorcross wereld om het in te oliën.
Gr Alfred

Gr Alfred
Clio 2RS phase 1kachelmotor doet t niet meer.
Hoe is die te vervangen??
Weerstand is al vernieuwd,zekering lijkt me nog goed?
Weet iemand een how to om deze te demonteren???
Grtjes
Hoe is die te vervangen??
Weerstand is al vernieuwd,zekering lijkt me nog goed?
Weet iemand een how to om deze te demonteren???
Grtjes