RobinRS - Megane IV RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
RobinRS
Berichten: 6
Lid geworden op: za 15 sep 2018 10:06
Car: Renault Megane IV RS

Dag allemaal,

Ik ben Robin, 29 jaar, woon in Zoetermeer en sinds een maandje rijd ik een Megane IV RS 1.8 280 uit 2018. Hiervoor reed ik een Megane GT uit 2017 en die was al heel leuk en snel. Toen het nieuws uitkwam van de Megane RS vroeg ik direct een brochure aan. Deze waren nog niet leverbaar, maar ik kreeg gelijk een telefoontje van de Renault dealer bij mij in de buurt om dingen te bespreken. Hij gaf me een goede prijs voor de GT en een proefritje een uurtje rijden van Zoetermeer vandaan. Sinds dat proefritje was ik zeeeer blij met mijn keuze. Helaas waren de kleuren Jaune Sirius en de nieuwe oranje kleur niet meer leverbaar. De zwarte 19" velgen ook niet, maar wel de grijze variant. Na een paar filmpjes te hebben bekeken, heb ik besloten om voor een zilveren Megane met zilveren velgen te gaan. Standaard wordt deze al geleverd met zwarte spiegelkappen (met de bestelde zwarte haaienvin erbij) en deze maakten het al af. Naast de haaienvin optie heb ik ook het Easy Life Pack (met camera achter, obstakeldetectie en autonoom parkeren) en het Bose audio systeem. Die audio zat al in de GT en die moest ik gewoon hebben.

Ik heb ondertussen 1700 km gereden en elke dag gaat de uitlaat meer open staan en worden de knallen harder. Launch Control laat ik nog even voor wat het is, dat ga ik pas na duizenden meer kilometers doen. Hieronder heb ik wat foto's voor jullie.
Ook ben ik van plan om met wat meetings mee te doen. Dat is wel het leukste van een autoclub, niet waar?

Gr, Robin.
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Mooi, beetje een sleeper zo in die grijze kleur. :worship:
RobinRS
Berichten: 6
Lid geworden op: za 15 sep 2018 10:06
Car: Renault Megane IV RS

Dank je wel ^^. Zeker weten. Vooral als ik de RS knop indruk, dan wordt ie wel wakker :bang:
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Erg mooie auto, veel plezier er mee!
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Welkom, ik ga mijn ogen open houden misschien kan ik je een keer spotten. Je rs staat overigens al in het register :D

Enuh qua meetings is het een beetje naseizoen. Er is niet heel veel meer. In april zal de openingsmeeting weer plaatsvinden. Dat is er wel 1 om bij te zijn (Y)
RobinRS
Berichten: 6
Lid geworden op: za 15 sep 2018 10:06
Car: Renault Megane IV RS

Dank jullie wel. Dan houd ik die meeting in de gaten.
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Welkom Robin!

Hele dikke IV RS! Mooie combi zo, met die velgen en die grijze kleur :worship:
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Welkom bij de club Robin. Gave RS heb je. :worship:
Theedooz75
Berichten: 42
Lid geworden op: do 21 aug 2008 21:28
Car: Megane3, Clio3, R19

Mooie RS. Volgens mij heb ik die destijds onder een doek bij Autohaag Zeeuw zien staan.
Zo vaak verkopen die geen RS, denk ik. Toch rijden er al een paar rond in Zoetermeer.
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Welkom en veel plezier hier!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
RobinRS
Berichten: 6
Lid geworden op: za 15 sep 2018 10:06
Car: Renault Megane IV RS

Dank jullie wel :smile: Klopt, de verkoper had nog nooit een RS verkocht zei hij.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Mooie wagen!
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Erg dikke RS zeg! Rijdt ook bijzonder goed! ( laatst een proefrit bij een dealer gemaakt) :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Gaaf Robin!! (L)
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
RobinRS
Berichten: 6
Lid geworden op: za 15 sep 2018 10:06
Car: Renault Megane IV RS

Dank je wel !
Plaats reactie