Ja, als je op de USB mapjes aanmaakt ziet de radio dat ook gewoon. Je kan daar doorheen bladeren met het wieltje waar je ook nummers mee verzet. Wieltje indrukken bevestig je een actie (map omhoog, map in, etc.)
Navi-update, het schijnt in de grijze handel te krijgen te zijn, maar de TomTom houdt wel graag het juist ID op de SD-card. Makkelijkste via TomTom, goedkoopst waarschijnlijk anders.
Trekhaak: Ik heb een afneembare van Westfalia. Ik weet wel dat er in het begin een behoorlijke discussie is geweest over type trekhaken en de kogelhoogte. Op Autoweek vind je daar nog wel wat van terug denk ik. Sommige trekhaken bleken uiteindelijk vrij laag qua kogel zodat men in de problemen kwam met een caravan.
Dimmende binnenspiegel info ook vanaf Autoweektopic:
- Automatisch dimmende binnenspiegel (meer info: Code 77.01.066.967 prijs Excl. BTW € 142,39 | Klein materiaal € 4,30 | Monteren € 71,70 |
Totaal € 259,88 incl. BTW.)
Is goed aan te sluiten. Mijn dealer wilde het niet (liever niet) doen i.v.m. kans op breken voorruit. Althans, dat hebben ze eens gehad. Ik heb er uiteindelijk vanaf gezien. De BOSE-uitvoeringen kregen standaard een dimmende binnenspiegel, alleen weet ik niet of dat ook vanaf 2012 al geldt.
Lees dus vooral dit topic eens lekker door:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,5080298,page=1