Ben meer een meelezer dan een actieve forum gebruiker maar zit met een vraag waarvan ik hoop dat iemand mij kan/wil helpen.
Heb begin dit jaar een Clio 3 RS CUP uit 2009 gekocht, super wagentje waar ik al veel circuit plezier mee heb gehad. Was ook reden om de auto te kopen dat circuitrijden. Auto is ondertussen door Madeno Racing voorzien cup veren, Powerflex motor- en bakrubbers, stalenremleidingen en Endless brakepads. Ook zelf voorzien van Sabelt gordels en een setje originele cupwielen met Toyo R888R's maken hem voor mij circuitklaar. Al aardig wat trackdays gereden, Zandvoort, Spa en de Ring.
Wat me nu nog stoort is de wat lange slag bij het schakelen tijdens circuit gebruik, daarom een M-Tech short shifter besteld. Dacht deze 'even' te monteren, maar dat even gaat niet op. Heb accu, luchtfilter, bakrubber en steun verwijderd om ruimte te maken om de oude shifter te verwijderen. Ook nog een klus op zich!

Is er iemand die mij een tip kan geven hoe ik dit los kan tikken/slaan? Is er soms een tool voor waarmee je de stift eruit kunt drukken? Ben erg benieuwd!
Groeten,
Peter