Nou vooruit.
Naast alle bekende bende die ik al heb , had ik ook een Fiesta ingeruild .
Ding stond maar in de hoek ... Zomer kwam er aan ... Dus ja ik had wel zin in een cabrio !
Ergens op marktplaats wat tegen gekomen en die man wilde een kleine ford of Opel inruilen ... Kaassie dus.
Daar aangekomen trof ik een R19 RSI Cabrio aan .
Nette auto , weinig km , knappe kap .
Helemaal origineel !
Dit is de opvolger van de 19 16v cabrio ,
Hij heeft de motor gelijk aan de Clio RSI en de 19 RT/ RTI
110 pk en een berg koppel .
De rest van de auto is identiek aan een 16v behalve de luchthapper in de motorkap.
Dus even een rondje om het blok en opladen maar , Fiesta achter gelaten .
Terug thuis , de auto gelijk te koop gezet

Tja je doet iets met auto's ...of nie ...
Maar het zonnetje ging schijnen en ik mooi een rondje rijden ..
Gelijk een smile op mijn langzaam verbrandende kop

Gevoel van mijn eerste 19 was terug maar dan met het heerlijke gevoel van open rijden.
Lang verhaal kort hij is er nog !
Een paar andere veertjes eronder , andere velgjes , uitlaat sierstukje ( ja ik wordt oud dus niet gelijk een demperloos systeem)
Openluchtfilter maar in de originele behuizing aangepast.
Nu dus ook maar de audio ...
Ja ik ben er druk mee bezig dus resultaat zien jullie wel in April
Hier even een originele
[img]http://i1304.photobucket.com/albums/s523/Svennie_1978/Mobile%20Uploads/FB_IMG_14045627315890192_zpsvhgzykma.jpg[/img]
Open kap
[img]http://i1304.photobucket.com/albums/s523/Svennie_1978/Mobile%20Uploads/IMG-20140807-WA0001_zpsnpczyhz5.jpeg[/img]
Zoek de verschillen...
[img]http://i1304.photobucket.com/albums/s523/Svennie_1978/Mobile%20Uploads/DSC_0313_zpsb31aavbu.jpg[/img]