Tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad met de ramen van de auto, vandaag parkeerde ik de auto in Assen en ging een parkeerkaartje halen. Toen ik bij de auto kwam, was mijn raam rechtsachter open, vreemd, want ik heb de rit naar Assen dat raam niet gebruikt.
Ik heb geprobeerd het raam weer dicht te krijgen, maar lukte geenzins. Op beide knoppen reageerde het raam niet.
Eenmaal thuis, heb ik de auto weer op slot gedaan en op hoop van zegen nog een keer gedrukt, misschien dat de comfort functie nog iets kon betekenen, maar helaas. Behalve een laatste stuiptrekking bleef hij vrolijk open staan.
Ik heb inmiddels de motor verwijderd en alles wat bekeken, maar er is nergens corrosie te zien op de stekkers. Dus ik ben bang dat het de comfortmodule zal zijn ('t zal eens niet).
Voordat ik een nieuwe (andere) koop, zijn er nog andere dingen wat ik kan proberen?
Megane II Raammechanisme rechtsachter
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Helaas, heeft niet geholpen.
Met welk ander raam is de unit uitwisselbaar? dan kan ik even testen of het de unit of bedrading is.

Met welk ander raam is de unit uitwisselbaar? dan kan ik even testen of het de unit of bedrading is.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.