Ruud stelt zich voor

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Ruudv82
Car: Megane estate Tce180

goeie ....dag

Bij deze dan een voorstellingstopic van mij, mijn naam is Ruud, en kom uit het geweld(ad)ige Spijkenisse.
Sinds een maandje rijden mijn vrouw en ik een Megane 3 estate Tce180, en ik moet zeggen, het valt me (nog) niet tegen.
Voorheen voornamelijk japans gereden (Toyota Carina E GTI, Corolla Tsport, Starlet (2e auto), Avensis D4, Daihatsu Charade(2e auto), Lexus GS430) en een uitstapje tussendoor naar een hollandse zweed Volvo S40 T4.
2 jaar geleden besloten om als 2e auto een nieuwe twingo te kopen, en dit is goed bevallen, zo goed dat we deze hebben verkocht, alsmede de Lexus en nu met een Megane rondrijden.
Ben benieuwd of deze ook probleemloos blijft...maar ik heb goede hoop.
Ik heb eigenlijk geen plannen met de auto, behalve een setje zomervelgen passend maken (heb ik liggen) en wat LED'tjes hier en daar aanbrengen ipv de waxinelichtjes.

nu nog eff kijken hoe er fotootjes bij kunnen....

[img]http://i564.photobucket.com/albums/ss85 ... neLV01.jpg[/img]
en eff begonnen met klei-en en waxen....
[img]http://i564.photobucket.com/albums/ss85 ... WA0006.jpg[/img]
downsizing it will be....from 4.3 V8 to 2.0 turbo....
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Kijk, weer een Mégane met de TCe180 motor in het vooronder. Zie je niet veel trouwens deze uitvoering toen de GT en GTline er nog niet waren.
Ik heb stiekem toch even je kenteken gechecked of je ons niet voor de gek hield. :p

Iets meer dan een maand in bezit zie ik. Geniet er van, overigens kan wat mij betreft je auto wel wat details van een GT gebruiken ala wielen, donkere ramen, etc. (Y)
Maar goed, ik mag niet klagen, hier wel de looks, maar de 1.2 TCe130 ipv de 180 :lol:
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ruudv82

wieltjes komen goed....heb 18 inch klaarliggen (Nissan Skyline 350GT velgen), alleen moet het asgat uitgedraaid worden, als het goed is past dat gewoon....en anders zien we het wel.
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Welkom bij de RTC Ruud. Zo zeldzaam als ze zijn, dit is alweer de derde TCE 180 bij de club (Y) Veel plezier met je snelle Megane 8)
Abel
Über-Spammer

ik tel inmiddels 4 :D

Triggerhappy
Mark5T
tce180
en deze meneer :D
larsdijkstra

Ik heb stiekem toch even je kenteken gechecked of je ons niet voor de gek hield. :p

@Adinsx: waarom kenteken check? Je kunt iemand toch gewoon geloven...? Warm welkom zo...

Mooie Megane Ruud! Veel plezier ermee
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heel mooie Megane! :)

Die zou niet misstaan op de openingsmeeting op 12 april! :D

Hier is meer info te vinden: KLIK
Hier kun je je aanmelden (niet verplicht, wel leuk :)): KLIK

Like RTC op Facebook en spread the word!

Official Renault Tuning Club Facebook page: KLIK
Openingsmeeting op FB: KLIK
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

larsdijkstra schreef:Ik heb stiekem toch even je kenteken gechecked of je ons niet voor de gek hield. :p

@Adinsx: waarom kenteken check? Je kunt iemand toch gewoon geloven...? Warm welkom zo...

Mooie Megane Ruud! Veel plezier ermee
Goed onderzoek is nooit verkeerd...
Nee, weet je hoe het ging? Ik klikte op de foto (toen het nog een link was) en kwam in Ruud's Photobucket terecht. Omdat deze niet afgeschermd is kon ik ook de andere foto's zien, waaronder dezelfde foto met het kenteken zichtbaar. Gezien je de TCe180 niet veel zit in dergelijke uitvoering van het eerste uur dacht ik, even checken.
Ik geloof niet dat Ruud er over valt ;-) :beer:

@Ruud
Photobucket albums staan standaard op openbaar. In de instellingen kun je deze omzetten naar private. Dat voorkomt dat anderen bijvoorbeeld de foto's kunnen zien van de auto met kenteken, maar ook je avatar (iets in de bouw / boorplatform?) van de Lexus, de Starlet, 'Operation Storm...', etc... ;-)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
larsdijkstra

(Y)
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Ruudv82

bedankt voor het welkom....
weet nog niet of ik naar meetings kom, heb er minder gezellige ervaringen mee, en dan ga je het sonde van je tijd vinden.
bij het doorlezen van het forum kwam ik wat dingetjes tegen die toch enige vraagtekens opwierpen:
maximaal trekgewicht is 1300kg...maar ik las iets over 1500kg en verschillende trekhaken....beetje vreemd, of mogen de dieseltjes meer trekken dan de sterkere benzine motoren??
heb express geen Eco-model gekozen....aangezien ik toch met de sleurhut op reis ga af en toe
iemand duidelijke/simpele uitleg? Het bouwjaar van mijn voiture is 2010

photobucket privacy is inmiddels aangepast...thanks
Laatst gewijzigd door Ruudv82 op vr 27 feb 2015 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ligt aan modeljaar.
Triggerhappy
Car: Meg 3 Trophy + 4 GT

Welkom ook! Een tce180 in deze uitvoering.... Ben m zo nog niet eerder tegen gekomen... Niet op het forum, niet op de weg..... Althans... Niet dat ik weet. Een echte wolf in schaapskleren dus! Veel plezier met deze bijzondere aanwinst!
Plaats reactie