Wil je ze een tintje lichter? Kan wel ff photoshoppen
Nee, foto's zijn altijd lastig ter vergelijk, de ene lens (foto gemaakt met telefoon overigens) reageert er anders op dan de ander. Als ik hem nog wat meer in het licht had gehouden was het lichter geweest wellicht.
Maar origineel van philips 4300 of 4500K.
Overigens vind ik de kleuren van Pilot juist te laat wit/blauw worden. Naar mijn idee was 4300K juist het witst. Bij de Pilot lijkt dat pas later.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
ik rijd in een donkerblauwe clio rs. ik wil in mijn koplampen mijn ornaje knipperlichten vervangen voor witte lichten, zodat het mooi 1 geheel is. volgens mij zijn dat silvervisions? Achter wil ik precies het zelfde doen.
Heeft iemand een idee welke lampen ik nog heb qua watt en pasvorm? of een linkje naar een verkoopsite?
Moeten de lampen wit licht geven of moet de uitstraling wit zijn, dus de kapjes? Het eerste is verboden en bij de witte kapjes worden oranje lampjes geleverd.
Voor mogen de knipperlichten gewoon wit knipperen. Achter moeten ze wel oranje knipperen. Toevallig laatst bij de hand gehad met mijn eigen auto tijdens de apk
maar heb al een beetje zitten zoeken maar kan nergens echt een goede site vinden.. voor wil ik ze idd wit hebben en achter wit maar dat ze wel oranje knipperen. Iemand?
Ben sinds kort de trotse bezitter van een clio 3 rs Gordini.
Is er iemand die LED dagrijverlichting op zijn clio 3 rs heeft gebouwd?
Ben erg benieuwd hoe dit er uit ziet.
Even een vraagje. Ik heb pilot led stadslichtjes gemonteerd in mijn Megane. In de eerste instantie werkten ze prima. Echter nu zag ik gisteren toevallig dat ze beide niet meer branden.... Wat doe ik verkeerd?! Ik geloof niet dat ze nu al stuk zijn namelijk. Baal wel, want het is een aardig k*t klus om erbij te komen
Ik heb er bij mij ook leds inzitten en die doen het prima. Je kan er ook wel redelijk bij onder de motorkap. Het kan zijn dat ze net geen goed contact meer maken, maar zou wel erg toevallig zijn als dat bij allebei zo is...
Oke heb nu dus een probleem. Hopelijk weet iemand een oplossing. Heb m'n led stadslichjes weer vervangen voor voor normale lampjes. Die werken gelukkig weer.
En omdat ik uit wou sluiten dat de ledjes niet stuk zijn dacht ik, ik stop er even één in de kentekenverlichting om te kijken of ze echt stuk zijn. Dus een lampje erin gedaan en deed niets... dus omgedraaid ivm gevoeling + en -... toen zag ik een vonkje en nu doen m'n kentekenverlichting, rechter achterlicht en rechter stadslicht niets meer HELP! Zekeringen zijn oke, dus wat is het dan?!
Ik denk toch een zekering. Had je al gekeken naast je accu in dat kastje met die 2 torx schroefjes? Daar zal een zekering kapot zijn. Meestal moet je accu eruit, en dan kun je de zekering plaat er uit schuiven de richting op waar normaal je accu zit. Daarna moet je het plastic kapje er nog af wippen, zit met 2 kleine lipjes vast.
Erg stom gemaakt, en je kunt er bijna niet bij
Succes iig!
Je kan überhaupt nergens bij haha. Stadslichtjes vervangen vergt ook een hoop geduld. Heb idd even "gekeken" naar die kast naast de accu. Heb de klep er afgehaald maar verder niet. Was ook al donker buiten. Morgen na werk maar even verder zoeken daar. Hopelijk is dat de oplossing. Bedankt iig!
Onderkant van de berschermplaat toont idd verschillende lamp symbooltjes. Dus als het een zekering is zit ik daar zeker goed. Kan er alleen niet bij snap er niets van... Moet ik die bovenste zwarte tray eruit kunnen halen? Zo ja, hoe? Want die zit ook met een bout vast zoals te zien. Loshalen? Of doe ik dan iets fout? Eerst maar even vragen voor ik het nog erger maak haha
Heb een Engelse how to gevonden en die bout moet idd los. Moet wel de accu eruit halen anders kan die tray er nog niet uit. Morgen maar weer verder als ik wat meer tijd heb. Welke idioot bedenkt deze constructie
Volgens mij wel. Je krijgt dan een beetje zachtgeel licht, niet dat hele gele wat je vroeger wel zag. Dit is 3000K, volgens mij is er ook 2800K in de handel ,die is wat geler.
Er is zelfs wel Xenon 2800K.
iemand ervaring met die Philips Colorvision's? Ze kosten inderdaad de wereld ja! Maar hoe geel zijn ze daadwerkelijk? Als ik er naar kijk, denk ik meer aan een gelige gloed en geen volgele lampen...
ik heb er nu chinese makelij inzitten, maar die zijn wel echt geel..... en helaas aan vervanging toe.... Dus wellicht zijn deze philips een goed (en wat duurzamer) alternatief? Die chinese varianten gaan er doorheen bij de vloot.
Ze zijn niet zo geel als die coole old school gele lampen van vroeger jammer genoeg maar het is wel daadwerkelijk geel.
Ze zijn wel veel duurzamer als die chinese rommel.
Heb nog gelukkig een lading echt gele H4 thuis liggen voor de 19, van het type kwaliteit.
Volgens mij is dat niet meer te vinden jammer genoeg.
Je hebt ook nog goldvision, die zijn wel echt geel maar die worden na verloop van tijd oranje (heel handig).