Kaart erin, startknop indrukken, maar starten ho maar. Opvallende is dat na het indrukken van de startknop de stroom op de airco-unit en radio-unit even weg valt. Na enige tijd komt dan de melding "stuur vrij".
Uiteraard eerst even gegoogled voordat ik hier een post plaats en bijna altijd lees ik meldingen "stuur niet vrij" wat (volgens mij) duidt op een storing in het kastje dat de stuurvergrendeling vrij moet geven maar dat dus niet doet. Bij mij doet hij dat volgens mij wel want ik kan het stuur gewoon volledig ronddraaien en heb dus de melding "stuur vrij".
Ik vind verder het volgende over de startprocedure. Normaal gesproken gaat deze als volgt: kaartlezer met ingestoken kaart geeft signaal naar uch, deze module zendt na goedkeuring kaart ,code naar stuurvergr.module. Indien stuurkolom wordt vrijgegeven, wordt daarna relais tbv voeding 15 aangestuurd. Moet ik het zoeken in de stappen "relais tbv voeding 15" aangestuurd? Zo ja, waar moet ik eea zoeken?
Uiteraard nog even aan prachtige actiefoto van één van mijn laatste Ringbezoeken:
[img]http://ring-world.nl/Foto%27s/2014/08-06/bqbE9n.jpg[/img]
@mod: uiteraard mag deze topic verplaatst worden naar het deel tecniek/electra. Zag pas later dat die er was....