Ik heb vanochtend bij VKV de overstap naar de Megane definitief gemaakt. Heb nog een keer in de auto gereden om er een goed beeld van te krijgen.
Te beginnen met de stoelen. De Recaro's worden het niet. Ik vind ze na testrit nummer 2 toch wel heel erg hard zitten. Te hard naar mijn smaak. Het ziet er fantastisch uit, het is geweldig als je ermee gaat rammen, maar ik vrees toch wel dat ik er spijt van ga krijgen. En de standaard stoel van de RS zit ook gewoon goed. Dus die 1500 euries houd ik maar even in de portemonnee.
Ook de 19 inch velgen gaan het niet worden. Ik vind de auto daarmee net een tandje te stug. Ik ben bang dat ik er op den duur ook spijt van ga krijgen. Dus ik ga toch voor 18 inch velgen. Ik heb overigens de zwarte pre-facelift velgen laten bestellen. Die vind ik mooier dan de 18 inch velgen die er nu onder zitten. Dit is exact zoals de auto gaat worden, ik kies namelijk wel voor wit metallic.
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... %20(1).jpg[/img]
Verdere opties die ik heb aangevinkt:
- Cuponderstel
- Bi-xenon
- Essential pakket
- Privacy glass
- Arkamys 3D speakerupgrade
- Milltek sportuitlaat
- Stage 1 chip op maat bij Fastchip in Goes. Ga ik na paar duizend kilometer laten doen.
- Renault Sport monitor
- Keyless go & Bandenspanningscontrolesysteem
Ik overweeg wellicht om het dak in donkere kleur te spuiten of te wrappen. Ga ik nog eens over nadenken.
Aflevering medio maart. Het lange wachten kan beginnnen.