oldskool(marcel)zijn r5 tl 16v verkocht.
Is weer een keer wat andersoldskool schreef:ik ze niet verkopen aan je Dennis.DennisT schreef:Weet je al wat je moet hebben voor die Pirelli velgen Marcel?
komen alleen onder een verlaagde r5 te zitten .dus.........je valt af helaas.
die velgen zijn onbetaalbaar mocht ik ze verkopen .
gaan richting bbs rs geld![]()
maar je hebt toch al mooie velgen onder je 5 zitten

Maar moet je prijs tzt maar doorgeven, dan beslis ik wel of ze onbetaalbaar zijn

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Dat is meest 14 inch Merijn. 15 inch is zeldzamer.
Ook die staan er gewoon op voor normaal geld. 
http://www.ebay.de/itm/15-zoll-Pirelli- ... 500wt_1414
http://www.ebay.de/itm/Pirelli-Felgen-V ... 500wt_1414

http://www.ebay.de/itm/15-zoll-Pirelli- ... 500wt_1414
http://www.ebay.de/itm/Pirelli-Felgen-V ... 500wt_1414
he wat jammer dat ik er wel kapjes bij heb en al aangepast zijn voor de renault.DennisT schreef:Het moet 15 inch zijn ja, maar de meeste hebben er weer geen kapjes bij...
nu alleen nog ff polijsten en dan .........
je mag ze wel eens passen hoor dennis .
kan je er een foto van maken en boven je bed hangen.

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Mooi ding.
En handig dat alles al netjes op kenteken staat!
Vraag me toch af hoe jullie (er zijn er een paar) het voor elkaar krijgen die 5jes met standaard achterschermen niet aan te laten lopen op de achterbanden...
Ik kreeg dat namelijk niet voor elkaar zonder dat ik mn achterbanden opfrat bij het minste hobbeltje.
Welke maat band ligt hier onder?
Ik neem aan dat er een gtt-achteras (vanwege de schijfremmen) onder zit?
Vraag het me gewoon af.
En handig dat alles al netjes op kenteken staat!

Vraag me toch af hoe jullie (er zijn er een paar) het voor elkaar krijgen die 5jes met standaard achterschermen niet aan te laten lopen op de achterbanden...
Ik kreeg dat namelijk niet voor elkaar zonder dat ik mn achterbanden opfrat bij het minste hobbeltje.
Welke maat band ligt hier onder?
Ik neem aan dat er een gtt-achteras (vanwege de schijfremmen) onder zit?
Vraag het me gewoon af.
Stukkie van het scherm + stukkie van de (binnenkant) van de achterkant van het schild afslijpen. Hou je ongeveer 5mm speling tussen band en scherm met ET36 & 6,5J
Als het geen GTT as is hoeft dat allemaal niet, dan heb je die speling sowieso al.

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Leuk dat m'n oude 5je binnen de club blijft! Je bent de oom van Tim toch?
Mooie plannen heb je, veel dingen stonden ook op mijn verlanglijstje.
en een goeie smaak ook betreft die wielen!!
Mocht je achter nog lager willen gaan, de assen trek je er met de hands zelfs nog uit
Veel succes ermee en zorg er goed voor
Mooie plannen heb je, veel dingen stonden ook op mijn verlanglijstje.

Mocht je achter nog lager willen gaan, de assen trek je er met de hands zelfs nog uit

Veel succes ermee en zorg er goed voor

Als we ze passen blijven ze ook zittenoldskool schreef:he wat jammer dat ik er wel kapjes bij heb en al aangepast zijn voor de renault.DennisT schreef:Het moet 15 inch zijn ja, maar de meeste hebben er weer geen kapjes bij...
nu alleen nog ff polijsten en dan .........
je mag ze wel eens passen hoor dennis .
kan je er een foto van maken en boven je bed hangen.


-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ah duidelijk. GTT-as is iets breder geloof ik?
En ik had er 195 breed onder liggen.
Scheelt net die paar mm's die je toch echt nodig hebt...
Neem aan dat je er nog wel een andere as onder gaat hangen?
Trommelremmen lijkt me nou niet echt ideaal met zoveel vermogen.
En ik had er 195 breed onder liggen.
Scheelt net die paar mm's die je toch echt nodig hebt...
Neem aan dat je er nog wel een andere as onder gaat hangen?
Trommelremmen lijkt me nou niet echt ideaal met zoveel vermogen.
yep ik is zijn oom.Niels V Dijk schreef:Leuk dat m'n oude 5je binnen de club blijft! Je bent de oom van Tim toch?
Mooie plannen heb je, veel dingen stonden ook op mijn verlanglijstje.
en een goeie smaak ook betreft die wielen!!
Mocht je achter nog lager willen gaan, de assen trek je er met de hands zelfs nog uit![]()
Veel succes ermee en zorg er goed voor
ja beetje bij beetje aanpakken dan komt het wel goed.
en de gtt achteras staat ook op de lijst.
nu eerst de rad van een 19 16v ???? toch .
en tellerbak van een ?????? monteren.
zodat ik ook kan zien hoeveel toeren die draait.
dan die clio velgen eens vlug verwisselen voor een set oldskool velgen .
(no offence heren )

en dan is het alweer meeting time denk ik.

de rad opties zijn .
Origineel nummers
RENAULT : 8200138738
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) | 2005.06-??? - 1.2 16V
Motor: 1149ccm 101pk : Motorcode onbekend
uitvoering : voor voertuigen zonder airco
afmeetingen radiateur : 495-395-23
adviesprijs € 150,74, onze prijs
€ 120,59 (-20%)incl. BTW
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) | 1990.05-1998.09 - 1.8 16V (C57D
Motor: 1764ccm 135pk : F7P 722
uitvoering : voor voertuigen zonder airco
afmeetingen radiateur : 430-349-22
Origineel nummers
RENAULT : 7700784038
RENAULT : 7701034769
adviesprijs € 79,19, onze prijs
€ 63,36 (-20%)incl. BTW
RENAULT 19 I (B/C53_) | 1988.01-1992.12 - 1.8 16V (B/C53D)
Motor: 1764ccm 135pk : F7P 704
afmeetingen radiateur : 430 - 397 - 32
Origineel nummers
RENAULT : 77 00 784 041
RENAULT : 7700784041
adviesprijs € 183,33, onze prijs
€ 163,07 (-11%)incl. BTW
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) | 1984.10-1996.12 - 1.6 D (B/C/404)
Motor: 1596ccm 55pk : F8M 720; F8M 730
afmeetingen radiateur : 390 X 398 X 32 mm
aandrijving : handgeschakeld
uitvoering : voor voertuigen zonder airco
materiaal : aluminium
materiaal : kunststof
Origineel nummers
RENAULT : 7700773700
adviesprijs € 139,83, onze prijs
€ 111,86 (-20%)incl. BTW
welke kan ik het beste halen ??
Origineel nummers
RENAULT : 8200138738
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) | 2005.06-??? - 1.2 16V
Motor: 1149ccm 101pk : Motorcode onbekend
uitvoering : voor voertuigen zonder airco
afmeetingen radiateur : 495-395-23
adviesprijs € 150,74, onze prijs
€ 120,59 (-20%)incl. BTW
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) | 1990.05-1998.09 - 1.8 16V (C57D
Motor: 1764ccm 135pk : F7P 722
uitvoering : voor voertuigen zonder airco
afmeetingen radiateur : 430-349-22
Origineel nummers
RENAULT : 7700784038
RENAULT : 7701034769
adviesprijs € 79,19, onze prijs
€ 63,36 (-20%)incl. BTW
RENAULT 19 I (B/C53_) | 1988.01-1992.12 - 1.8 16V (B/C53D)
Motor: 1764ccm 135pk : F7P 704
afmeetingen radiateur : 430 - 397 - 32
Origineel nummers
RENAULT : 77 00 784 041
RENAULT : 7700784041
adviesprijs € 183,33, onze prijs
€ 163,07 (-11%)incl. BTW
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) | 1984.10-1996.12 - 1.6 D (B/C/404)
Motor: 1596ccm 55pk : F8M 720; F8M 730
afmeetingen radiateur : 390 X 398 X 32 mm
aandrijving : handgeschakeld
uitvoering : voor voertuigen zonder airco
materiaal : aluminium
materiaal : kunststof
Origineel nummers
RENAULT : 7700773700
adviesprijs € 139,83, onze prijs
€ 111,86 (-20%)incl. BTW
welke kan ik het beste halen ??
ja die staat in de stalling .emil schreef:he marcel leuke 5 heb je weer![]()
heb je die zwarte ook nog???
heb een r11 voor dagelijks
en een r5 tl 16v voor de andere dagen
maarre niemand die mij kan helpen met men rad vraagje??????????????
Ja de zaag in het sub en verlaagje met een 4 cm.
bij de meeste 5jes wordt dat gedaan.
bij mijn race vijf is dat ook gedaan.
bij de meeste 5jes wordt dat gedaan.
bij mijn race vijf is dat ook gedaan.
dat zal het wel gaan worden denk ik .heine hut schreef:Ja de zaag in het sub en verlaagje met een 4 cm.
bij de meeste 5jes wordt dat gedaan.
bij mijn race vijf is dat ook gedaan.
nu nog ergens een rad scoren ?????
en dan aan de gang met de tellerset.
eens kijken hoe dat allemaal in elkaar zit en hoe we alles kunnen laten werken .
is wel zo fijn dacht ik zo van tl naar gte tellers
Misschien is een radiator van een megane 2.0 16V wat voor je. Daar is het koelblok 350 hoog ipv. 390mm. Wel is het koelblok 570 breed ipv. 430mm, maar die ruimte heb je waarschijnlijk. Die dingen kosten ca 70 euro nieuw. Ik gebruik er zelf ook een (voor de R19). Indien gewenst kan ik je de maten wel sturen via PM
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
weet je zo nog bouwjaar. type .model.enz .jacques schreef:Misschien is een radiator van een megane 2.0 16V wat voor je. Daar is het koelblok 350 hoog ipv. 390mm. Wel is het koelblok 570 breed ipv. 430mm, maar die ruimte heb je waarschijnlijk. Die dingen kosten ca 70 euro nieuw. Ik gebruik er zelf ook een (voor de R19). Indien gewenst kan ik je de maten wel sturen via PM
want kan em op winparts niet zo vlug gevonden krijgen.
of een bestelnr.
Ik gebruik er nu een van een R19 1.8 bestel nummer winparts 162284 kost 61euro.
http://www.winparts.nl/14/koelsysteem/r ... /radiateur Deze rad. heeft dezelfde buiten afmetingen als een rad. uit een megane coupe 2.0 16v 108kW F7R 1996-1999.
Check wel even of de boel gaat passen. Ik gebruik de rad. in een omgebouwde R19 cabrio.
http://www.winparts.nl/14/koelsysteem/r ... /radiateur Deze rad. heeft dezelfde buiten afmetingen als een rad. uit een megane coupe 2.0 16v 108kW F7R 1996-1999.
Check wel even of de boel gaat passen. Ik gebruik de rad. in een omgebouwde R19 cabrio.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
zo vandaag weer eens bezig geweest.
naar limburg geweest om 4 banden te halen voor een set ?????? velgen .
kom daar aan en wat ziet mijn geoefend oog jawel een golf 2 niks aparts dus.
met helaas voor Dennis een set orginele VW Pirelli velgen met naafkappen
6x15 " ET 36|: .
je kan er nooit te veel van hebben en heb er pas 7 van liggen .
ik eerst de banden ingeladen maat 165 50 15 nankang 7mm profiel.
en vraag natuurlijk meteen of die ouwe velgen te koop zijn .
en wat blijkt is die gast ding in onderdelen aan het verkopen .
dus deze week ff op telefoon wachten dan ga ik de velgen meteen halen .
dan meteen de verkeerde banden eraf halen (195 50 15)en naafgat meteen vergroten en dan de goede banden monteren natuurlijk.
hopelijk gaat het lukken voor 7 april
zet er dan wel 4 slotbouten op per velg anders staat men r5 op kratten als ik terug kom van men rondje bijpraten met iedereen .
maar dan weet ik wel wie dat gedaan heeft
wordt vervolgd
naar limburg geweest om 4 banden te halen voor een set ?????? velgen .
kom daar aan en wat ziet mijn geoefend oog jawel een golf 2 niks aparts dus.
met helaas voor Dennis een set orginele VW Pirelli velgen met naafkappen
6x15 " ET 36|: .
je kan er nooit te veel van hebben en heb er pas 7 van liggen .
ik eerst de banden ingeladen maat 165 50 15 nankang 7mm profiel.
en vraag natuurlijk meteen of die ouwe velgen te koop zijn .

en wat blijkt is die gast ding in onderdelen aan het verkopen .

dus deze week ff op telefoon wachten dan ga ik de velgen meteen halen .
dan meteen de verkeerde banden eraf halen (195 50 15)en naafgat meteen vergroten en dan de goede banden monteren natuurlijk.
hopelijk gaat het lukken voor 7 april

zet er dan wel 4 slotbouten op per velg anders staat men r5 op kratten als ik terug kom van men rondje bijpraten met iedereen .

maar dan weet ik wel wie dat gedaan heeft

wordt vervolgd

Geen probleem, de complete auto meenemen is makkelijkeroldskool schreef:zo vandaag weer eens bezig geweest.
naar limburg geweest om 4 banden te halen voor een set ?????? velgen .
kom daar aan en wat ziet mijn geoefend oog jawel een golf 2 niks aparts dus.
met helaas voor Dennis een set orginele VW Pirelli velgen met naafkappen
6x15 " ET 36|: .
je kan er nooit te veel van hebben en heb er pas 7 van liggen .
ik eerst de banden ingeladen maat 165 50 15 nankang 7mm profiel.
en vraag natuurlijk meteen of die ouwe velgen te koop zijn .![]()
en wat blijkt is die gast ding in onderdelen aan het verkopen .![]()
dus deze week ff op telefoon wachten dan ga ik de velgen meteen halen .
dan meteen de verkeerde banden eraf halen (195 50 15)en naafgat meteen vergroten en dan de goede banden monteren natuurlijk.
hopelijk gaat het lukken voor 7 april![]()
zet er dan wel 4 slotbouten op per velg anders staat men r5 op kratten als ik terug kom van men rondje bijpraten met iedereen .![]()
maar dan weet ik wel wie dat gedaan heeft![]()
wordt vervolgd

zo weer bezig geweest aan de 5.
dash nu helemaal kompleet gemaakt ,er miste wat knopen een zekeringkast en een asbak en gtt middenconsole.
de p slots(velgen) komen er niet onder ,durf dat niet aan ivm met diefstalgevoeligheid .
van andere forumleden of dat er een kwijlspoor ligt dus wordt iets anders kwa velgen .
bestuurders stoel ook vervangen de leuning zat vast en stoel onderstel was verzaagt waardoor je niet lekker zat.
de spiegels ook vervangen door witte verstelbare exemplaren.
nu nog wachten op beter weer voor de rest eens rustig aan te pakken.
heeft er iemand foto's van het verzaagde subframe om de rad lager te kunnen monteren toevallig ??
dash nu helemaal kompleet gemaakt ,er miste wat knopen een zekeringkast en een asbak en gtt middenconsole.
de p slots(velgen) komen er niet onder ,durf dat niet aan ivm met diefstalgevoeligheid .

van andere forumleden of dat er een kwijlspoor ligt dus wordt iets anders kwa velgen .

bestuurders stoel ook vervangen de leuning zat vast en stoel onderstel was verzaagt waardoor je niet lekker zat.
de spiegels ook vervangen door witte verstelbare exemplaren.
nu nog wachten op beter weer voor de rest eens rustig aan te pakken.
heeft er iemand foto's van het verzaagde subframe om de rad lager te kunnen monteren toevallig ??
Hier die van mij.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-D6OOHODT-D.jpg[/img]
Deze is wel te koop.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQAISC8E-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-D6OOHODT-D.jpg[/img]
Deze is wel te koop.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQAISC8E-D.jpg[/img]
hoezo heb je een ander subframe? 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl