Ja heb hem van MP.
Kwam allemaal zooi uit toen ik hem uit de verpakking haalde thuis...
Soort van schilvers van kool of ijzer geen id.
Volgens mij heeft hij heel lang ergens in een hoekje gelegen haha...
En kwa geluid vind ik hard niet erg...
Is toch me dagelijkse auto niet.
Mocht ik het nix vinden spreek ik Ronald nog ff aan voor zijn Devil
pvtoorn schreef:Geluid valt erg tegen.... presies hetzelfde als me bosal standaart uitlaatje..
Denk dat ik toch die 2 andere dempers onder me auto weg haal.. desnoods ook nog me kat
Klopt een Remus dempt best goed, ik heb een demperloze middenpijp onder mijn 19 16v hangen met een Remus einddemper en dat geeft precies een mooi geluidje, niet veel en niet te weinig ook
Alleen nu hangt me middenpijp iets lager dus bijna tegen me achterbrug aan...
Hier lopen me remleidingen dus niet echt handig.
Volgend weekend maar weer wat lassen
Ook de massa kabels vernieuwd en eentje erbij gemaakt.
alles is te lassen , maar de laatste bocht voor je einddemper lijkt zo op de afbeeldingen ook al anders te zijn. dus een aanpassing lijkt me wel nodig ..
Roald schreef:Heeft die middenpijp wel dezelfde interne diameter vraag ik me dan af, 1.4 of 1.8 16v is toch wel groot verschil in motor.
Zou dit een probleem worden als de diameter kleiner is?
Middendemper van de 1.4 kost 25 euro dus wil wel een x een gokje wagen.
maar als de diamerer veel te klein is word het zowiezo nix
Ik ben van plan om mijn 19 in de winter niet teveel te gebruiken.. auto kan helaas niet binnen staan..
Dus mijn vraag is hoe doen jullie dat meestal met autos door de winter heen die jullie weinig tot niet gebruiken.
Was van plan om misschien een autodoek te halen als het straks wat meer gaat vriezen en/of sneeuwen..
Ook heb ik met me 19 best veel brandstofverbruik.
Geen id hoeveel maar weet wel dat het veel meer is dan me me oude 19.
Iemand nog een idtje waar dat mogelijk mee te maken kan hebben.. Alles loopt heel netjes verder ook weinig olieverbruik
Ik heb niet heel veel ervaring met conservering van een auto in de winter, maar ik weet wel dat een auto vaak erg vochtig wordt/ blijft onder een autohoes. Dus pas daarmee op.
Naja in zijn buurt valt het wel mee. En hij heeft er wel vertrouwen in omdat het niet zomaar een auto is dat hij er neer zet(e39 m5). Ik ga hem ook in de buurt in een parkeergarage zetten, weet namelijk niet wat een pak sneeuw op mijn cabrio dak zal doen . Het hangt er dus maar net vanaf in wat voor wijk je woont...
Paar dagen me 19 uitgeleend en vandaag weer terug..
dus dacht ga weer eens lekker rijden.
Nu trilt me stuur enorm en trekt hij best erg naar rechts.
Ook bij een bocht naar recht hoor ik me linker remschijf aanlopen.
echt ijzer op ijzer geluid.
Is ook te zien aan de bovenkant van de schijf dat hij daar iets raakt.
Wat ik al heb nagekeken is of een velg beschadigd is door stoepje..
En of me wielen wel goed vast zitten.
Heb nog niets losgehaald maar kon voor zover niets ontdekken.
Iemand misschien een suggestie? fusee? losse stuurstang
blijkt dat me wiel lager speling heeft.. kon zo me schijfrem heen en weer halen.
nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe.
Iemand misschien eentje liggen?
Dat gedeelte waar je wiellager in zit..
het is voor het linker wiel
heb abs maar links heb ik nu ook eentje erop zitten zonder abs aansluiting.. systeem gaat er toch later helemaal af
la lager is niet zo duur idd.
Ik kreeg bij de auto er een bij voor me rechter wiel omdat het schroefdraad van 1 wielmoer weg was.
Ik dacht als ik dat fuseehuis heb met lager hoef ik die lager niet te laten persen.
Of is dat niet zo moeilijk? dat lager erin en eruit
heb sinds enige tijd eigenlijk sinds het kouder is vrij veel witte rook uit de uitlaat..
nu rij ik echt heel weinig met de auto maar ook als hij warm is rookt hij nog.Zat namelijk eerst te denken aan condens in de uitlaat..
Kan het zijn dat er iets mis is met de koppakking?
Zo ja wil ik dat gewoon zelf doen maar nog nooit gedaan