Tsja, voor een beetje kwaliteit (lees: origineel) betaal je nu eenmaal he ;0Merijn schreef:Ik denk dat ik exact dezelfde spullen voor 200 nieuw heb, vers van de automat. zaak, met een ander doosje er omheen. Dus, met alle respect, ik vind de aanbieding gewoonweg niet interessant genoeg.
Interessante meuk op marktplaats
-
- Moderator
- Car: Megane
Een megane rs f1 team koopje:
http://auto.marktplaats.nl/renault/6093 ... blauw.html
http://auto.marktplaats.nl/renault/6093 ... blauw.html
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
FAP FAP FAP FAPPERDEFAP 
http://link.marktplaats.nl/609792405
Originele Williams Renault Laguna BTCC Factory car
Heeft ie trouwens niet al eens te koop gestaan maar dan zonder motor ?

http://link.marktplaats.nl/609792405
Originele Williams Renault Laguna BTCC Factory car
Heeft ie trouwens niet al eens te koop gestaan maar dan zonder motor ?

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Jammer dat ze er een handbal in geduwd hebben. Erg gaaf zo'n ding.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wie bied 500

Is natuurlijk best leuk dat speciale spul, maar als je hier een andere bak en motor in gaat hangen is de hele verhouding weg uit zon auto, die werden tot op de laatste gram uitgebalanceerd en gebouwd, stel dat dit blok 30 a 40 kilo zwaarder is met een andere verdeling, dan is heel de balans weg.

Is natuurlijk best leuk dat speciale spul, maar als je hier een andere bak en motor in gaat hangen is de hele verhouding weg uit zon auto, die werden tot op de laatste gram uitgebalanceerd en gebouwd, stel dat dit blok 30 a 40 kilo zwaarder is met een andere verdeling, dan is heel de balans weg.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Die Laguna BTCC afbouwen zal ook nog wel iets tegenvallen.
Zal ook wel lekker rammelen als je ziet hoe vast de motor en bak aan het frame gebout zitten
Zal ook wel lekker rammelen als je ziet hoe vast de motor en bak aan het frame gebout zitten

-
- Über-Spammer
Met alle respect, zo'n auto is waanzin om mee te rijden. Elk onderdeel is specifiek ontwikkeld en beperkt gemaakt, bijna niks is van een std laguna of andere Renault. De carros is aangepast aan de grote wielen (die op hun beurt weer met centrale wielmoer zitten) schutbord is aangepast, elk plaatdeel is anders etc etc. Motor en bak daargelaten, budget oneindig verhaal.
Een keer vangrail en de kans dat je hem ooit weer kunt opknappen is bijna nul. Tuurlijk, alles is te krijgen, alleen voor astronomische bedragen.
Een buitenlandse kennis heeft er een, met veel pijn en moeite bij Williams een voet tussen de deur gekregen voor wat hulp en spares, allemaal lastig lastig en nog lastiger.
Van de andere kant een van de meest ultieme Renault toerwagens ooit gebouwd
Respect voor degene die hem koopt en ermee aan de slag gaat.
Een keer vangrail en de kans dat je hem ooit weer kunt opknappen is bijna nul. Tuurlijk, alles is te krijgen, alleen voor astronomische bedragen.
Een buitenlandse kennis heeft er een, met veel pijn en moeite bij Williams een voet tussen de deur gekregen voor wat hulp en spares, allemaal lastig lastig en nog lastiger.
Van de andere kant een van de meest ultieme Renault toerwagens ooit gebouwd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als ik het budget had zou ik het wel willen proberen 

-
- Über-Spammer
Als ik budget had, had ik geen Renault gereden ...
Zo´n wagen moet je beschouwen als opbouwproject en dan lekker rijden op een trackday of meenemen naar shows. Meer niet.
Maar wat Kool zegt is juist in mijn ogen, bouw zoiets dan wel af met b.v. een Sadev o.i.d. uit de cup.

Zo´n wagen moet je beschouwen als opbouwproject en dan lekker rijden op een trackday of meenemen naar shows. Meer niet.
Maar wat Kool zegt is juist in mijn ogen, bouw zoiets dan wel af met b.v. een Sadev o.i.d. uit de cup.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach Arco, wat zou je dan rijden, de renaultjes doen het nog prima op een circuit.
Ja een sadevje voor een turbomotor met 300 pk is al zon 20k.
Maar als die compleet is voor de rest heb je wel wat aparts, en ik zou er gewoon wedstrijden mee rijden hoor.
Ja een sadevje voor een turbomotor met 300 pk is al zon 20k.
Maar als die compleet is voor de rest heb je wel wat aparts, en ik zou er gewoon wedstrijden mee rijden hoor.
-
- Über-Spammer
Circuit ? Mwoah... dan toch wel een Clio II of III RS.
Prive waarschijnlijk dan toch ook wel. Al het andere wat duurder is hangt van je budget & woon/werk situatie af. Hoe meer je in de portemonne hebt, hoe gekker het wordt
Maar om weer terug te komen op de Laguna. 20k voor een bak ... Maar ja, wat is dat bedrag op de eventuele aanschaf van deze wagen ? Kost de wagen 40k, dan had ik ook voor de oplossing gekozen zoals nu is gedaan. Kost de wagen 100.000k, dan was het mij meer waard geweest te zoeken naar een betere/juistere oplossing om de waarde te behouden...

Prive waarschijnlijk dan toch ook wel. Al het andere wat duurder is hangt van je budget & woon/werk situatie af. Hoe meer je in de portemonne hebt, hoe gekker het wordt

Maar om weer terug te komen op de Laguna. 20k voor een bak ... Maar ja, wat is dat bedrag op de eventuele aanschaf van deze wagen ? Kost de wagen 40k, dan had ik ook voor de oplossing gekozen zoals nu is gedaan. Kost de wagen 100.000k, dan was het mij meer waard geweest te zoeken naar een betere/juistere oplossing om de waarde te behouden...
Ik vind het toch niet gek hoor, dit blok valt tenminste wat uit te halen zonder dat ie elke 4 uur uit elkaar moet!
-
- Moderator
- Car: MB
maar wat is het nut? Origineel is zo'n ding gewoon het mooist en met het oog op de toekomst het meest waardevol. Nu is het wellicht "betrouwbaarder" maar zo'n ding kopen om serieus mee te gaan rijden is bijna niet te doen zoals JP aangeeft.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Het nut? Dat heeft dat ding sowieso niet.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nut, het is gewoon leuk, en niet origineel is dat ding niks meer waard dan welk ander opgebouwd hok.
Want een leuk opgebouwde andere carros met dezelfde motor is gewoon sneller, dus 10k zou voor mij echt de max zijn.
Want een leuk opgebouwde andere carros met dezelfde motor is gewoon sneller, dus 10k zou voor mij echt de max zijn.
-
- Moderator
Nut is natuurlijk betrekkelijk. Maar zoals luco zegt; Niet origineel verlaagt de waarde drastisch bij dit soort spul. In dat opzicht dus geen slimme keus als je het mij vraagt.
-
- Moderator
Beetje gevaarlijk moet kunnen. In dat opzicht zou het ook mooi zijn als de vorige eigenaar een stuurhoes gebruikt heeftMerijn schreef:Nut... Gevaarlijke opmerking, Tom.

Maar je gaat zoiets toch niet opbouwen met oog op de restwaarde? Dan kan je hem beter niet kopen....
-
- Moderator
Maar ga je zoiets kopen om serieus mee te gaan racen dan? Dan moet je echt een dikke hoeveelheid centjes uit willen geven. Zou het prachtig vinden om t zien natuurlijk, maar die markt is wel heel erg klein verwacht ik.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat is nu juist het probleem tutuur, je hebt eigenlijk bijna geen andere keuze.tutuur schreef:Maar je gaat zoiets toch niet opbouwen met oog op de restwaarde? Dan kan je hem beter niet kopen....
Waarom niet, omdat elke eigenaar van deze koets denkt dat die goud in handen heeft omdat het "speciaal" is, maar het is alleen speciaal in volledige originele staat en dan gebruik je hem inderdaad voor demoritjes en shows.
Maar zoals die er nu bijstaat is 10k al teveel, maar waarschijnlijk wordt de eigenaar erg boos als je dat zou bieden.
Dus als je inderdaad 50 of 60k neer moet tellen ga je er niet mee racen, want voor dat bedrag zijn er veel snellere auto's.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij vraagt 17,5 k, is denk ik net wat teveel met het werk wat er nog aan zit.
Mwa, als je dat ding alleen voor show hebt hoeft er niet eens een motor in....
En als je naar een showtje wilt rijden lukt dat ook wel met een 1.4.
Bij fcs in de UK afgelopen jaar stond er ook een laguna btcc en een 21 europacup, 1 van de 2 of beide zat geen motor in, dat maakte ze niet minder aantrekkelijk om te bekijken....
Net wat Luco zegt, als je een snelle auto wilt hebben kan je met een stuk minder kopzorgen voor hetzelfde geld iets veel snellers rijden.
En als je naar een showtje wilt rijden lukt dat ook wel met een 1.4.
Bij fcs in de UK afgelopen jaar stond er ook een laguna btcc en een 21 europacup, 1 van de 2 of beide zat geen motor in, dat maakte ze niet minder aantrekkelijk om te bekijken....
Net wat Luco zegt, als je een snelle auto wilt hebben kan je met een stuk minder kopzorgen voor hetzelfde geld iets veel snellers rijden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja dat kan jouw mening zijn, niks mis mee, maar juist de techniek inclusief de motor vind ik de moeite waard, de koets is niks bijzonders imho.tutuur schreef:
Bij fcs in de UK afgelopen jaar stond er ook een laguna btcc en een 21 europacup, 1 van de 2 of beide zat geen motor in, dat maakte ze niet minder aantrekkelijk om te bekijken.....
Ik had ook graag de motor gezien, tuurlijk wel! Ik bedoel alleen te zeggen dat ze daardoor niet minder aandacht kregen.
Dat was de bttc in vol ornaat, compleet met sodemo motor incluis alle toeters en bellen. De 21 was geen cup maar een supertourisme waar er maar 2 van gemaakt zijn. Heel apart omdat deze een dwarsmotor had, helaas was het een lege koets. We hebben een 150-tal fotos van de laguna genomen, meerbepaald van het kunstwerk onder de kap. Het blok zit deels IN de auto, zo ver ligt hij naar achteren.tutuur schreef: Bij fcs in de UK afgelopen jaar stond er ook een laguna btcc en een 21 europacup, 1 van de 2 of beide zat geen motor in, dat maakte ze niet minder aantrekkelijk om te bekijken....
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Wist niet meer zeker of het beide of 1 van de 2 was.
Dat alles bij die btcc wat meer naar achter zat was duidelijk te zien binnen in de auto
Dat alles bij die btcc wat meer naar achter zat was duidelijk te zien binnen in de auto

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo te zien in de marktplaatsadvertentie ligt deze motor ook redelijk ver naar achteren, kan zo alleen niet beoordelen of die inderdaad op de originele plaats zit.-jo- schreef:Dat was de bttc in vol ornaat, compleet met sodemo motor incluis alle toeters en bellen. De 21 was geen cup maar een supertourisme waar er maar 2 van gemaakt zijn. Heel apart omdat deze een dwarsmotor had, helaas was het een lege koets. We hebben een 150-tal fotos van de laguna genomen, meerbepaald van het kunstwerk onder de kap. Het blok zit deels IN de auto, zo ver ligt hij naar achteren.tutuur schreef: Bij fcs in de UK afgelopen jaar stond er ook een laguna btcc en een 21 europacup, 1 van de 2 of beide zat geen motor in, dat maakte ze niet minder aantrekkelijk om te bekijken....
Ik heb er toen eens een bekeken bij benny
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Iemand al gekeken wie met startnummer 37 reed? Als je weet wie zijn ex auto dit is kun je vaak makkelijker info en historie ervan zoeken. Er is indd een lege kast verkocht, ik vermoed dat het deze dan is.
Het is iig niet de ex jason plato auto, of het moet al de reserve body zijn geweest.
Het is iig niet de ex jason plato auto, of het moet al de reserve body zijn geweest.
Racing is the best way to convert money into noise