Afscheid nemen doet pijn! (Williams)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
SQWilliams

Beste Renault vrienden...

Vandaag is de "kogel door de kerk" na 12 jaar met veel plezier genoten te hebben van mijn Williams heb ik na (Heel lang twijfelen) besloten om mijn Willie weg te doen...

De eerste jaren heb ik enorm veel tijd in de auto gestoken, veel hier op het forum gezeten en meetings bezocht.... maar de laatste jaren heb ik er gewoon de tijd niet meer voor... (de Willie staat alleen maar in de garage en komt slechts een enkele keer met mooi weer naar buiten).

Ik zal de auto met pijn in mijn hart gaan verkopen, en kan alleen maar hopen dat hij weer bij een liefhebber terecht zal komen.

Het was een mooie tijd samen en vaak erg gezellig en informatief hier op het forum...

mochten jullie de auto willen zien.. hij staat op Marktplaats...

Iedereen bedankt en nog veel succes hier op het forum!!!

Danny
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Erg jammer Danny dat je jouw Williams wegdoet. Je kan hem hier natuurlijk ook even op de RTC Markt zetten. Hopelijk blijft hij binnen de club.
Haas
Car: Megane RS

zet hier even een link naar de MP advertentie dan ;)

Afscheid nemen is altijd moeilijk, zeker naar zo'n tijd denk ik...
subarufreak

heb net hetzelfde voor met mijn subaru, ook altijd met mooi weer eens buiten halen, doe amper 1000km per jaar maar ja...
het is een hobby...
SQWilliams

Hier het linkje naar de advertentie:

http://link.marktplaats.nl/592512059
Tom
Moderator
Car: MB

Heb de link even veranderd naar de korte versie. Verkooptopics zijn niet de bedoeling hier overigens. Daar is RTC markt voor. Succes met de verkoop :)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
SQWilliams

Tom schreef:Heb de link even veranderd naar de korte versie. Verkooptopics zijn niet de bedoeling hier overigens. Daar is RTC markt voor. Succes met de verkoop :)
Beste Tom, dat is ook helemaal niet mijn bedoeling om er een verkooptopic van te maken.
Heb alleen geantwoord op de vraag van "Haas" om een linkje naar de advertentie te plaatsen.

Maar ik weet dat "afscheidstopics" vaak gebruikt worden als een verkapt verkoop verhaal, maar ik hoop dat je begrijpt dat dit zeer zeker niet mijn bedoeling is!, ik denk dat iedereen dit wel kan zien.

Gr

Danny
Plaats reactie