Wordt pas over 2 weken dat ik weer tijd heb

Nog leuker als jouw Megane?Adinsx schreef:Regel even helemaal niks. Deadline weg te werken vandaag en morgen de Mégane inruilen in Utrecht tegen wat leukers.
Wordt pas over 2 weken dat ik weer tijd heb
Ik denk toch wel gauw een stuk of 20?RoyDH schreef:Ja regel die meeting ffAdinsx schreef:Was dat die meeting die ik even zou gaan bedenken / plannen? *uch uch*
lijkt me top!!! Hoeveel actieve Megane II RS zijn er op het forum?
Die matten zijn top! Maar dan moet ik wel me auto ombouwen naar rechts gestuurdLeon Cozijn schreef:http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Megan ... 4ab183f35a
Thanks ben er ook erg blij mee, ik twijfel nog over achterlichten want ik vind dat niet echt (lees echt niet)storen en denk dat ik me geld liever in andere dingen stop als in achterlichten, maar je weet het nooit want zag dat het niet heel duur is.Christiaan schreef:Erg mooi geworden zo! Toch nog goed gekomen
Een setje ph2 achterlichten zou ook niet verkeerd staan
Welke kleur Plasti dip gaat het worden?
Jammer dat hij weg is maar ik begrijp het wel.RoyDH schreef:Heren, ik moet met gemengde gevoelens melden dat ik vanaf heden geen Megane RS meer in mijn bezit heb.
Vandaag is de auto verkocht na 15 maanden veel plezier en (probleemloze)fun kilometers te hebben gereden![]()
De koper is ook een liefhebber en weet van dit forum af dus zal zich zsm wel melden..
Ik blijf uiteraard hier wel alles volgens want heb nog steeds een Megane en blijf verliefd op de RS..
Welkom hierso_solid schreef:Hier de nieuwe en erg blije eigenaar!![]()
Zal zo snel mogelijk mijn eigen topic openen. Maar erg leuk om dit topic alvast door te lezen.
Tja het is jammer maar ik vind het zonde om de voor de deur te laten staan, nu is hij in goede handen bij een andere liefhebber en dat vind ik ook belangrijk.Patrick RS schreef:Jammer dat hij weg is maar ik begrijp het wel.RoyDH schreef:Heren, ik moet met gemengde gevoelens melden dat ik vanaf heden geen Megane RS meer in mijn bezit heb.
Vandaag is de auto verkocht na 15 maanden veel plezier en (probleemloze)fun kilometers te hebben gereden![]()
De koper is ook een liefhebber en weet van dit forum af dus zal zich zsm wel melden..
Ik blijf uiteraard hier wel alles volgens want heb nog steeds een Megane en blijf verliefd op de RS..