Das de uberauto om te hebben

Die porsches worden gewoon allemaal aan stront geblazen.
Renault jonguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, grote vuurbal jonguhhhhhhhhhhhhhhhh
Daar denk ik dus anders over en dat heeft echt niet met roze brillen te maken. Gaan we hier opeens porsche vereren ofzo? Met hun alle gewicht achter de achteras filosofie? Seriously? Ik wil niet zeggen dat renault heilig is oid maar dit slaat nergens op. Zodra er maar een druppel regen bij komt kijken en de porsches (en andere dikke wagens) geen voordeel meer hebben van hun vermogen rijden de clio 3 RS cup auto's ook gelijk vooraan in de ADAC gt races. Of de R26.R die zelfs voor een lamborghini eindigt in de Evo supercar test...Luco/Alpine-racer schreef:Maarten jan, rij maar eens mee met een porsche over het circuit en dan in de megane, is echt een wereld van verschil qua bochtensnelheid, hier wordt een porsche vergeleken met iemand achter het stuur die in elke bocht zijn apex mist, de bocht verkeerd aansnijd en ook nog te vroeg remt en te laat op het gas gaat.
Ja dan is er geen verschil, maar geloof me de megane gaat het bij lange na niet redden (ook niet op bochtensnelheid) tegen een porsche.
Volgens mij geeft renault gratis roze brillen weg
Mee eens. Dat is wel een enorm verschil zeg maar ook niet bijzonder snel van die beamers denk ik?Luco/Alpine-racer schreef:Discussie moet kunnen toch, en je hoeft het ook niet altijd met elkaar eens te zijn.
Ook een mooie, de jongens van JR hebben de snelste auto's uit de ss2 van de dsc, dit jaar zijn de monsters kampioen geworden met de seat, puur op sturen.
Keer de data van ramshoek naast elkaar gelegd.
Beamers van JR 198 op langzaamste punt ramshoek.
Seat van monsters 216 op langzaamste punt
Ai.. vol met de neus erin...Wouter de Wit schreef:Alle overigen R26.R-en zijn weer iets meer waard geworden, er is dr weer eentje minder
Dit gebeurde 2 auto's voor me, was als ik me goed kan herinneren 31 juli of 1 augustus dit jaar.Wouter de Wit schreef:Alle overigen R26.R-en zijn weer iets meer waard geworden, er is dr weer eentje minder
Deze heb ik zien crashen een paar meter voor ons, was toen met een benz s500 2011 onderweg. Nederlander met CD kenteken op de r26r reed vlak achter hem en is nog gestoptWouter de Wit schreef:Alle overigen R26.R-en zijn weer iets meer waard geworden, er is dr weer eentje minder