ACT: Algemeen Chat Topic
Nou ja, aan een kant wil iedereen alles weten. Tegenwoordig komt toch alles naar buiten, we hebben eenmaal gigantisch veel communicatiemogelijkheden. Er zijn vast mensen in het publiek die het met een telefoon gefilmd hebben etc.
Ethisch ligt het wat anders uiteraard.
Ethisch ligt het wat anders uiteraard.
euh Toine...ik volg je gedachtengang even niet. Je moet maar eens naar de britse zenders kijken, daar hebben ze Rossi en Edwards een hele tijd gevolgd/achtervolgd na het incident. Het is en blijft racerij en je weet dat er daar ongevallen kunnen gebeuren.
edit: Met Senna was het toch precies hetzelfde ? En das al wat jaren geleden.
edit: Met Senna was het toch precies hetzelfde ? En das al wat jaren geleden.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
kijk naar de slowmotions en foto's en analyses van Dan Wheldon van vorige week, dan vallen deze beelden nog wel mee toch?
-
- Moderator
- Car: MB
De video op de site uit de link is weg. Maar zoal Riel zegt is het het beeldmateriaal met gemak elders te vinden. Treurig, maar het is het risico van het vak. En met de huidige techniek komt het toch wel online!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
even een korte vraag tussendoor. Hoeveel langer is een 19 16v en megane as tegenover een williams as?
-
megane as is 1cm langer dan een 19 16v as. 19 16v as is 1-2cm langer dan een willi as volgens mij.
wil je breder? moet je bij mij even wat onderdelen ophalen
wil je breder? moet je bij mij even wat onderdelen ophalen

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Voorschermen inzagen om de wielen nog kwijt tekunnen? 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Met een Megane Cup spec onderstelletje heb je geen problemen aan de binnenkant hoorJeff rsi schreef:Nee de binnenkant van je velg wegslijpen om ze onder de auto te laten passen![]()
![]()

@Geert; die 19 16V stabistang heb je nog van me tegoed, ben aan 't opruimen en heb alles door elkaar liggen, de eerste die ik tegen kom is voor jou.

Dat sloeg op de wielen van m'n 9 

Big brother is watching you 

Nadenken, huh? Neeee....
We gooien ideeën op, denken niet verder, voeren het uit en komen er dan achter dat het niet werkt.
Welkom bij de Nederlandse politiek!
We gooien ideeën op, denken niet verder, voeren het uit en komen er dan achter dat het niet werkt.
Welkom bij de Nederlandse politiek!
Waarom gaan jullie niet zelf in de politiek eigenlijk?
En dan net zo bekakt gaan lullen als hun zeker 
nee dankje, laat mij maar lekker sleutelen

nee dankje, laat mij maar lekker sleutelen

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Omdat lekker zeiken veel makkelijker isRiël schreef:Waarom gaan jullie niet zelf in de politiek eigenlijk?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ik wou zeggen, vraag me af of het ergens anders beter is. sterker nog, of we het eigenlijk wel zo slecht hebben hier...
Ach, het is allemaal kut en klote maar uiteindelijk hier gemiddeld in NL zo beroerd nog niet.
Het is maar net wat je zelf belangrijk vindt en als het zo zwaar weegt dan kun je een ander land kiezen waar het op dat vlak voor jou beter is dan in NL. Maarja, daar zal het op een ander punt wel vast minder zijn...
En zo blijf je bezig
Het is maar net wat je zelf belangrijk vindt en als het zo zwaar weegt dan kun je een ander land kiezen waar het op dat vlak voor jou beter is dan in NL. Maarja, daar zal het op een ander punt wel vast minder zijn...
En zo blijf je bezig

-
Ik wou zeggen, mensen lopen overal over te klagen, ga lekker in Amerika wonen ofzo, lekker voor 80cent per liter benzine tanken en dan je poot breken als je uit je pick-up lazert en dan leeg lopen op ziektekosten omdat er geen zinnig zorgverzekerings-systeem is
Kun je beter in NL uit je pick-up donderen en voor 60 cent per liter LPG tanken

Kun je beter in NL uit je pick-up donderen en voor 60 cent per liter LPG tanken