[INFO&CHAT] Ardennen/Nürburgring Weekend: AFTERCHAT!
goed.. wat stakingen in griekenland overleefd ben ik ook weer in het land. Nu snel nog de laatste dingen regelen en op pad, ik heb er zin in !
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Hitteschild ontvangen haassie?
JP en ik moeten ook optijd op, ook al is het maar 25km. Eerst ff fitnessen om de auto te starten anders is JP niet meer welkom in de buurt:p
JP en ik moeten ook optijd op, ook al is het maar 25km. Eerst ff fitnessen om de auto te starten anders is JP niet meer welkom in de buurt:p
Racing is the best way to convert money into noise
Het is al opgelost
Zie jullie vanzelf wel...
Hij heeft met moeite al de nachtdienst van Zaterdag kunnen ruilen, dat was ook de reden dat hij initieel niet mee zou kunnen.
Niemand is erg happig om een nachtdienst over te nemen op Vrijdag en Zaterdag nacht

Hij heeft met moeite al de nachtdienst van Zaterdag kunnen ruilen, dat was ook de reden dat hij initieel niet mee zou kunnen.
Niemand is erg happig om een nachtdienst over te nemen op Vrijdag en Zaterdag nacht

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das voor jou toch helemaal niet intressant.....je hebt toch al watHessel schreef:Naam, maten en haarkleurtutuur schreef:Het is al opgelostZie jullie vanzelf wel...

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Misschien alvast al een stukkie verder neerzetten.Daan2D schreef:Nee, wel 2km de clio landgraaf uit duwen, ernaa starten en rijdenHessel schreef:heuveltje op?![]()
Gewoon starten en wegwezen, schijt aan hebben.

-
- Über-Spammer
Hadden jullie nou genoeg hout?
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Staat wel eenDaan2D schreef:Heb je laatst nog een aantal stuks meegegeven dus zul je nog wel iets van hebben bewaard voor ardenne weekendWillem-Jan schreef:Als jij de remmenreiniger maar niet vergeetSteven schreef:Over BBQ gesproken, wie neemt er wat pallets mee?![]()
Pallet Check

Maar als er op mij gerekend word neem ik wel wat hout mee wat we anders thuis voor de kachel gebruikten, Punt is alleen dat er bijna niks in de clio past

Aanmaak remreiniger is er overigens wel

Racing is the best way to convert money into noise
-
- Über-Spammer
Komt goed, nemen wel wat mee 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Oja.. nu we het over het vuur hebben, ik zou nog 10W40 meenemen
Vanavond wiellager van de Polo gefixt, morgen 4 nieuwe bandjes en uitlijnen, de 19 kreeg ik niet meer af voor 't weekend. volgende keer beter.

Vanavond wiellager van de Polo gefixt, morgen 4 nieuwe bandjes en uitlijnen, de 19 kreeg ik niet meer af voor 't weekend. volgende keer beter.

Nog 1 dag

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik kwam er gisteren achter dat er water langs mijn antenne naar binnen komt. Straks maar even afkitten en de rest van de auto leegmaken voor de spullen die meegaan.
Nu maar hopen dat mijn kleine mop wil slapen vanmiddag anders moet dat vanavond nog effe.
Nu maar hopen dat mijn kleine mop wil slapen vanmiddag anders moet dat vanavond nog effe.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ik ben zo blij dat iedereen alles op het laatste moment doet.... dan ben ik niet enigste haha 

Ik heb nog helemaal niks klaar 

Sla een paar pallets uit elkaar, dan kun je er zo 4 achterin leggen achter de kooi. Dan rij Shampoo wel ff met die 4 tassen op schoot, neem ik daarna wel een groot deel in mijn achterbak.Daan2D schreef:Staat wel eenDaan2D schreef:Heb je laatst nog een aantal stuks meegegeven dus zul je nog wel iets van hebben bewaard voor ardenne weekendWillem-Jan schreef:Als jij de remmenreiniger maar niet vergeetSteven schreef:Over BBQ gesproken, wie neemt er wat pallets mee?![]()
Pallet Checkomdat een pallet natuurlijk nooit in de clio past
![]()
Maar als er op mij gerekend word neem ik wel wat hout mee wat we anders thuis voor de kachel gebruikten, Punt is alleen dat er bijna niks in de clio past
Aanmaak remreiniger is er overigens wel
Vergeet trouwens niet dat ik ook de route gewoon ga rijden he

Duh, zo hoort dat, druk op de ketel werkt 't best.Haas schreef:ik ben zo blij dat iedereen alles op het laatste moment doet.... dan ben ik niet enigste haha
Heb je die route nou al af?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gezien het weer sla ik het autowassen maar over. De 21 is bij deze dus, inclusief zeeuwse klei van een RVVC-evenement, klaar. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
nieuw setje wissers zitten er bij mij al op. was ook nodig!