Even voorstellen: Riel - Safraneperikelen
Twee-en-een-halve ton. Bijna dus 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Hele mooie wagen Riël 

-
mooie bakken zijn het toch !!! loopt ook erg fijn zon 5 cilinder en nog best vlot ook (als ze warm zijn mag je dat best eens testen).
-
ah in wierden stond die 
zag hem ook te koop staan, het is mij te duur in de maand vergeleken bij mijn clio-tje

zag hem ook te koop staan, het is mij te duur in de maand vergeleken bij mijn clio-tje
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Safrane mag net 2 zakken aardappelen trekken dus nee 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Jep, automaat op sportstand en pedaal op de vloer, bij 5500 toeren sleurt ie er best goed aan!the reaper schreef:mooie bakken zijn het toch !!! loopt ook erg fijn zon 5 cilinder en nog best vlot ook (als ze warm zijn mag je dat best eens testen).
Hij staat voor de deur. Het is toch wel een plaatje, ben er overdreven blij mee 

-
- Contacteer:
wat betaal je nou aan wegenbelasting / verzekering voor zon auto?
Zo'n 250 euro wegenbelasting per kwartaal en ik geloof dat ik 32 euro per maand verzekering betaal?Leon Cozijn schreef:wat betaal je nou aan wegenbelasting / verzekering voor zon auto?
-
250? ik belde die man op en het was 113(weet niet 100%, in elk geval bovende 100) per maand
Laatst gewijzigd door Martijn Kool op di 13 sep 2011 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Is het geen G3'er dan? Dan komt er nog 20/mnd bij op ongeveer...
-
die zit op 1565kg volgens het kenteken(auto wordt opnieuw gewogen incl gastank):
http://belastingdienst.nl/reken/motorri ... belasting/
das 340 euro per kwartaal in dat goedkope limburg.
dus
http://belastingdienst.nl/reken/motorri ... belasting/
das 340 euro per kwartaal in dat goedkope limburg.
dus

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
hahaha ik betaal voor mijn espace3, 180 euro per jaar belasting en 30 euro verzekering per 3 maanden. viva la deutschrika
Hmm eigenaardig. Ik weet zeker dat ik voorheen voor de handgeschakelde saf iets van 87 per maand aftikte. Is het in de afgelopen 3 jaar omhoog gegaan?
Meerdere malen volgens mij...
Och al was het 150 per maand, het is het zo waard.
Voor die 2000 euro die je neerlegt voor zo'n ding rijd je echt ongekend. Hij voelt echt als nieuw, rijdt als nieuw en klinkt als nieuw... Ik had het er laatst nog over, koop je zo'n zuinige 1.5 dci, zit je wel met gruwelijke onderhoudskosten omdat ze het niet uithouden.
ZO'n saf is dan wel duurder, maar gezien de aanschaf en de robuustheid, valt het reuze mee onder de streep. Verbruik is ook wel netjes.
Voor die 2000 euro die je neerlegt voor zo'n ding rijd je echt ongekend. Hij voelt echt als nieuw, rijdt als nieuw en klinkt als nieuw... Ik had het er laatst nog over, koop je zo'n zuinige 1.5 dci, zit je wel met gruwelijke onderhoudskosten omdat ze het niet uithouden.
ZO'n saf is dan wel duurder, maar gezien de aanschaf en de robuustheid, valt het reuze mee onder de streep. Verbruik is ook wel netjes.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-VPV9 ... AG0300.jpg[/img]
Krijg nu al heimwee naar mijn saf.......heb ik je met t virus aangestoken of had je dat al voor je die van mij overnam?
Jammer dat die in Heytse een handbak was
Krijg nu al heimwee naar mijn saf.......heb ik je met t virus aangestoken of had je dat al voor je die van mij overnam?
Jammer dat die in Heytse een handbak was

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Die Laguna vwlgen staan er ook wel lekker onder!
Lol, en vanmorgen gaat een aandrijfas heen, darn.
Die was prima toen ik hem kocht maar als ik dan een klein puntje moet noemen van de Safranes, de aandrijfassen gaan bij iedereen een keer
Die was prima toen ik hem kocht maar als ik dan een klein puntje moet noemen van de Safranes, de aandrijfassen gaan bij iedereen een keer

Kan iemand hier opzoeken of die van een automaat gelijk zijn aan die van een handbak?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ziet er netjes uit
Is dat eenzelfde automaat als in een Laguna II V6 (en Volvo V70)?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Nope, dit is een Aisin-Warner bak. Onverwoestbaar, de automaat overleeft de auto waarschijnlijk.