ACT: Nürburgring
Die hield ik ook niet bij.
En met beetje spelen bedoel ik dat ik die impreza een paar bochten voor bleef en die swiftjes soms ook bij kon houden.
Scheelde ook dat mijn broer goede baankennis heeft kom daar goed gebruik van maken
En met beetje spelen bedoel ik dat ik die impreza een paar bochten voor bleef en die swiftjes soms ook bij kon houden.
Scheelde ook dat mijn broer goede baankennis heeft kom daar goed gebruik van maken
-
- Contacteer:
Iemand die morgen gaat?

-
- Car: Clio 16V 2.0
ja ik ben er vanaf morgen tot en met maandag.
Miscchien tot dan.
Miscchien tot dan.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat zit jij alle weken van het jaar toch, wouter ?
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik ga morgen ook even heen 

-
Was een mooi dagje vandaag! lekker weertje. goede Schnitzel weer bij Guilia.
En de nieuwe Daily Polo dieszhel even een ringdoop gegeven.
ben nog op de foto gezet ook.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 57-920.jpg[/img]
15 minuten Nordschleife met een hoog Touristenfahrten gehalte. harder ging ie helaas niet.
dit is m'n traagste Ringronde ooit.
Deze had ie wel verdiend dacht ik zo.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 61-620.jpg[/img]
Toch wel lachen zo'n diesel, voor 4 tientjes naar de ring en weer terug. da's met de 19 wel anders.

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 57-920.jpg[/img]
15 minuten Nordschleife met een hoog Touristenfahrten gehalte. harder ging ie helaas niet.

Deze had ie wel verdiend dacht ik zo.

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 61-620.jpg[/img]
Toch wel lachen zo'n diesel, voor 4 tientjes naar de ring en weer terug. da's met de 19 wel anders.

-
- Über-Spammer
Ah had ik het gisteravond toch goed toen ik vlak voor de Nederlandse grens een zwarte Polo met iets te grote wielen zag rijden.
Wat me overigens ook opviel was dat ze overal weer bezig zijn rondom de ring, rotondes parkeerplaatsen 'verharden'. Dacht toch echt dat ze financieel niet zo lekker zaten
En dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar Marcel zijn verhaal over een toyota IQ, heb dat ding door Adenauer Forst zien boenderen met Marcel er vlak achter.
Wat me overigens ook opviel was dat ze overal weer bezig zijn rondom de ring, rotondes parkeerplaatsen 'verharden'. Dacht toch echt dat ze financieel niet zo lekker zaten

En dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar Marcel zijn verhaal over een toyota IQ, heb dat ding door Adenauer Forst zien boenderen met Marcel er vlak achter.
Invoeren van betaald parkeren ????Gabri van der Veen schreef: Wat me overigens ook opviel was dat ze overal weer bezig zijn rondom de ring, rotondes parkeerplaatsen 'verharden'. Dacht toch echt dat ze financieel niet zo lekker zaten![]()
-
- Über-Spammer
dat nog niet, maar bij de parkeerplaats bij de zufahrt van de ring hebben ze het gras 'vervangen' door grint/gravel en hekjes.
-
- Contacteer:
De enige foto die ik kan vinden helaas was de 23ste.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 21-140.jpg[/img]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 21-140.jpg[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zo, terug van een heerlijk dagje. goede temperatuur, rode kop, druk maar niet te 
ze hebben die parkeerplaats tegenover de zufahrt nu zo gemaakt dat je er bij de zufahrt in rijdt, uitrijden doe je over t zandpad zodat je op die weg langs het rechte stuk uitkomt, dit om de doorstroming bij de zufahrt te verbeteren.
bij het F1 gedeelte zijn ze idd ook een rotonde aan t bouwen, zal wel een iets te gevaarlijke kruising zijn geweest
vandaag best wat leuk spul gezien, topwagens voor mij waren een bmw M1 (in de enige juiste kleurstelling) en een originele GT40
foto's volgen nog wel een keer, nu eerst bijkomen

ze hebben die parkeerplaats tegenover de zufahrt nu zo gemaakt dat je er bij de zufahrt in rijdt, uitrijden doe je over t zandpad zodat je op die weg langs het rechte stuk uitkomt, dit om de doorstroming bij de zufahrt te verbeteren.
bij het F1 gedeelte zijn ze idd ook een rotonde aan t bouwen, zal wel een iets te gevaarlijke kruising zijn geweest
vandaag best wat leuk spul gezien, topwagens voor mij waren een bmw M1 (in de enige juiste kleurstelling) en een originele GT40
foto's volgen nog wel een keer, nu eerst bijkomen
Je neemt hem wel mooi door de carrousel 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik wou net zeggen.. zelfs die 9 van je kan nog wel door de kleine volgens mij 

Dat vraag ik me af!
Me carterpan is ondertussen al lek
Me carterpan is ondertussen al lek

-
Dat was ik dan waarschijnlijkGabri van der Veen schreef:Ah had ik het gisteravond toch goed toen ik vlak voor de Nederlandse grens een zwarte Polo met iets te grote wielen zag rijden.
Wat me overigens ook opviel was dat ze overal weer bezig zijn rondom de ring, rotondes parkeerplaatsen 'verharden'. Dacht toch echt dat ze financieel niet zo lekker zaten![]()

Die IQ heb ik ook nog zien rijden, ging als een idioot en die gozer had toch wel serieus lef, bij Brunnchen ging ie toch met serieus overstuur naar beneden

-
Mijn verhaal.Gabri van der Veen schreef:Ah had ik het gisteravond toch goed toen ik vlak voor de Nederlandse grens een zwarte Polo met iets te grote wielen zag rijden.
Wat me overigens ook opviel was dat ze overal weer bezig zijn rondom de ring, rotondes parkeerplaatsen 'verharden'. Dacht toch echt dat ze financieel niet zo lekker zaten![]()
Ik heb afgelopen weekend 32 rondes gereden met geen druppel olie verbruik

Het verhaal achter de IQ. Ik rij door Hatzenbach hoop stof in de spiegel zie een toyota iq de curb over vliegen .
Ding ging overal dwars dus ik dacht. laat hem er maart langs voordat ik hem in de zijkant heb zitten.
Alleen een beetje jammer dat de top van zo'n ding maar 140 was.
Maar wel heel geinig om te volgen.
32 rondes en geen druppel olie verbruik???
Niet boven de 3500tpm geweest ofzo?

-
tutuur schreef:32 rondes en geen druppel olie verbruik???
Nee echt serieus. elke keer gewoon tot 6/7000 rpm.
ging 1mm boven max weg en toen ik weg ging dus na 32 rondes stond hij nog steeds 1mm boven max.
1750km gereden van het weekend waarvan 758km op de nordschleife en gp-strecke.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
32 rondjes ???

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Ja, heb nu een jaarkaart.
zaterdag 7,5
zondag 12,5
maandag NS+GP-strecke 12
Het is echt ideaal als je er beneden op kan. Je hooft nooit meer te wachten.
zaterdag 7,5
zondag 12,5
maandag NS+GP-strecke 12
Het is echt ideaal als je er beneden op kan. Je hooft nooit meer te wachten.
Dan sta je na een half rondje nog te wachten 
Ik had 1.5 ronde gekocht, dan kan je er ook daar op

Ik had 1.5 ronde gekocht, dan kan je er ook daar op

Een half uur later dus 

-
Valt wel mee hoor, als je eenmaal op de baan zit kun je er bij de Zufahrt vrij snel weer op als de slagboom op het rechte stuk een beetje doorwerkt.tutuur schreef:Een half uur later dus

Vorig jaar in de drukte ook 6 ronden achter elkaar gedaan en dat gaat prima, zolang er geen baansluitingen zijn in ieder geval. afgelopen Zondag was het niets anders dan dat. half uurtje open.. half uurtje baansluiting.. half uurtje open.. en weer een baansluiting. lijkt wel standaard te worden daar.

Heb je nog wel zijn rijden Marcel, kan best hoor dat een F7P geen druppel olie verbruikt, als de klepseals gewoon goed zijn verbruiken ze gewoon niet zo veel. die van mij begon onder vollast na 250.000 km pas te roken(gare zuigerveren) en dat was met heeel veel circuitgebruik en een keer flink misschakelen op Zandvoort (bij 150km/h naar 2 ipv 4.

heftig roken bij gas los deed ie al vanaf 230.000 km ofzo, daarvoor af en toe een pluimpje. trok de laatste circuitdagen echt meterslange gordijnen bij gaslos.

Pluimpje op onderstaande foto was standaard, dat was 't teken dat de motor liep.

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 03-820.jpg[/img]
Ik bedoelde 15min per rondje. Tim ff fucken toch