Ik zal maar een reserve pedalensetje in de koffer leggen

krijgt net zo een dikke bende als jou in de schuurAndrews (supercinq) schreef:wie wat bewaard...
De best raad is voorraadAndrews (supercinq) schreef:wie wat bewaard...
Moeten er andere zuigerveren om deze HC zuigers dan?jacques schreef:Arthur, met dit antwoord kan je weinig. Het mooie van dit blok zijn de zuigers. Met een dieselkrukas heb je niets meer aan de zuigers.
Arco, Mocht je de boel honen, dan zou ik eerst even informeren of er wel (betaalbare) zuigerveren voor deze zuigers zijn. Maar je weer zelf wel of dit blok veel olie gebruikt,
Verklaar u nader!jacques schreef:Arthur, met dit antwoord kan je weinig. Het mooie van dit blok zijn de zuigers. Met een dieselkrukas heb je niets meer aan de zuigers.
Arco, Mocht je de boel honen, dan zou ik eerst even informeren of er wel (betaalbare) zuigerveren voor deze zuigers zijn. Maar je weer zelf wel of dit blok veel olie gebruikt,
Goeiemorgen Tuur... en jij gaat een 500pk blok bouwen?Robke schreef:Omdat een F7R compleet andere zuigers gebruikt dan de F7P.
Deel het verschil in slag door 2, dan weet je hoe ver een F7P zuiger boven het dek uitkomt in combinatie met een 2.0 krukas.