Even voorstellen, Mario met 5 GT Turbo onderweg naar 5 GTTi
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
tuttuur, je bent hier verkeerd, dit is niet de Renault poetser detail 2k3 deluxe fotostaar club


Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
waarom wil iedereen toch zo'n bamispruitstuk??
zie er echt de meerwaarde niet van in..
bling bling??
pk's??(kan je beter investeren in andere dingen)
zie er echt de meerwaarde niet van in..
bling bling??
pk's??(kan je beter investeren in andere dingen)
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*

kijk maar naar foto 2&4. rechts is de laatste 10cm van de skirt onderdeel van de verbreder en links loopt de skirt door tot het eind...
bij een ph.1 is het wel aan beide kanten aan de verbreder vast....
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
deze ook, foto is gewoon misleiding of het is geplamuurd. waar maak je je toch druk om.
kunnen we nu weer on topic hier?
kunnen we nu weer on topic hier?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
andere foto's gezocht en het hoort niet bij ph.2 volgens mij.... is dus iets aan bewerkt.
kool, miss is het ook wel interessant voor mario om te weten aangezien het niet hoort...
kool, miss is het ook wel interessant voor mario om te weten aangezien het niet hoort...
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 19 feb 2009 9:57
Hahahaa! Nu weet ik wat je bedoel!
En nee, er is nix geplamuurd hoor, dit is puur misleiding door de foto! Zal wel aan de kwaliteit van het fototoestel liggen dan, deze foto's zijn ook al zo'n 5 a 6 jaar oud en er is zeker nix gefotoshopt ofzo! What you see is what you get! (op één misleiding na dan toch)
Weer een misverstand uit de wereld?!

En nee, er is nix geplamuurd hoor, dit is puur misleiding door de foto! Zal wel aan de kwaliteit van het fototoestel liggen dan, deze foto's zijn ook al zo'n 5 a 6 jaar oud en er is zeker nix gefotoshopt ofzo! What you see is what you get! (op één misleiding na dan toch)

Weer een misverstand uit de wereld?!

post even een foto van links en rechts in detail, dan kan tuurtje vanavond lekker slapen 

hahahaha
ja zeker, is wel heel erg misleidend dan!

heyhey, jij maakt ook wel eens fouten
en op de foto ziet het er toch echt zo uit dus ben niet gek 


fouten...... NOOIT!!! 

-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 19 feb 2009 9:57
Ik weet ook nog niet zeker of ik zo'n spruitstuk ga nemen, ik twijfel nog omdat ik verschillende verhalen hoor, zowel positief als negatief. Waar het mij om gaat is vooral de sound die deze spruitstukken eventueel opleveren, ik wil zo'n bruut geluid zoals in dat youtube filmpje welk ik iets terug geplaatst heb, zo'n geluid waar je kippevel van krijg (ik dan tochAndrews (supercinq) schreef:waarom wil iedereen toch zo'n bamispruitstuk??
zie er echt de meerwaarde niet van in..
bling bling??
pk's??(kan je beter investeren in andere dingen)

Verder ook niet geheel onbelangerijk, mocht deze ervoor zorgen dat mn turbo eerder opspoeld dan is dat ook weer een voordeel. Ik ga wel rijden met zo'n MBE pro 300 turbo, ook niet de kleinste in zn soort, welke dus vrij laat opspint. Elke winst is dan mooi meegenomnen! En van die vermogenswinst van 10 a 15% wat sommige beloven geloof ik ook nix hoor.

En de looks? Neeh, je ziet dat ding amper hangen toch? En als ik m zou aanschaffen zou ik m wrappen! (niet erover rappen, maar inpakken met heatwrap, je snap wat ik bedoel toch?

Dus, het moraal van het verhaal is; Mocht iedereen er positief over zijn dan kan ik zo'n spruitstuk beter nu aanschaffen, nu mn blok er nog uit ligt en ik overal netjes bij kan! Scheelt een hoop gepruts!

Heb overgens nog maar weinig gehoord van mensen met ervaring hiermee, iemand?
Thnx alvast!
Grtz, Mario!
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
dat spruitstuk in combi met pro300 is
ik ken iemand die het heeft gehad
en rijd nu met origineel spruitstuk.
spoelde veel te laat op.

ik ken iemand die het heeft gehad
en rijd nu met origineel spruitstuk.
spoelde veel te laat op.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
dat doet die pro3000 in mijn ogen toch al standaard.Andrews (supercinq) schreef:dat spruitstuk in combi met pro300 is![]()
ik ken iemand die het heeft gehad
en rijd nu met origineel spruitstuk.
spoelde veel te laat op.

Project: GTT Blue Sport
denk dat een pro 250 beter is...
heb zelf een gt25 turbo gehad kan er alleen nog niet veel over zeggen, is naar een maat van toe en die gaat tzt op een gt...
heb zelf een gt25 turbo gehad kan er alleen nog niet veel over zeggen, is naar een maat van toe en die gaat tzt op een gt...
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
pro 250 bestaat niet meer.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
zijn die nu al in rook opgegaan? 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
problemen met de kwaliteit iod, ben ff kwijt van wie ik het gehoord heb. Daarbij is ook de pro250 een T28 uit mn hoofd.
Project: GTT Blue Sport
kan je beter iets meer uitgeven en een echt turbo kopen .
een Garret gt 28 rs daar heb je wat aan .
die pro dingen doen het by de een iets beter dan by de ander .
maarja daar is de prijs dan ook naar .
en voor een dikke sound een dikke downpipe met een 2 1/2 inch side exhaust klinkt en klapt heel erg leuk .
moet je alleen je auto niet 12 cm verlaagd hebben .
een Garret gt 28 rs daar heb je wat aan .
die pro dingen doen het by de een iets beter dan by de ander .
maarja daar is de prijs dan ook naar .
en voor een dikke sound een dikke downpipe met een 2 1/2 inch side exhaust klinkt en klapt heel erg leuk .
moet je alleen je auto niet 12 cm verlaagd hebben .

Gt2560r 

-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 19 feb 2009 9:57
Toch reed de vorige eigenaar van mn blok + turbo behoorlijk goede tijden hoor met deze pro 300 turbo, kijk maar eens naar het filmpje welke ik eerder gepost heb! Ben verder ook wel van mening dat er niets boven een Garret gaat, maar das toekomstmuziek, eerst ff alles draaiende krijgen!oldskool schreef:kan je beter iets meer uitgeven en een echt turbo kopen .
een Garret gt 28 rs daar heb je wat aan .
die pro dingen doen het by de een iets beter dan by de ander .
maarja daar is de prijs dan ook naar .
en voor een dikke sound een dikke downpipe met een 2 1/2 inch side exhaust klinkt en klapt heel erg leuk .
moet je alleen je auto niet 12 cm verlaagd hebben .

En die dikke sidepipe, downpipe en elbow liggen al klaar om gemonteerd te worden hoor! Dus kwa sound zal het vast niet tegenvallen

Het ziet er dus wel naar uit dat er geen spaghetti komt, vindt het alleen zo vreemd dat dit zo weinig effect geeft. Komt dat doordat we hier over een geblazen motor spreken, want bij b.v. Honda's merk en hoor je het direct als je een spaghetti gemonteerd heb..
Thnx alvast!
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
honda =een hoogtoerige jankbak
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 19 feb 2009 9:57
Ik ben er uit.. er komt voorlopig geen spaghetti! Ik heb nu diverse verhalen gehoord en Jo kon me zelfs cijfers geven van verlies in pk's en slecht enkele Nm's koppel winst. Daarnaast blijken div mensen terug op standaard spruitstuk overgestapt te zijn wegens div andere redenen, dus waarom zou ik dan het wiel opnieuw moeten uitvinden..
Het budget voor dit spruitstuk kan ik dan nuttiger aan de 5 besteden denk ik.
Misschien dat ik ooit nog wel eens onder het motto van bezigheidstherapie hier wat mee ga experimenteren, maar hier hoef ik me voorlopig nog niet mee bezig te houden, heb nog werk genoeg!
Thnx voor alle reacties!
Grtz, Mario

Misschien dat ik ooit nog wel eens onder het motto van bezigheidstherapie hier wat mee ga experimenteren, maar hier hoef ik me voorlopig nog niet mee bezig te houden, heb nog werk genoeg!

Thnx voor alle reacties!
Grtz, Mario
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 19 feb 2009 9:57
Soww... dan weet je weer waar je voor gewerkt heb!
Heb vandaag nog wat ontbrekende onderdelen besteld welke ik nog nodig heb voor de inbouw van mn blokje, t kost weer genoeg, maar daar krijg je wel wat leuks voor terug!
Wat ik trouwens asociaal duur vond is die kleine oliekeering in het beschermkapje van de distibutieketting, bij Brezan durfde ze hier €45,- voor te vragen! De dealer was gelukkig iets malser van prijs, deze vroeg €22,-! Ben dus toch maar voor orgineel Renault gegaan natuurlijk!
Vandaag besteld;
- 15 delig rood siliconenslangen set
- Nieuw chrome kleppendeksel (oude had wat plekjes en beschadigingen en die irriteerde me)
- div nieuwe pakkingen
- filtertjes
- nieuwe oliepijlstok, oude ding was helemaal verfrommeld en leek net zo'n vuilniszakdichtbindertje!
Verder afgelopen avond de nieuwe koppeling + drukgroep gemonteerd, versnellingsbak van oude blok gedemonteerd. Morgen deze goed schoonmaken en alles terug in elkaar fixen!
Hopen dat de koppeling netjes gecentreerd zit, dan past de bak er tenminste in één keer over..
Ik zal van deze week ofzo eens foto's plaatsen van de vorderingen!
Grtz!

Heb vandaag nog wat ontbrekende onderdelen besteld welke ik nog nodig heb voor de inbouw van mn blokje, t kost weer genoeg, maar daar krijg je wel wat leuks voor terug!

Wat ik trouwens asociaal duur vond is die kleine oliekeering in het beschermkapje van de distibutieketting, bij Brezan durfde ze hier €45,- voor te vragen! De dealer was gelukkig iets malser van prijs, deze vroeg €22,-! Ben dus toch maar voor orgineel Renault gegaan natuurlijk!

Vandaag besteld;
- 15 delig rood siliconenslangen set

- Nieuw chrome kleppendeksel (oude had wat plekjes en beschadigingen en die irriteerde me)
- div nieuwe pakkingen
- filtertjes
- nieuwe oliepijlstok, oude ding was helemaal verfrommeld en leek net zo'n vuilniszakdichtbindertje!
Verder afgelopen avond de nieuwe koppeling + drukgroep gemonteerd, versnellingsbak van oude blok gedemonteerd. Morgen deze goed schoonmaken en alles terug in elkaar fixen!

Ik zal van deze week ofzo eens foto's plaatsen van de vorderingen!
Grtz!
Koppeling kan je toch gewoon met je vingers rondom centreren...
Die kering had ik bij een aandrijfboer gehaald: €1,50
Die kering had ik bij een aandrijfboer gehaald: €1,50

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
wat kostte je die pijlstok? die van mij moet ook nog is nieuw namelijk..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
3.80 EURO.Martijn Kool schreef:wat kostte je die pijlstok? die van mij moet ook nog is nieuw namelijk..
http://www.cougararchery.com/catalog/pr ... ucts_id=90
p.s. Het is een peilstok.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 19 feb 2009 9:57
Koppeling is ook uitgelijnd met fingerspitzengefuhl! En met behulp van mijn timmermansoog natuurlijk!
Wel klote van die kering man! dat scheelt nogal!
Ik kan vast niet meer terug aangezien deze speciaal besteld is, maar ik ga het zeker ff proberen morgen!
Pijlstok heb ik gelijk mee laten komen bij CGB, ik moest daar toch wat spulletjes van hebben dus heb ik gelijk een chrome besteld, past leuk bij de rest! Koste 9 pond..
Grtzz

Wel klote van die kering man! dat scheelt nogal!

Pijlstok heb ik gelijk mee laten komen bij CGB, ik moest daar toch wat spulletjes van hebben dus heb ik gelijk een chrome besteld, past leuk bij de rest! Koste 9 pond..
Grtzz
al dat soort spul haal ik bij de aandrijfboer
ooit eens voor een watergekoelde minibike een snaartje voor de waterpomp nodig gehad. brommerzaak vroeg er 15 euro voor, daar kreeg ik em zo mee

ooit eens voor een watergekoelde minibike een snaartje voor de waterpomp nodig gehad. brommerzaak vroeg er 15 euro voor, daar kreeg ik em zo mee

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
MOD
Beste Mario,Om je "wie is wie" voorsteltopic niet veel op een projecttopic te laten lijken, verwijs ik je naar onze forummededelingen (zie KLIK )
Wil je daadwerkelijk onze club steunen en alle topics bekijken en daarbij dus ook een eigen projecttopic openen, dan kan je via http://www.renault-tuning.com/lidworden.php jezelf aanmelden als volwaardig lid.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
misschien is het wat dat er op de afsluitmeeting, een mooie actie komt mbt lidmaatschap voor 2011. 
