Heeft nu een nieuwe rode RS

Kwam deze ook nog tegen, foto werkt alleen niet meer in het register. Hier de link waar deze te koop staat (met wat foto's)Patrick.B schreef:staat er al bij hoor
doe ik. Ik heb van alle auto's meerdere foto's.AnthonyR schreef:zorg dat je alle foto's zelf opslaat en host.
foto altijd gewenstHaas schreef:Ben mijn pc op aan het ruimen, kwam deze nog tegen, volgens mij nog niet bekend; 64-LK-PT
(Oktober 2009, Nijmegen, garage kelfkensbos)
Foto's gewenst?
Adinsx schreef: Edit: nu we toch bezig zijn.
Heb je toevallig meer foto's van de 29-ZJ-HH?
Of enig idee waar deze gespot is of van wie deze is? (is nog bij 1e eigenaar en die wil ik graag even spreken)
Twingo RS?Adrian schreef:Nou Patrick, Bij deze 49 nieuwe Megane RS'en gevonden![]()
Ben geen Megane expert dus of het ph1/2R25 e.t.c. zijn weet ik niet.
Meer van RS'en kan ik niet vinden![]()
![]()
Op naar de Clio's
Komt er zeker ook aan.Arno17 schreef:Twingo RS?Adrian schreef:Nou Patrick, Bij deze 49 nieuwe Megane RS'en gevonden![]()
![]()
Op naar de Clio's
Ik wacht geduldig af....Adrian schreef:Komt er zeker ook aan.Arno17 schreef:Twingo RS?Adrian schreef:Nou Patrick, Bij deze 49 nieuwe Megane RS'en gevonden![]()
![]()
Op naar de Clio's
ik heb er een hoop kunnen odnerscheiden tussen ph1 en 2 en 3x r25.Adrian schreef:Nou Patrick, Bij deze 49 nieuwe Megane RS'en gevonden![]()
![]()
Op naar de Clio's
oh ja ze staan er allemaal bij!! Nogmaals tanx!Patrick.B schreef:ik heb er een hoop kunnen odnerscheiden tussen ph1 en 2 en 3x r25.Adrian schreef:Nou Patrick, Bij deze 49 nieuwe Megane RS'en gevonden![]()
![]()
Op naar de Clio's
Echter kunnen ze dit nooit allemaal zijn. Krijg ik er nog meer van je of kan je niet meer vinden?
De heler is erger dan de steler..............Patrick.B schreef:dat houd hij liever voor zichzelf.
MAakt mij niet uit zolang hij maar kentekens levert
ohw daar is denk een foutje ingeslopen. Ik hou ze nog steeds apart. Dus bedankt voor de tip. Is aangepastAdinsx schreef:Maak je bij de phase1 en 2 nog import verschillen?
De 99-XZ-KD is een import en staat al een tijdje bij een 'universeel' te koop in Arnhem.
Overigens, is dit geen R26?