ACT: Mobiele telefonie
Ja idd. Maa rik moet het er toch maar mee doen.Merijn schreef:Ik geloof er echt helemaal NIKS van dat er gemiddeld maar 80 MB per gebruiker wordt verbruikt. Dat cijfer is waarschijnlijk een jaar of 2 oud en wordt bewust niet geupdate.
80 MB, kom op! hahaha...
Ze tellen waarschijnlijk het gemiddelde van ALLE gebruikers, ipv diegenen met een internetabbo ...
iemand nog een tip voor een knappe in-ear telefoon voor een aaifoon? die dingen die erbij zitten gaan zo weer terugde doos in.
wil niet van die hippie-gekleurde oorschelpen, dus een paar knappe inears.
Sennheiser? Sony?
Sennheiser? Sony?
Immer wieder die verdammte Holländer
heb die inears weggedaan, had erg fijne van sony
Maar wordt je serieus doof van. Heb weer gewone dikke schelpen gehaald. Mijn oren mogen langer mee
Maar wordt je serieus doof van. Heb weer gewone dikke schelpen gehaald. Mijn oren mogen langer mee

-
- Contacteer:
@ray, heb je die van de vorige pagina gekocht?
Koss? Weet niet of dat op zo'n Appel Baksteen past maar zit wel goed geluid in.-Ray- schreef:iemand nog een tip voor een knappe in-ear telefoon voor een aaifoon? die dingen die erbij zitten gaan zo weer terugde doos in.
Sennheiser? Sony?
die van die te goedkope? nee, dat zijn oplichters. heb er nu een met factuur, garantie en alles kunnen checken bij aankoop. wel 32Gb 3gs. begin volgend jaar verleng ik wel met een 4Ad van Haperen schreef:@ray, heb je die van de vorige pagina gekocht?

Koss? Behalve het eiland met 1 s nooit van gehoord. zal eens zoeken!Arjen schreef:Koss? Weet niet of dat op zo'n Appel Baksteen past maar zit wel goed geluid in.-Ray- schreef:iemand nog een tip voor een knappe in-ear telefoon voor een aaifoon? die dingen die erbij zitten gaan zo weer terugde doos in.
Sennheiser? Sony?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hoe bevalt de iPhone? hoeveel pagina's met apps heb je al? 

man dit had ik al veel eerder moeten kopen, echt. 2 pagina's, valt mee hoor.
maa dit ding roelt echt de pan uit

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Laat Riël t maar niet horen 
een 3G(s) of een 4G trouwens?

een 3G(s) of een 4G trouwens?
alles met een Appel is nu de bom 
3GS 32Gb, WIT! wilde persé een witte. kan begin volgend jaar verlengen/overstappen en dat doe ik wel met een 4.

3GS 32Gb, WIT! wilde persé een witte. kan begin volgend jaar verlengen/overstappen en dat doe ik wel met een 4.
Wedden voor een kratje "Jup" dat mijn koelkast in ieder geval 1 ding beter kan dan zo'n Appel?-Ray- schreef:man dit had ik al veel eerder moeten kopen, echt. 2 pagina's, valt mee hoor.
oei een lekker koel Juupke.... ik ben tegenwoordig meer van de 25cl Heineken schroefflesjes. Maar vertel?
moehehehe, dat is nou echt handig. denk dat ik er morgen ook meteen 1 ga halen

Kom je de Jup hier naar Plopsaland brengen of kan zelf ff een kratje bij de Colruyt halen en "het rekeningetje" bij u declareren?-Ray- schreef:moehehehe, dat is nou echt handig. denk dat ik er morgen ook meteen 1 ga halen![]()
![]()
![]()

ik heb mijn abbo ook verlengd met iphone 4 er bij.
iemand nog een splinter nieuwe 3g 16gb kopen?
iemand nog een splinter nieuwe 3g 16gb kopen?

meestal is het toch 500 

Stuur de rekening maar naar TNT Post in GroningenArjen schreef:Kom je de Jup hier naar Plopsaland brengen of kan zelf ff een kratje bij de Colruyt halen en "het rekeningetje" bij u declareren?-Ray- schreef:moehehehe, dat is nou echt handig. denk dat ik er morgen ook meteen 1 ga halen![]()
![]()
![]()

een 16Gb gaat voor 300-350, afhankelijk van hoe oud ze zijn en of er nog garantie en een factuur bij zit. 500 is BS. een splinternieuwe 3GS 32Gb misschien, maar dan zijn ze ook al duur.tutuur schreef:meestal is het toch 500
maar goed, je kan natuurlijk altijd proberen.
issie compleet? ik bied ongezien 250
compleet splinternieuw. heb wss al iemand voor 300 dus 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Iemand nog de laatste nieuwtjes van Android ipv de aifone gevolgd?
Zelf zit ik met mijn verlenging te denken aan de HTC Desire HD!
Zelf zit ik met mijn verlenging te denken aan de HTC Desire HD!

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
op een android phone kan niet eens een ping proggie die met BB en iphone kan werken 

inderdaad
me vriendin kon het niet vinden me d'r experia...

waarschijnlijk heb je niks aan. munten wil je toch zien?tutuur schreef:compleet splinternieuw. heb wss al iemand voor 300 dus

i'll keep it in mind 

je kan m altijd meenemen aankomend weekend 

om te laten zien ofzo?
staan nieuw sowieso al voor 350 tot 400 dus ben niet bang dat ik em niet kwijt kan voor meer dan 250
staan nieuw sowieso al voor 350 tot 400 dus ben niet bang dat ik em niet kwijt kan voor meer dan 250