
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... /001-4.jpg[/img]
Bij mij zit er de stekker niet bij dus die moet ik nog opzoeken op het internet of zelf iets maken.Riël schreef:Hey, ik heb dezelfde pomp besteld
Als je de oppervlakte van de chargecooler weet, en je weet de flow van de pomp, en temperatuur van het koelwater, kan je uitrekenen hoeveel warmte je kan afvoeren. Vervolgens moet je weten hoeveel lucht je door de koeler flowed, en wat de temperatuur daar van is. De luchtmassa kan je bijvoorbeeld berekenen op basis van wensvermogen, toerental en motorspecs.Luco/Alpine-racer schreef:Hoe reken je nu uit hoe groot de capaciteit van de chargecooler moet zijn?
Neem aan dat dat voor diverse motoren anders is?
Naja, sluit een verzekering af om hetzelfde terug te krijgen dus moet het wel voor dat bedrag verzekerd zijn. Denk niet dat ik het ga redden om hetzelfde van de grond af op te bouwen.Florus schreef:Niet te volgen,die taxaties....
Jup vooral dat laatste, logisch verhaalGerryTT schreef:-5 gt turbo 1500
-stralen en spuiten 3000
-blok MB 2000
-ombouw blok(slangen, rad etc) 1500
-versn. bak williams aangepast 1000
-turbo 800
-KMS inj 3000
-remmen Hi Spec 1000
-rolkooi 500
-velgen + banden 500
-williams ophanging 200
-vrouw 28000
Geld op
Die heb ik ook iets hoger verzekerd. Deden ze totaal niet moeilijk overMartijn Kool schreef:Jup vooral dat laatste, logisch verhaalGerryTT schreef:-5 gt turbo 1500
-stralen en spuiten 3000
-blok MB 2000
-ombouw blok(slangen, rad etc) 1500
-versn. bak williams aangepast 1000
-turbo 800
-KMS inj 3000
-remmen Hi Spec 1000
-rolkooi 500
-velgen + banden 500
-williams ophanging 200
-vrouw 28000
Geld op