ACT: Nürburgring
ppppfffff....... elk ander rijdt zijn frikandel daar zo plat als een duppie!
Hij is er redelijk cool onder zo te zien haha
Hij is er redelijk cool onder zo te zien haha

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ah, da's Gerwin van Nürburgring.nl, mooie redding.
Heeft overigens meerdere keren de Scuderia Hanseat gereden op de Ring, dus die weet over het algemeen wel wat ie doet.

Heeft overigens meerdere keren de Scuderia Hanseat gereden op de Ring, dus die weet over het algemeen wel wat ie doet.

-
- Moderator
- Car: MB
Vraag me overigens af of het door een oliespoor komt. Denk het niet, want dan staat het bordje namelijk veeeeeeeel te laat. Denk een gevalletje curb en gas los (vanwege dat bordje dat hij redelijk laat opmerkt). Wel een nette redding 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: R19.R
Volgens mij is het gewoon de curb, de mili seconde dat het achterwiel op de curb komt schiet ie meteen weg. Wel een hele nette redding

sluit ik me bij aan 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
KAnonne... wat een reflex .. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Lijkt me niet hoor, dat is gewoon DE lijn op de Ring. Heb die curb ook op de meest onmogelijke manieren gepakt, gas los, vol gas, vol in de remmen. Denk eerder dat er gewoon vloeistof gelegen heeft.Maarten-Jan schreef:Volgens mij is het gewoon de curb, de mili seconde dat het achterwiel op de curb komt schiet ie meteen weg. Wel een hele nette redding![]()
Komt nog wel eens voor op de Ring, of niet Tim

-
Oké, dat wist ik niet, geen ring ervaringRonald1916V schreef:Lijkt me niet hoor, dat is gewoon DE lijn op de Ring. Heb die curb ook op de meest onmogelijke manieren gepakt, gas los, vol gas, vol in de remmen. Denk eerder dat er gewoon vloeistof gelegen heeft.Maarten-Jan schreef:Volgens mij is het gewoon de curb, de mili seconde dat het achterwiel op de curb komt schiet ie meteen weg. Wel een hele nette redding![]()

hahaha prachtig hoe jullie dit een "redding" noemen...Maarten-Jan schreef:Volgens mij is het gewoon de curb, de mili seconde dat het achterwiel op de curb komt schiet ie meteen weg. Wel een hele nette redding![]()
als het een redding was, was ie niet rond gegaan en had ie die hele stoet met auto's wel voorgebleven...

Met n lange ij 
Naja, te houden zou hij sowieso niet zijn. Bij de pinken blijven is wel knap natuurlijk, de snelheid was toch vrij hoog zo te zien... zweethanden op zijn minst

Naja, te houden zou hij sowieso niet zijn. Bij de pinken blijven is wel knap natuurlijk, de snelheid was toch vrij hoog zo te zien... zweethanden op zijn minst

-
Het is maar hoe je redding definieert natuurlijk, de auto is nog heel dus wat dat betreft is het ook een redding 

schadebeperking danPtrGte schreef:hahaha prachtig hoe jullie dit een "redding" noemen...Maarten-Jan schreef:Volgens mij is het gewoon de curb, de mili seconde dat het achterwiel op de curb komt schiet ie meteen weg. Wel een hele nette redding![]()
als het een redding was, was ie niet rond gegaan en had ie die hele stoet met auto's wel voorgebleven...

-
- Car: Clio 16V 2.0
Mooi dat die nog heel is en heeeeeel gaaf dat het ook nog op film staat,
leuk voor met verjaardagen enz.
leuk voor met verjaardagen enz.

-
Opzich meer geluk dan wijsheid hoor, zo gek veel ruimte heb je daar niet. hij weet in ieder geval wel hoe ie moet sturen met die M3 CSL, die 22euro voor een rondje haalt ie er maximaal uit, wat een lijnen. 

Ach je moet alles eens geprobeerd hebbenRonald1916V schreef:Lijkt me niet hoor, dat is gewoon DE lijn op de Ring. Heb die curb ook op de meest onmogelijke manieren gepakt, gas los, vol gas, vol in de remmen. Denk eerder dat er gewoon vloeistof gelegen heeft.Maarten-Jan schreef:Volgens mij is het gewoon de curb, de mili seconde dat het achterwiel op de curb komt schiet ie meteen weg. Wel een hele nette redding![]()

Nee lullig als je er door crasht, kost genoeg maarja, het is wel een risico wat je neemt. Daarom zal ik er nooit met de motor gaan rijden!
Een risico als met de auto durf ik wel te nemen maar met de motor geloof ik circuitrijden wel

-
Woensdag maar weer eens die kant op met de daily, zitten tenslotte nu weer fatsoenlijke banden onder. 

-
Netjes? Vies hard

whaaat!!! hoe die de carrousel uit komt
mooie lijnen ook zeg!

mooie lijnen ook zeg!
-
- Car: Clio 16V 2.0
en van het filmpje kun je de eerste 20 sec weglaten.
dan rijd hij 8:50 dat rijden de RTCers toch ook en die gast met die astra?
maar wel een vet filmpjes had hem al eens gezien.
dan rijd hij 8:50 dat rijden de RTCers toch ook en die gast met die astra?
maar wel een vet filmpjes had hem al eens gezien.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zo dan op 8:30!

is toch nogteeds een carrouselTom schreef:Kleine carrouseltutuur schreef:whaaat!!! hoe die de carrousel uit komt![]()
mooie lijnen ook zeg!Die kan idd wel eens wat tricky zijn als je die wat vroeg wil verlaten

-
- Moderator
- Car: MB
(foto's van nbr.nl)
Hoezo druk gistermiddag
. Toen Rob en ik er stonden was het iets minder maar ook niet echt leuk
[img]http://img839.imageshack.us/img839/9180/dsc01918i.jpg[/img]
Prachtige herfstplaat
[img]http://i791.photobucket.com/albums/yy19 ... 0750_M.jpg[/img]
Hoezo druk gistermiddag

[img]http://img839.imageshack.us/img839/9180/dsc01918i.jpg[/img]
Prachtige herfstplaat