Nouja ik vind dat hele bieden altijd een beetje onzin, om even naar jouw advertentie terug te komen Pat.
Stel ik denk bwoah dat RF spul van jou lijkt me niet gek, maar ik weet totaal niet wat de waarde is. Nu kun je wel nieuwprijzen opzoeken en die bijv. halveren of kijken wat het op marktplaats kost en daar iets onder gaan zitten, maar toch blijft het altijd lastig schatten wat jij een fatsoenlijk bod vind? Misschien bied ik wel 20% van wat jij ervoor wilt hebben, maar moet je er uiteindelijk wel vanaf? Of mensen die denken dat jij de hoofdprijs wilt hebben, dus maar gewoon niet bieden?
Voorbeeld: ik had een set dakdragers voor m'n Xantia nodig, ik zie die dingen veelal voor 20 euro op z'n goedkoopst. Ik vul bij een aantal biedingen 15 euro in. Overal mailtjes terug van mensen die er iets van 40 voor willen.
Tot er 1 week later 1 reageert dat ik em toch wel kan ophalen voor 15.
Zo gaan er onder backpackers die vertrekken wel eens autos (bijna) gratis weg. Ik had er bijna zoeen
Dus ik bied ook nog wel eens met wie niet waagt, wie niet wint. Voor hetzelfde geld moet die Megane opeens zsm weg en krijg je wel een mail terug dat je em voor 6000 mag ophalen, nou kassa!