Ik wil niet te hard gaan, ik wil gewoon keer op keer nog betere rondetijden neerzetten, moet opzich toch niet zo'n probleem zijn dacht ik zo, waarom ben ik nu al 4x stil komen te staan met een dynamo die uit elkaar lazerd bijvoorbeeld, waaronder 3x een nieuwe..Tom schreef:Probleem zijn de aanpassingen vaak volgens mij. als je het redelijk standaard houd op enkele verbeteringen dan blijft het echt wel lang heel. Probleem is dat de meesten te hard willen gaan.
Ronald's Race-19 2.0 16V - Update 25-04-2014
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
een valeo dynamo op een renault is kwalitatief toch niet anders dan op een vw?
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Geen idee, mischien wordt ie te warm ofzo. heb er nu weer een nieuwe Valeo op geschroefd. binnenkort maar eens een koelbuisje er naar toe leggen ofzo.Geert schreef:een valeo dynamo op een renault is kwalitatief toch niet anders dan op een vw?

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Ronald1916V schreef:Ik wil niet te hard gaan, ik wil gewoon keer op keer nog betere rondetijden neerzetten, moet opzich toch niet zo'n probleem zijn dacht ik zo, waarom ben ik nu al 4x stil komen te staan met een dynamo die uit elkaar lazerd bijvoorbeeld, waaronder 3x een nieuwe..Tom schreef:Probleem zijn de aanpassingen vaak volgens mij. als je het redelijk standaard houd op enkele verbeteringen dan blijft het echt wel lang heel. Probleem is dat de meesten te hard willen gaan.
als je zo vaak stilt staat met dat ding moet je iets aan de betrouwbaarheid doen

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
hij moet niet zo mekkeren, alsof die dodge fijn rond rijdt zonder problemen.
wat dat betreft heb je allemaal troep. beter verkoop je alles en koop een een toyota starlet uit 1993. die gaan nooit kapot en kun je ook niet meer zo klagen.
zeikwijf.
maak dat ding klaar > lees: kooi er vast in, 2.0(met inmiddels overal vliegroest) erin en gewoon rijden man. wees blij dat het kapot gaat, dat noemt men HOBBY
wat dat betreft heb je allemaal troep. beter verkoop je alles en koop een een toyota starlet uit 1993. die gaan nooit kapot en kun je ook niet meer zo klagen.
zeikwijf.
maak dat ding klaar > lees: kooi er vast in, 2.0(met inmiddels overal vliegroest) erin en gewoon rijden man. wees blij dat het kapot gaat, dat noemt men HOBBY

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ja joh, moedig die vent ff aanVos schreef:ik zeg 1-0 kool


Komt wel weer goed met dat schip, gisteren de uitlaat maar even gefixt, rammelende geluid bij de bak ook opgelost, dacht dat er weer een versnellignsbak aan zat te komen maar het was enkel de schakelstang die resoneerde bij gas los, wat een kleregeluid was dat zeg.
Gisteren de motor van de Dodge afgebouwd, vrijdagavond gaan we 'm er in hangen, daarna de 19 maar eens flink uit elkaar draaien en fatsoenlijk in elkaar zetten.

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Aangezien ik even niet verder kon met de Dodge (wachten op wat onderdelen) heb ik me vanavond maar even weer gericht op de R19 16V. vanavond de kooi er dus even uit gehaald, dashboard moet er uit voor een gare kachelradiateur en wat electronicadingen die even opgelost moeten worden. daarbij moet de binnenkant nog opnieuw gespoten worden omdat het allemaal een beetje gaar is.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 87-860.jpg[/img]
Wordt wel een keer wat zo.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 87-860.jpg[/img]
Wordt wel een keer wat zo.

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Sssst..Tim schreef:Alles schuren, wit spuiten, binnenkant van de auto ook wit, spul weer monteren en gaaaaan!

-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Zo ben je alweer druk bezig
Ben binnekort weer in de buurt bij Zwolle.. kom wel even gluren als je tijd heb

Ben binnekort weer in de buurt bij Zwolle.. kom wel even gluren als je tijd heb

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik heb nooit tijd maar ben wel bijna altijd in Wezep te vinden.paratroeper schreef:Zo ben je alweer druk bezig![]()
Ben binnekort weer in de buurt bij Zwolle.. kom wel even gluren als je tijd heb


-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Is goedRonald1916V schreef:Ik heb nooit tijd maar ben wel bijna altijd in Wezep te vinden.paratroeper schreef:Zo ben je alweer druk bezig![]()
Ben binnekort weer in de buurt bij Zwolle.. kom wel even gluren als je tijd hebVolgens mij heb je m'n nummer wel, bel maar als je in de buurt bent.


-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Weinig nieuws over de 19 16V, alleen maar dat ie dagelijks gewoon rijd, rijd en nog een rijd en ik af en toe de onderdelen bij elkaar raap en er weer aan schroef.
Vanavond wel even een hoogtepuntje bereikt, en jawel.. de nieuwe motor van de Dodge gestart.
Na even oliedruk draaien de LPG slang er aan geschroefd en na 2 slagen sloeg hij netjes aan. nog een beetje tikkende klepstoters en flinke olielekkage bij het rechter kleppendeksel, waarschijnlijk omdat de nieuwe pakkingen niet echt lekker passen op de aftermarket Mickey Thompson kleppendeksels. Morgen maar even loshalen, ontsteking even fatsoenlijk afstellen met de stroboscooplamp, nu even op gevoel gedaan maar een beetje angstig voor een backfire op LPG.. daar wil je niet boven zitten bij een V8
en daarna een rondje rijden. Da's toch echt wel te lang geleden.
Filmpje.

Vanavond wel even een hoogtepuntje bereikt, en jawel.. de nieuwe motor van de Dodge gestart.

Na even oliedruk draaien de LPG slang er aan geschroefd en na 2 slagen sloeg hij netjes aan. nog een beetje tikkende klepstoters en flinke olielekkage bij het rechter kleppendeksel, waarschijnlijk omdat de nieuwe pakkingen niet echt lekker passen op de aftermarket Mickey Thompson kleppendeksels. Morgen maar even loshalen, ontsteking even fatsoenlijk afstellen met de stroboscooplamp, nu even op gevoel gedaan maar een beetje angstig voor een backfire op LPG.. daar wil je niet boven zitten bij een V8


Filmpje.

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ben je nog in de buurt binnenkort?
moeten nog wat afhandelen
moeten nog wat afhandelen

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Heb nog wel een setje Speedline's liggen, moet je alleen even aan tim vragen wat ie er voor wil hebben.Martijn Kool schreef:ben je nog in de buurt binnenkort?
moeten nog wat afhandelen

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
100 euri 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Kom maar halen, wil ik ze nog wel van zolder halen voor je.Martijn Kool schreef:100 euri

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
grapje?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik vind van wel, Tim denk ik niet.Martijn Kool schreef:grapje?

1 foto dan 

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle

Ik ben er wel even klaar mee voorlopig, de hele avond bezig geweest om het rechter spruitstuk dicht te krijgen, ding bleef maar lekken.. nu 2 pakkingen op elkaar er tussen gefrot, waarschijnlijk is de flens zelf krom ofzo.. hij lekt alleen nog ergens wat olie maargoed, dat bekijk ik van de week wel even, er blijft een hydraulische klepstoter wat tikken dus ik wil rijden.. rijden.. en nog eens rijden, anders houd dat ding er nooit mee op. toen ik net de straat in reed was ie even stil dus er komt vooruitgang.
Morgen even 20 km verderop ergens langs, kan ie mooi even rondtokkelen over een 80km/h weg.

De buren dachten dat ik dat schip verkocht had, kwam net heel rustig de straat in rijden.. ze balen morgen als een stekker als ze dat ding weer schuin geparkeerd op de stoep zien staan.

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
weggooien dat hok
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
En even de Dela bellen ja



-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
de rechter is dat degene die niet los wou? maw toch beschadigd met demontage van de oude klepdeksels?Ronald1916V schreef:
![]()
Ik ben er wel even klaar mee voorlopig, de hele avond bezig geweest om het rechter spruitstuk dicht te krijgen, ding bleef maar lekken.. nu 2 pakkingen op elkaar er tussen gefrot, waarschijnlijk is de flens zelf krom ofzo.. hij lekt alleen nog ergens wat olie maargoed, enz.
Project: GTT Blue Sport
Hehehe, jaloers kreng!Steven schreef:Ga toch weg, verraaijerTim schreef:Alles verkopen, voor dat geld rijles en een mooie motor kopen Ronald. Dat is de toekomst
Nee beide heeft het wat, Clio blijft dus voorlopig ook gewoon

Als je dan toch voor een motor gaat kijken koop dan gelijk een echte
[img]http://i49.tinypic.com/1z4cvbt.jpg[/img]

[img]http://i49.tinypic.com/1z4cvbt.jpg[/img]
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Zit m'n topic toch eens ff niet zo te vervuilen met al die brommers, ik begin niet aan zo'n ding, dat komt nooit goed.


