veyron supersports, cameron diaz, ayrton senna

Ja erg gaafpaulvanrooij schreef:iemand zondag trouwens TopGear gezien op de BBC? geweldige uitzending hoor
veyron supersports, cameron diaz, ayrton senna![]()
Verbazingwekkend lelijk ook...AnthonyR schreef:die veyron is wel verbazingwekkend snel
vond de 'uitslag' ook wel wat verrassend. Het lijkt mij dat de veyron gewoon te zwaar is (al is er nu 50kg bespaardMerijn schreef:Verbazingwekkend lelijk ook...AnthonyR schreef:die veyron is wel verbazingwekkend snelIk denk dat ze 'm nog wel wat sneller kunnen maken als ze de luxe eruit trekken.
Je zag de gewone Veyron het ook dik verliezen in de eerste kilometer tegen een McLaren F1! Hij is gewoon te zwaar.
Overigens vind ik de objectiviteit van Top Gear steeds meer afnemen. Het hele programma, inclusief de challenges, is geregiseerd en dus niet echt. Wie zegt mij dat VAG geen afspraken heeft met BBC, zodat ze zeker weten dat ze bovenaan de lijst komen? De Veyron is nu eenmaal een prestigeproject waar geld bij moet, maar wel willen ze zo veel mogelijk aandacht trekken. Dan is Top Gear natuurlijk wel het uitgelezen programma om dat te doen, aangezien het door honderden miljoenen mensen over de hele wereld wordt bekeken. Pure reclame en daar hebben ze best wel wat voor over.
Ik zeg niet dát het zo is, maar het zou me absoluut niet verbazen!
Een veyron doet 2,5 seconden volgens fabrieksopgave naar de 100. De mclaren 3,2. Laat de Veyron die tijd niet halen maar 3 seconden dan is het nog sneller. Ik denk dat ze mooie televisie wilde maken en die auto's zijn van particulieren dus dan moeten ze sowieso voorzichtig zijn.Merijn schreef:Wie gaat er niet voluit? De Veyron? Ik denk eerder de McLaren, want die is veel specialer...
Maar goed, wat maakt het uit. Ik heb gewoon mijn twijfels bij Top Gear de laatste seizoenen. Maar vermakelijk is het wel.
Met die Mercedes door Nederland, ze rijden de afsluitdijk de verkeerde kant opMerijn schreef:Maar goed, wat maakt het uit. Ik heb gewoon mijn twijfels bij Top Gear de laatste seizoenen. Maar vermakelijk is het wel.
Is wel wat hoor, hij kijkt wel lekker weg maar het verhaal had wel wat langer mogen zijn zeg maar.Merijn schreef:The Road heb ik net gedownload... Is het iets? Of de anderhalf uur niet waard?