ACT: Films&Series

Plaats reactie
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

iemand zondag trouwens TopGear gezien op de BBC? geweldige uitzending hoor (Y)

veyron supersports, cameron diaz, ayrton senna :worship: (Y)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

die veyron is wel verbazingwekkend snel :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

paulvanrooij schreef:iemand zondag trouwens TopGear gezien op de BBC? geweldige uitzending hoor (Y)

veyron supersports, cameron diaz, ayrton senna :worship: (Y)
Ja erg gaaf (Y)

Iemand ook die Porsche gezien waarin Hammond een rondje reed :lol: 8)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

AnthonyR schreef:die veyron is wel verbazingwekkend snel :D
Verbazingwekkend lelijk ook... :P Ik denk dat ze 'm nog wel wat sneller kunnen maken als ze de luxe eruit trekken.

Je zag de gewone Veyron het ook dik verliezen in de eerste kilometer tegen een McLaren F1! Hij is gewoon te zwaar.

Overigens vind ik de objectiviteit van Top Gear steeds meer afnemen. Het hele programma, inclusief de challenges, is geregiseerd en dus niet echt. Wie zegt mij dat VAG geen afspraken heeft met BBC, zodat ze zeker weten dat ze bovenaan de lijst komen? De Veyron is nu eenmaal een prestigeproject waar geld bij moet, maar wel willen ze zo veel mogelijk aandacht trekken. Dan is Top Gear natuurlijk wel het uitgelezen programma om dat te doen, aangezien het door honderden miljoenen mensen over de hele wereld wordt bekeken. Pure reclame en daar hebben ze best wel wat voor over. :P

Ik zeg niet dát het zo is, maar het zou me absoluut niet verbazen!
Ferdy
Über-Spammer

Gister gekeken naar The Book of Eli

http://www.imdb.com/title/tt1037705/

7/10

An sich wel een oke verhaal, maar een tijdje terug ook The Road gekeken, dus dan lijkt het wel wat op elkaar.
En uiteindelijk blijkt het dan weer over de bijbel te gaan... *gaap* ;)
Merijn
Über-Spammer

Ik vond de beelden en de setting in de film erg vet, maar het verhaal slecht...
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Merijn schreef:
AnthonyR schreef:die veyron is wel verbazingwekkend snel :D
Verbazingwekkend lelijk ook... :P Ik denk dat ze 'm nog wel wat sneller kunnen maken als ze de luxe eruit trekken.

Je zag de gewone Veyron het ook dik verliezen in de eerste kilometer tegen een McLaren F1! Hij is gewoon te zwaar.

Overigens vind ik de objectiviteit van Top Gear steeds meer afnemen. Het hele programma, inclusief de challenges, is geregiseerd en dus niet echt. Wie zegt mij dat VAG geen afspraken heeft met BBC, zodat ze zeker weten dat ze bovenaan de lijst komen? De Veyron is nu eenmaal een prestigeproject waar geld bij moet, maar wel willen ze zo veel mogelijk aandacht trekken. Dan is Top Gear natuurlijk wel het uitgelezen programma om dat te doen, aangezien het door honderden miljoenen mensen over de hele wereld wordt bekeken. Pure reclame en daar hebben ze best wel wat voor over. :P

Ik zeg niet dát het zo is, maar het zou me absoluut niet verbazen!
vond de 'uitslag' ook wel wat verrassend. Het lijkt mij dat de veyron gewoon te zwaar is (al is er nu 50kg bespaard :p ) voor het kleine bochtige testcircuit die ze gebruiken.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ik denk dat dat klein nog wel mee valt. Als je zag hoe die veyron wegschoot, dat was echt niet misselijk.
Merijn
Über-Spammer

Heb je die aflevering gezien dat ze 'm naast de McLaren F1 zette op een heel lange kaarsrechte weg? Toen was duidelijk te zien dat de McLaren veel sneller weg is en ook lange tijd voor blijft.

Ik kan me ook niet voorstellen dat een McLaren niet veel beter de bocht om gaat. Tussen accelleratie is wel moeilijk in te schatten.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

In het filmpje gaat die volgens mij niet voluit, ook niet met acceleren. Launch control wordt niet gebruikt. Is toch pure televisie volgens mij. Trap jij zo'n McLaren F1 maar is in 3 seconden naar de 100.
Merijn
Über-Spammer

Wie gaat er niet voluit? De Veyron? Ik denk eerder de McLaren, want die is veel specialer... :P

Maar goed, wat maakt het uit. Ik heb gewoon mijn twijfels bij Top Gear de laatste seizoenen. Maar vermakelijk is het wel.
tutuur
Clubsponsor

kijk het al lang niet meer, al dat onzinnige gelul......

op youtube naar auto's kijken vind ik veel mooier, hoor je het geluid en alles tenminste continu....
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Merijn schreef:Wie gaat er niet voluit? De Veyron? Ik denk eerder de McLaren, want die is veel specialer... :P

Maar goed, wat maakt het uit. Ik heb gewoon mijn twijfels bij Top Gear de laatste seizoenen. Maar vermakelijk is het wel.
Een veyron doet 2,5 seconden volgens fabrieksopgave naar de 100. De mclaren 3,2. Laat de Veyron die tijd niet halen maar 3 seconden dan is het nog sneller. Ik denk dat ze mooie televisie wilde maken en die auto's zijn van particulieren dus dan moeten ze sowieso voorzichtig zijn.

@Tutuur, niveau van vorig seizoen was dramatisch laag. Dit seizoen vind ik nu al beter als het hele vorige seizoen. Puur inhoudelijk.
paulvanrooij
Contacteer:

In topgear magazine, waar toen een verhaal stond over die sprint in Dubai, stond dat t te warm was voor de veyron, kreeg de lucht niet koel genoeg de eerste 400 meter ofzo, vandaar de slechte start. Heeft een atmosferische motor dan minder last van de hitte ofzo?

Topgear gaat al lang niet meer over objectief auto's testen, t is puur vermaak en daar zijn ze afgelopen zondag goed in geslaagd ;)
paulvanrooij
Contacteer:

Overigens ging bij die onboard-beelden van Senna m'n 5.1-set even vol open, damn :worship:
Merijn
Über-Spammer

Ik hoop dat die docu over Senna in de bioscoop komt!! :D

Overigens was wel heel goed te zien dat ze tegenwoordig wel een tandje harder de bocht omgaan dan begin jaren 90. :) Maar het waren (en zijn) legendarische tijden! Al hoor ik liever een V12 Ferrari dan een turbo-charged V8 van Honda.
Haas
Car: Megane RS

V12 Ferrari uit 1995 (L) :pompom:
Merijn
Über-Spammer

:kwijl:

F1 Sounds op CD en een heeeeeel goeie hifi installatie. Kippenvel! Dat gaat echt nooit meer geevenaard worden in de F1.
paratroeper
Car: Renault 5 GT Turbo

Gisteravond ben ik bij Toy Story 3 geweest :lol:
Wat een leuke film zeg, toen ik klein was heb ik de eerste 2 delen vaak zat gekeken en dan nu deel 3 geweldig :lol:
Haas

toen ik klein was?! Ai... wat voel ik me oud ineens... toen Toy Story 1 uitkwam was ik een jaar of 19/20?!?
Merijn
Über-Spammer

Toy Story is uit 95... Zo oud ben je nu ook weer niet, Haas! :lol:
Haas

ow................................. :lol:

Heb ze nooit gezien ;)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Maar goed, wat maakt het uit. Ik heb gewoon mijn twijfels bij Top Gear de laatste seizoenen. Maar vermakelijk is het wel.
Met die Mercedes door Nederland, ze rijden de afsluitdijk de verkeerde kant op ;) (Richting Den Helder.......)

Dezelfde aflevering, rijden ze dwars door de bloembollenvelden. Een kennis van pa moest 3 dagen omrijden om thuis te komen omdat de heren van de BBC wat aan het opnemen waren ;)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
ARNO16V
Contacteer:

Vanavond "the book of Eli" gekeken, en vond hem echt wel ff wat beterder dan "the road" !!!! 8.5/10 :D
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Merijn
Über-Spammer

The Road heb ik net gedownload... Is het iets? Of de anderhalf uur niet waard?
ARNO16V
Contacteer:

Merijn schreef:The Road heb ik net gedownload... Is het iets? Of de anderhalf uur niet waard?
Is wel wat hoor, hij kijkt wel lekker weg maar het verhaal had wel wat langer mogen zijn zeg maar.
Ik vind hem iig minder dan "the book of eli" , maar hij is de moeite wel waard hoor! :beer:
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ferdy
Über-Spammer

Ik vond The Road inderdaad minder dan The Book Of Eli.
Riël
Über-Spammer

Step Up 3D gezien.

:lol:

het dansen was wél vet trouwens :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ferdy
Über-Spammer

Gister The Ghost Writer gezien.

Beetje vaag verhaal, maar wel goed gespeeld.
Wel tot het eind het koppie erbij houden !
Ferdy
Über-Spammer

Oh, en eergister Hot Tub Time Machine :D

Beetje ala The Hangover, maar toch anders.
Zit wel goeie humor in (Y)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Millenium trillogie:
Män som hatar kvinnor - 8.5
Flickan som lekte med elden - 7.5
Luftslottet som sprängdes - 7.5

Zeker de moeite waard om te kijken. Af en toe erg spannend.
paulvanrooij
Contacteer:

vond de boeken beter..

film 1 was leuk (7,5), film 2 vond ik al minder, hier was het boek echt veeel beter (6je), film 3 staat in de download ;)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Heb helaas geen geduld voor het lezen van die boeken :).
paulvanrooij
Contacteer:

toch wel een aanrader.. alhoewel, als je de films al gezien hebt zijn de boeken ook niets meer denk ik
GJ
Car: Megane 4 RS

Vandaag The Experiment gekeken.
Had de duitse versie ook al gezien maar was benieuwd wat ze ervan gemaakt hadden.

Heb jij hem al gezien Riel?
Megane R26 -> Megane 4 RS
Plaats reactie