In Weteringbrug op de sloop staat nog een gewone R19 (rode 5 deurs) met een puntgaaf interieur. Gewoon stof, grijs met een blauw motiefje in het middenstuk. Ook de bestuurdersstoel is heel. Misschien heeft een van de RTC leden er iets aan. tel. 071 3312622
antoine schreef:Mocht je zin hebben om een stukje te rijden, ik heb nog 2 stoelen staan. Van de bestuurderskant is het stof gescheurd, de bijrijderskant is nog goed. Deze zijn gratis op te halen.
van een 19 16V dus?
Waar moeten die dan opgehaald?
Heb ik alvast 1 goeie stoel erbij
Jeff rsi schreef:ik kreeg al een PM van iemand over een sloop waar een gewone 19 stond.
maar ik wil natuurlijk wel de kuipstoeltjes zoals een 16V heeft
en het liefst ook in het rood grijs wat ik nu heb.
veertjes zelf maken is nog lastig als je geen voorbeeld hebt, ze ontbreken alle 2 bij mij.
Daarom van een S zoeken, dat zijn dezelfde kuip stoeltjes maar met een andere stof die wel goed blijft. Van een gewone 19 is niet te vergelijken nee
De stoelen van een S zijn anders als van een 19 16v
Lees nou effe, de stoelen zijn identiek, de stof van de bekleding is anders (het motiefje ook). Ik wil ook nog wel een foto maken van een S stoel, dan kun je de 2 verschillen zoeken (stof + motief ja )
(Een S is een gewone 19 met wat 16V spulletjes, sideskirts, stoelen, spoiler, versnellingspook)
Jeff rsi schreef:ik kreeg al een PM van iemand over een sloop waar een gewone 19 stond.
maar ik wil natuurlijk wel de kuipstoeltjes zoals een 16V heeft
en het liefst ook in het rood grijs wat ik nu heb.
veertjes zelf maken is nog lastig als je geen voorbeeld hebt, ze ontbreken alle 2 bij mij.
Daarom van een S zoeken, dat zijn dezelfde kuip stoeltjes maar met een andere stof die wel goed blijft. Van een gewone 19 is niet te vergelijken nee
De stoelen van een S zijn anders als van een 19 16v
Lees nou effe, de stoelen zijn identiek, de stof van de bekleding is anders (het motiefje ook). Ik wil ook nog wel een foto maken van een S stoel, dan kun je de 2 verschillen zoeken (stof + motief ja )
(Een S is een gewone 19 met wat 16V spulletjes, sideskirts, stoelen, spoiler, versnellingspook)
ale 19's ph2 lijken op de 16v ph2 van buiten.. daar zit het m in de details
daarom is een ph1 16v zoveel mooier vind ik, die is veel uitbundiger dan de standaard 19
Maarten-Jan schreef:Helemaal mee eens, buiten de sideskirts en een lipje onder de voorbumper is er geen verschil met een RT van buiten.
RT heeft ook geen luchthapper, bumpers zijn niet helemaal in kleur meegespoten (dikke zwarte rand aan de bovenkant) en de 16v staat beduidend lager op z'n pootjes
Voordeel van een ph2 is wel dat je luchthapper niet in je bougieschachten staat te lekken
16S inderdaad, rode lijntjes durf ik niet te zeggen, ik heb de foto nu van netcarshow.com geplukt maar ik weet dat deze eigenlijk van http://www.media.renault.com komt! officiele persfoto dus